19 czerwca 2011

18 czerwca 2011, sobota ( SZUKAM KOMPASU!(10 PYTAŃ) )

Rozdroże...
Życie w szachu wieczny...-remis?
Nastawienie na zwycięstwo lub porażkę
Co dalej? Jaki kierunek obrać? Co jest WŁAŚCIWYM DZIAŁANIEM, A CO KRĘCENIEM SIĘ WKOŁO POWTARZANYCH BŁĘDÓW...??

MAM DZIESIĘĆ PYTAŃ:
1. DOKĄD IŚĆ ABY ZNALEŹĆ SZCZĘŚCIE - DROGA, KIERUNEK, DZIAŁANIE, MYŚLI (SPOSÓB), ?
2. W JAKI SPOSÓB ZADBAĆ O SWOJĄ PRZYSZŁOŚĆ - MATERIALNIE, DUCHOWO, SPOŁECZNIE, W MIŁOŚCI?
4. CO POWINNO BYĆ MOIM PRIORYTETEM ŻYCIOWYM ?
5. KIM JESTEM - ??
6. JAK POSZERZYĆ SWOJE WIDZENIE RZECZYWISTOŚCI - PERCEPCJA, ŚWIADOMOŚĆ, WŁAŚCIWE MYŚLENIE?
7. CO ROBIĆ Z WOLNYM CZASEM - ?
8. CO Z TYMI MAPAMI MYŚLI?
9. JAKI BYĆ NA CODZIEŃ - EMOCJONALNIE, INTELEKTUALNIE, DUCHOWO, SPOŁECZNIE??
10. CO Z TYM CO WCHŁANIAM W SIEBIE (INFORMACJE, MYŚLI, KSIĄŻKI KTÓRE CZYTAM, STRONY INTERNETOWE JAKIE PRZEGLĄDAM, POŻYWIENIE, PICIE, SUBSTANCJE?)?
MOŻE PRZYPADKIEM SZUKAM SENSU W SENSIE - JEDNAK "DUSZĘ SIĘ W TYM KREDENSIE..."


issa,  

Heh, (mz) za dużo, z wielkie; postawienie sobie tak ułożonych dziesięciu pytań naraz to trochę tak, jakby pociągnąć za sznurek, który stopniowo otwiera w niebie drzwi tysięcy szaf i szafek, ale nad moją własną głową - zawartość pada niczym deszcze, a ja robię uniki i gramolę się wśród rzeczy, żeby utrzymać bodaj usta na powierzchni. Nie wiem, czy wtedy myślę np. "co robić z wolnym czasem"? Ale jakoś dziwnie wydaje mi się, że nie. W zamian zupełnie spokojnie mogłoby być jedno, np. rano: Co widzę teraz, kiedy jem chleb? Dobrego.

zgłoś |

przemubik,  

issa - chciałem napisać 100 pytań, ale zmieniłem zdanie:D

zgłoś |

przemubik,  

ale spyłyciłaś moje pytania:( ...z filozofa na fizola...:(

zgłoś |

issa,  

:) Nie za bardzo rozumiem degradację. Czemu "spłyciłam" i "z filozofa na fizola"?

zgłoś |

issa,  

p.s. Myślisz, że np. "DOKĄD IŚĆ ABY ZNALEŹĆ SZCZĘŚCIE - DROGA, KIERUNEK, DZIAŁANIE, MYŚLI (SPOSÓB)?" - jest pytaniem, które zadają sobie wyłącznie niepracujący fizycznie?

zgłoś |

przemubik,  

odp. myślę,że ludzie o prostym umyśle mają raczej jedno pytanie - nie zaś 10 lub 100...ale ja nie jestem człowiekiem o prostym umyśle ;D pozdrawiam

zgłoś |

issa,  

"ludzie o prostym umyśle mają raczej jedno pytanie". Jakie to jest pytanie?

zgłoś |




Regulamin | Polityka prywatności | Kontakt

Copyright © 2010 truml.com, korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.


kontakt z redakcją






Zgłoś nadużycie

W pierwszej kolejności proszę rozważyć możliwość zablokowania konkretnego użytkownika za pomocą ikony ,
szczególnie w przypadku subiektywnej oceny sytuacji. Blokada dotyczyć będzie jedynie komentarzy pod własnymi pracami.
Globalne zgłoszenie uwzględniane będzie jedynie w przypadku oczywistego naruszenia regulaminu lub prawa,
o czym będzie decydowała administracja, bez konieczności informowania o swojej decyzji.

Opcja dostępna tylko dla użytkowników zalogowanych. zarejestruj się

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1