1 kwietnia 2020

1 kwietnia 2020, środa ( Prima aprilis )

Drodzy rodacy,

musimy przestrzegać obowiązujących zasad i poruszać się w odległości 2 m od siebie, to nic, że chodniki mają często tylko 1,5 m, będziemy chodzić gęsiego. Każde szanujące się małżeństwo, czy związek ludzi płci dowolnej, wstanie z gorącej pościeli, wyjdzie z domu tymi samymi drzwiami,  po czym, żeby zadowolić miłościwie nam panujących, będą szli ulicą 2 metry od siebie. Dla uniknięcia łamania przepisów, jako prawi obywatele, wydłużą drogę do pracy czy sklepu, i nie pójdą jak zawsze przez park czy skwer zieleni, co to to nie. Wybiorą drogę naokoło. Bez maseczki rzecz jasna, bo zakupienie jej graniczy z cudem.
Potem będą stali pod sklepem kilka godzin, żeby kupić niezbędne produkty drożejące z dnia na dzień, ale nie pomiędzy 10:00 - 12:00, bo wówczas w kolejkach tłoczą się seniorzy. Ich  niepełnoletnie wnuki, już nie zrobią im zakupów, nie wykupią recepty, nie wyprowadzą psa - więc droga babciu, musisz radzić sobie sama.
Wszyscy ci, którzy paracie się sportem i treningami, pamiętajcie,  biegnijcie i nie cieszcie się tym broń boże. Trenując macie sobie nieustająco wmawiać, że to nie jest trening, tylko wypełnianie obowiązeku polegającego na zrelaksowaniu się - dla zdrowia.


liczba komentarzy: 18 | punkty: 5 |  więcej 

ApisTaur,  

czy to fragment przedapokaliptycznej powieści SF?//;)

zgłoś |

Ananke,  

hehe na to wygląda ;)

zgłoś |

ApisTaur,  

bo kogóż łatwiej za mordę trzymać/ tłum na ulicy łatwiej się zżyma/ a gdyś w areszcie (chociaż domowym) /jesteś bezwolny jednymi słowy/ nikt nie podskoczy połknie co dadzą/ dziś anonimus nie wygra z władzą//:)

zgłoś |

Ananke,  

któż lepiej niż Ty gada wierszem :)

zgłoś |

jeśli tylko,  

seniorzy to się tłoczaą całą dobę (sprawdzone)

zgłoś |

Ananke,  

bo tak lubią :) ale teraz tłoczą się jeszcze bardziej,

zgłoś |

alt art,  

co za ordynarny ageizm..

zgłoś |

jeśli tylko,  

ordynarny w sensie - zwyczajny?..

zgłoś |

alt art,  

nadzwyczajnie niezwyczajny..

zgłoś |

jeśli tylko,  

z tą młodzieżą to jetemw rozterce, bo z jednej strony u-zupili tych, co mogą i chcą wyręczyć innych w potrzebie, z drugiej - wokół sąsiednich bloków bez przerwy widzę włóczące się i odwiedzające grupki nastolatkow, beztrosko przenoszące wszystko co tylko mogą.

zgłoś |

Ananke,  

no tak różną i różniastą mamy młodzież, wcale się im nie dziwie, że ich nogi świerzbią i nie chcą siedzieć w domach, stąd pewnie te ograniczenia, żeby ich siłą zatrzymać, ale obawiam się przyniesie to odmienny efekt od zamierzonego.

zgłoś |

jeśli tylko,  

obawiam się, że wielu z nudów chodzi..

zgłoś |

Ananke,  

to pewnie też :)Ale głównie to jest po prostu młodość, która goni przed siebie, bez celu, byle dalej z domu.

zgłoś |

jeśli tylko,  

jakoś w moim sklepie najmłodsi to obsługa :))

zgłoś |

Ananke,  

czyli to młodzież zaprzęgnięta do kieratu ;)

zgłoś |

jeśli tylko,  

to się nazywa mieane uczucia - jest kasa, ale i jest strach..

zgłoś |




Regulamin | Polityka prywatności | Kontakt

Copyright © 2010 truml.com, korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.


kontakt z redakcją






Zgłoś nadużycie

W pierwszej kolejności proszę rozważyć możliwość zablokowania konkretnego użytkownika za pomocą ikony ,
szczególnie w przypadku subiektywnej oceny sytuacji. Blokada dotyczyć będzie jedynie komentarzy pod własnymi pracami.
Globalne zgłoszenie uwzględniane będzie jedynie w przypadku oczywistego naruszenia regulaminu lub prawa,
o czym będzie decydowała administracja, bez konieczności informowania o swojej decyzji.

Opcja dostępna tylko dla użytkowników zalogowanych. zarejestruj się

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1