22 sierpnia 2012

Rozmowy nie-intymne cz. X /ostatnia/

Teraźniejszość obciążona jest przeszłością
i brzemienna przyszłością. (Leibniz)

Wziąszy pod uwagę całe nasze rozmawianie jestem.


Słabszy o kilka słów klamkuję drzwi. Przeważnie chcę uciec od siebie, albo wreszcie się spotkać. Patrzę czasami przez otwór wytrychu, śpisz albo udajesz, bo tak naprawdę spacerujesz milcząco po zalamarkach moich ust. Chciałbym lecz w tle pozostaje niewdzięczne ale. Czy zdążę nakarmić odlatujące kormorany tego lata?

Nie znoszę szelestu pościeli z martwych liści. Pod groźbą utraty zamienię się w kamień. Rzucony będę plątał się gdzieś w powietrzu jeszcze przez długi czas, za długi. Strata, potem wytchnienie to konieczność, oczekiwanie kolejnego porażenia, teraz powolne poruszanie powietrza w kamieniu, by wreszcie osiąść wygodnie na brzegu tonącego dnia, zwiesić oczy w niebaskłonie, z kadłuba wyobrażeń wypleść gniazdo wspomnień.

Jutro świt. Za wczoraj wybacz niemądremu. Uciekam lecz nie ma ucieczki, jest tylko ogromna tęsknota za wczorajszą rzeczywistością. Skorumpowany tobą zatrzymuję dla siebie co ciekawsze przemycone zdobycze.

Rozmowa nie-kontrolowana, rozmowa nie-kontrolowana, rozmowa nie...


liczba komentarzy: 8 | punkty: 13 |  więcej 

Szel,  

to jest wieka madrosc Tadziu !'Uciekam lecz nie ma ucieczki, jest tylko ogromna tęsknota za wczorajszą rzeczywistością. Skorumpowany tobą zatrzymuję dla siebie co ciekawsze przemycone zdobycze. ' powiedz mi czy nie chcialbys tego przezyc jeszcze raz, watpiac w istnienie boga?_serducho ci wielkie :)

zgłoś |

Paganini,  

Czytałem kilka części na innym portalu i byłem zachwycony, zachwycenie nie przeszło. Dokończyłem z ogromną przyjemnością i cały cykl uważam za niezwykle udany. Pozdrawiam serdecznie, Mortuus alias Paganini.

zgłoś |

bosski_diabel,  

Szel podziękowania :) i także wielkie serducho. Paganini, świat mały w poezji :) cieszy, że jesteś :)

zgłoś |

Marzena Przekwas-Siemiątkowska,  

dlaczego dziś dopiero to odkryłam? Antoś ma rację - "mamuś, ale jesteś gapcia"

zgłoś |

agnieszka_n,  

Świetne! Naprawdę warto było przyjść i przeczytać ten tekst. Pozdrawiam.

zgłoś |

Paganini,  

Nie tylko ten Agnieszko, polecam przyjrzeć się całemu cyklowi, warto.

zgłoś |

agnieszka_n,  

zajrzy się :)

zgłoś |

bosski_diabel,  

Podziękowania i...jak Paganini zapraszam, a Tobie za reklamę dzięki :) pozdrawiam.

zgłoś |




Regulamin | Polityka prywatności | Kontakt

Copyright © 2010 truml.com, korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.


kontakt z redakcją






Zgłoś nadużycie

W pierwszej kolejności proszę rozważyć możliwość zablokowania konkretnego użytkownika za pomocą ikony ,
szczególnie w przypadku subiektywnej oceny sytuacji. Blokada dotyczyć będzie jedynie komentarzy pod własnymi pracami.
Globalne zgłoszenie uwzględniane będzie jedynie w przypadku oczywistego naruszenia regulaminu lub prawa,
o czym będzie decydowała administracja, bez konieczności informowania o swojej decyzji.

Opcja dostępna tylko dla użytkowników zalogowanych. zarejestruj się

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1