12 czerwca 2011

12 czerwca 2011, niedziela ( inspiracja/e w prozie )

Kto czytał amdminitę z mojej prozy zapewne spyta się skąd pomysł?
Mianowicie - przyśniło mi się to. Potem szybko chwyciłem za komputer i zapisałem w notatniku, po czym wkleiłem na truml.
Sny są potężnym dawcą pomysłów, tylko niestety zbyt często zapominamy o snach. Niosą jednak bogatą: treść, symbolikę, oraz wątki...
Inną inspiracją w życiu może być biografia autora, jakieś silne doświadczenia lub zwyczajne oczytanie się w czymś.
Byłem na jednym wieczorze literackim Sapkowiego, on mówił tam że raczej inspiruje się literaturą popularno-naukową niż prozą, oczywiście dużo czyta tego i tego. Co do Sapkowskiego to jeszcze dodam - mówił aby nie dzielić literatury czytanej na dobrą i złą: raczej czytać zarówno tą powszechnie uznaną jak i tą zwykłą szarą, może nawet lichą...

Inne inspiracje to sama empatia - pisałem z jednym z użytkowników trumla na ten temat. Zgodził się ze mną, że to ważne aby umieć się wczuć w potencjalnego szarego, czy to kolorowego człowieka i spojrzeć na świat jego oczami.
Zachęcam na łamach tej notatki, aby podzielić się na temat innych inspiracji...
p.s. jeszcze oczywiście dochodzi świat natury, zainteresowania i praca zawodowa...no ale chciałbym usłyszeć też Waszą opinię:)




Regulamin | Polityka prywatności | Kontakt

Copyright © 2010 truml.com, korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.


kontakt z redakcją






Zgłoś nadużycie

W pierwszej kolejności proszę rozważyć możliwość zablokowania konkretnego użytkownika za pomocą ikony ,
szczególnie w przypadku subiektywnej oceny sytuacji. Blokada dotyczyć będzie jedynie komentarzy pod własnymi pracami.
Globalne zgłoszenie uwzględniane będzie jedynie w przypadku oczywistego naruszenia regulaminu lub prawa,
o czym będzie decydowała administracja, bez konieczności informowania o swojej decyzji.

Opcja dostępna tylko dla użytkowników zalogowanych. zarejestruj się

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1