Dziennik

Nataliskox33
PROFIL O autorze Poezja (8) Dziennik (2)


28 lipca 2013

27 lipca 2013, sobota ( [*] )

Są pewne granice pomiędzy światem żywych a światem zmarłych. To wszystko, te dwa światy łączy jeden, wielki most miłości. To on nie pozwala nam zapomnieć. Pozostawia na brzegach takie mini zdjęcia z każdego okresu życia. Od narodzin aż do końca. Dzięki niemu możemy powspominać łączące nas chwile, wspólnie spędzone dni.. Każdy z nas myślami, przechodzi ten most nie raz. Jednak nie zawsze odważy się stanąć na lini końca.. Tak właśnie ja to widzę.


issa,  

"Są pewne granice pomiędzy światem żywych a światem zmarłych". Wydaje się, że niepewne też są.

zgłoś |

Darek i Mania,  

bardziej niepewne i nieokreślone

zgłoś |

Darek i Mania,  

skoro pewne to co ich namacalnie realnie łączy ?

zgłoś |

issa,  

ano. trafne pytanie

zgłoś |

Nataliskox33,  

Ja bym radziła doczytać do końca i zwrócić uwagę na zdanie "TAK WŁAŚNIE JA TO WIDZĘ" :)

zgłoś |

issa,  

A ja nie będę niczego radziła, bo się nie nadaję na doradcę. Natomiast uprzejmie poinformuję, że wydaje się, że kiedy sama się doczytasz, to i bez capsa zauważysz, że z czytelnikami nie inaczej: TAK WŁAŚNIE TO WIDZĄ, CO PRZECZYTALI i mówią o tym, tak jak widzą.

zgłoś |



pozostałe dzienniki: 27-07-2013 , 24-07-2013 ,

Regulamin | Polityka prywatności | Kontakt

Copyright © 2010 truml.com, korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.


kontakt z redakcją






Zgłoś nadużycie

W pierwszej kolejności proszę rozważyć możliwość zablokowania konkretnego użytkownika za pomocą ikony ,
szczególnie w przypadku subiektywnej oceny sytuacji. Blokada dotyczyć będzie jedynie komentarzy pod własnymi pracami.
Globalne zgłoszenie uwzględniane będzie jedynie w przypadku oczywistego naruszenia regulaminu lub prawa,
o czym będzie decydowała administracja, bez konieczności informowania o swojej decyzji.

Opcja dostępna tylko dla użytkowników zalogowanych. zarejestruj się

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1