20 listopada 2012

20 listopada 2012, wtorek ( Łatwo )

Nie potrafię pisać dla tych, których kocham - zawsze nie to, nie tak, za mało. Banalnie. Tak samo dzisiaj, w ten uroczysty dzień, co można dodać w nawiązaniu do jutra? Przecież dalej nie wiem, jak wykuć z mgły tęczę, późną jesienią z niczego malwy namalować. Czy to tak łatwo napisać dobry, mądry wiersz nie dla siebie, jak urodzić i wychować człowieka?


liczba komentarzy: 15 | punkty: 0 |  więcej 

alt art,  

ja ino bogów paru, to nie wiem..

zgłoś |

gabrysia cabaj,  

pycha przez Cię przemawia, alcie;)*

zgłoś |

alt art,  

no przecie piszem, że wiersza nie napisałem, człeka nie zrodziłem, ni wychowałem..

zgłoś |

gabrysia cabaj,  

e tam... bogów łatwiej urodzić - szast prast i już:)

zgłoś |

alt art,  

no przecie cały czas to mówię..

zgłoś |

jeśli tylko,  

nie pisałam wierszy dla moich dzieci..

zgłoś |

gabrysia cabaj,  

uf...jeśli tylko - myślałam, że to moja chora przypadłość..

zgłoś |

jeśli tylko,  

ani o dzieciach.. tyle słów wypowiadamy do nich na codzień, że takich słów brakuje

zgłoś |

Monika Joanna,  

a ja nie mam dzieci, więc piszę dla siebie i dla czytelników. tak chyba też można?

zgłoś |

gabrysia cabaj,  

można i tak, Moniko - większość mówi, moja córka, mój syn, a potem się okazuje, że figa z makiem - człowieków dla ludzi i świata trudniej wychować:)

zgłoś |

Magdala,  

nie napisałam książki dla dzieci. napisałam dla ludzi dorosłych :) "użyłam" je (dorosłe dzieci) jako typy charakterologiczne w postaciach opisanych w książce :) - to jest sposób na podobanie! :)))) a wnuczka "wystąpiła" w grafikach jako młodziutki podmiot liryczny. :)) wszyscy są zadowoleni. i tylko mąż protestował, że nigdy w życiu nie powiedział: "q..." :)))))))

zgłoś |

gabrysia cabaj,  

masz talent, Magdala, więc łatwiej ;)

zgłoś |

Magdala,  

Ty również. i niebywałą łatwość opowiadania :) to niełatwe. i inspirowania :))) a to naprawdę sztuka. :)

zgłoś |

Magdala,  

myślę ponadto, że piszesz tak jak dla ludzi, których kochasz. :)) a czy to koniecznie musi być rodzina? ja nie jestem. ;D a tak czytam. to samo jest z "Tarą" ;) mówią mi. :)

zgłoś |

Wieśniak M,  

"Nie potrafię pisać dla tych których kocham"- mogę się podpisać pod tym Gabrysiu...to bardzo trudne..:)- pozdrawiam:)))

zgłoś |

gabrysia cabaj,  

każdy kochany, to przecież temat- rzeka, Wiesiu, więc jak to uchwycić? też pozdrawiam*

zgłoś |

zaczęłosięodjabłka,  

Tak to wtedy chyba najtrudniejsze, nie patrzysz z boku, obiektywnie,nie łapiesz chwili żeby zatrzymać ją słowami, gubisz się w gąszczu znaczeń, uczuć...

zgłoś |

gabrysia cabaj,  

również, tak jak piszesz, zaczęło się...ale także i to, że wszystkie emocje wychodzą w codziennych kontaktach: i płacz i przytulanie się i pogaduchy i radości, więc o czym pisać....

zgłoś |




Regulamin | Polityka prywatności | Kontakt

Copyright © 2010 truml.com, korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.


kontakt z redakcją






Zgłoś nadużycie

W pierwszej kolejności proszę rozważyć możliwość zablokowania konkretnego użytkownika za pomocą ikony ,
szczególnie w przypadku subiektywnej oceny sytuacji. Blokada dotyczyć będzie jedynie komentarzy pod własnymi pracami.
Globalne zgłoszenie uwzględniane będzie jedynie w przypadku oczywistego naruszenia regulaminu lub prawa,
o czym będzie decydowała administracja, bez konieczności informowania o swojej decyzji.

Opcja dostępna tylko dla użytkowników zalogowanych. zarejestruj się

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1