13 czerwca 2013

13 czerwca 2013, czwartek ( Re: re kum kum czyli autotematyzm... )

Dlaczego moja pewnosć siebie jest tak niedoskonała jak forma plskich piłkarzy??? Wczoraj dowiedziałam się od osoby, którą lubię i która podobno mnie lubi, żę moja poezja jest egzaltowana. (Koniec opinii)
 A w wiadomosci było tych wierszy z 6, takze te które sa na moim profilu. 
Boli...
:/
:(  
naprawdę jest aż tak źle??


liczba komentarzy: 15 | punkty: 7 |  więcej 

doremi,  

wrócę do Twoich wierszy :)

zgłoś |

alt art,  

świat stworzono dla zachwytu; reszta tutaj na gapę..

zgłoś |

Wieśniak M,  

dlaczego egzaltacja jest na cenzurowanym?. Czemu miała by stanowić negatywną ocenę poezji?. I dlaczego na koniec, osoba która nas lubi powinna powstrzymywać się od opinii na nasz temat( zakładając że nie jest to obmawianie za plecami):)))

zgłoś |

Wieśniak M,  

:)))-pozdrawiam:)))

zgłoś |

poezjoholiczka,  

Dzięki ;) ale nadal nie wiem jest egzaltowana czy nie jest wreszcie?

zgłoś |

alt art,  

przecie każdy ma prawo do własnej oceny..

zgłoś |

poezjoholiczka,  

Jestem przewrażliwiona na punkcie własnej twórczości i nie umiem zmienić tego

zgłoś |

alt art,  

zawsze jest tak, że jeden oceni Cię lepiej, drugi gorzej; nie możesz żyć cudzymi ocenami, bo zwariujesz..

zgłoś |

Wieśniak M,  

Tyle ocen ilu ludzi. To co dla jednych egzaltacją, dla innych wrażliwością. Każda publikacja zaczyna żyć własnym życiem i nie sposób jej kontrolować. Tracimy nad opiniami kontrolę i trzeba się z tym pogodzić.

zgłoś |

jeśli tylko,  

a kto nie jest? nieco.. ;)

zgłoś |

doremi,  

Alt ma rację :))))

zgłoś |

doremi,  

spokojnie, w Twych wierszach nie widzę egzaltacji. Dla mnie są szczere, naturalne i KOBIECE :)))

zgłoś |

blue eye,  

Egzaltacja ma swoje plusy i minusy. Wyciągnij z niej to co lepsze, poza tym nie można zadowolić wszystkich, nawet dla jednej osoby warto pisać, jeśli taka się znalazła, która nas czyta. I " z prądem płyną tylko martwe ryby".

zgłoś |

zuzanna809,  

... podobać się wszystkim to tak, jakby nie podobać się nikomu. :)))

zgłoś |

Jaro,  

Łe tam :) nie przejmuj się ani chwili:)

zgłoś |




Regulamin | Polityka prywatności | Kontakt

Copyright © 2010 truml.com, korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.


kontakt z redakcją






Zgłoś nadużycie

W pierwszej kolejności proszę rozważyć możliwość zablokowania konkretnego użytkownika za pomocą ikony ,
szczególnie w przypadku subiektywnej oceny sytuacji. Blokada dotyczyć będzie jedynie komentarzy pod własnymi pracami.
Globalne zgłoszenie uwzględniane będzie jedynie w przypadku oczywistego naruszenia regulaminu lub prawa,
o czym będzie decydowała administracja, bez konieczności informowania o swojej decyzji.

Opcja dostępna tylko dla użytkowników zalogowanych. zarejestruj się

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1