14 czerwca 2011

od żołądka do serca

Będąc w domu mogę rozkoszować się ulgą. Teraz gdy serce bije spokojnie i regularnie - mogę sobie powiedzieć : (dałeś radę). Egzamin z informatyki był trudny, jednak - do opanowania. 
Teraz spokojnie siedzę przed komputerem i ja Kacper Kot mogę rzec: jestem coś wart.
Gdy przypominam sobie śmierć przyjaciela - (trudno to opisywać) - zebrało mi się na wymioty. Nie było mi przykro - chciało mi się żygać!
Może i coś jest w tym co pewien filozof powiedział a mianowicie: człowiek dąży do doskonałości, porównując się z innymi - wtedy powstają kompleksy. Mam kompleks niższości.
Nie powiem wprost co mnie boli, gdyż dusza poraniona na wszystkie możliwe kierunki i głębokości - maskuje się. Jednak gdy patrzę na nie żyjącego przyjaciela, wiem że: "mogło być gorzej".
Gdy dowiedziałem się o jego skoku, dostałem wcześniej opisywanego odruchu wymiotnego - jakbym chciał cały żołądek powierzyć światu. Przecież częstował mnie obiadem, czasami zapraszał na kolacje...to jakby jego ciało było we mnie.
Teraz, gdy potrzaskany leży w trumnie w grobie nr 66, w rzędzie trzecim myślę: po co paliłeś to świństwo!...To przez marihuane, wiem to.
Dzisiaj chociaż mam tytuł informatyka myślę, że jestem coś wart - nie mogę przestać zwracać nowo poznanym ludziom zawartości swojego żołądka...




Regulamin | Polityka prywatności | Kontakt

Copyright © 2010 truml.com, korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.


kontakt z redakcją






Zgłoś nadużycie

W pierwszej kolejności proszę rozważyć możliwość zablokowania konkretnego użytkownika za pomocą ikony ,
szczególnie w przypadku subiektywnej oceny sytuacji. Blokada dotyczyć będzie jedynie komentarzy pod własnymi pracami.
Globalne zgłoszenie uwzględniane będzie jedynie w przypadku oczywistego naruszenia regulaminu lub prawa,
o czym będzie decydowała administracja, bez konieczności informowania o swojej decyzji.

Opcja dostępna tylko dla użytkowników zalogowanych. zarejestruj się

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1