20 września 2012

20 września 2012, czwartek ( zbieramy okruszki )

dzisiaj odkryłam, że ludzie nie lubią słuchać, ot tak, dla przykładu: pani doktor habilitowana, nobilitowana, chuj wi jeszcze co, patrzy tępo w moje papiery, marzy o kawie, a jej pomarszczone spojrzenia, ześlizgują się z kartek na ławkę. z ławki na krzesło. na krześle przykucają, dumają chwilę, po czym pełzną w stronę okna.

za oknem są ludzie, którzy nie muszą w nic wierzyć
albo wierzą we wszystko i z całym rozpędem
śpią na śmietniskach

jak te biedne biedroneczki. jak krnąbni jasie i łopatologicznie durne małgosie.

ta pani miała bułeczkę na stole. z serem zapewne. albo jagodami, czy to ważne?
widzicie, owa pani musi cierpieć na bezsenność, bo bułeczki ani tknie, przestawia ją oczyma z jednego końca stolika na drugi, wydmuchując noc w chusteczkę. gołębie by się cieszyły mruczy

jak ja nie znoszę gołębi. brudne pasożyty. a jak rzucisz im niedopałek, nie chcą się już nabierać, że to okruszki chleba.


liczba komentarzy: 5 | punkty: 10 |  więcej 

alt art,  

wierzę we wszystko..

zgłoś |

Magdala,  

:)))))))) ale malkontenctwo wszechogarniające :))) bardzo dobre to to. pozdrawiam serdecznie, Usti.

zgłoś |

Ustinja21,  

Cieszę się, że wpadłaś między kilka tych deszczowych zdań :)

zgłoś |

Kate,  

Bardzo to dobre. Ale ja dziś potrzebuję czegoś słonecznego. Spójrzmy dalej...

zgłoś |

Paganini,  

Witam w moim świecie, gdzie nie ma barw, ani ludzi, jest tylko pustka, ciemność i kartki, kartki które powoli zaczynają płonąć, bynajmniej nie ogniem swojej wielkości, a jedynie ulatniają się, zwyczajnie. Świat jest jaki jest, co poradzić na to, że też jesteśmy kwiatami pragnącymi deszczu i Boga który będzie nam dawał mannę. Jak mówił Mortuus: każdy potrzebuje swojego Boga, który się nim opiekuje i rozdaje mannę. Bardzo dobry tekst, tekst w który wczuwam się znając ten stan. Pozdrawiam, P.

zgłoś |

Jerzy Woliński,  

prawdziwe, aż do bólu, i o tych co na ciepłym krześle i na zimnym dworze:)

zgłoś |



pozostałe dzienniki: 22-06-2016 , 20-09-2012 , 24-03-2012 , 31-01-2012 ,

Regulamin | Polityka prywatności | Kontakt

Copyright © 2010 truml.com, korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.


kontakt z redakcją






Zgłoś nadużycie

W pierwszej kolejności proszę rozważyć możliwość zablokowania konkretnego użytkownika za pomocą ikony ,
szczególnie w przypadku subiektywnej oceny sytuacji. Blokada dotyczyć będzie jedynie komentarzy pod własnymi pracami.
Globalne zgłoszenie uwzględniane będzie jedynie w przypadku oczywistego naruszenia regulaminu lub prawa,
o czym będzie decydowała administracja, bez konieczności informowania o swojej decyzji.

Opcja dostępna tylko dla użytkowników zalogowanych. zarejestruj się

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1