19 sierpnia 2011

Shorty... króciutkie opowiadanko

W pomieszczeniu panował półmrok. Gdzieniegdzie w nikłym świetle ściennych lamp pobłyskiwały hełmy zgromadzonych. Wojownicy szeptali cicho między sobą. Powoli, z cichym szelestem munduru bojowego na wzniesienie wystąpił dowodzący.
- Żołnierze ! Zebraliśmy się tutaj, aby zaradzić problemowi, jaki zagraża nam od ponad pięćdziesięciu lat ! Wyruszyliśmy na podbój galaktyki z bardzo przemyślanym planem. Wszystko było dopięte na ostatni guzik. - na sali rozległ się szum aprobaty. Zebrani zaczęli kiwać przytakująco głowami. Ten i ów wzniósł rękę w geście zwycięstwa.
- Pokonaliśmy jedną cywilizację. To było bajecznie proste ! Zgodnie z planem przyczailiśmy się, gotowi na pokonanie ostatniej, największej z ras w tej galaktyce ! - Szmery zaczęły narastać. Ktoś podniósł się z miejsca sycząc przekleństwa !
- Któż mógł przewidzieć, że jedna, mała, niepozorna istota, na dodatek słabszej płci może rozgromić całą armię przeszkolonych
wojowników !! - Władczy głos przemienił się w skrzek rozpaczy. Dowodzący schronił głowę w szponiastych rękach. Zamilkł. Sala wstrzymała oddech.
- Proszę o slajdy - powiedział dowódca podnosząc głowę - ona - powiedział wskazując ręką na ekran. Na płótnie pojawiła się kobieta, miała kręcone długie włosy i posępną twarz. Ubrana była w wojskową skórzaną kurtkę. W dłoni trzymała dymiący karabin
maszynowy.
- Jej współplemieńcy nazywają ją "RIPLEY". Jest tylko jeden sposób, aby ją pokonać ! Podrzućmy jej królową matkę !! - sala
zawrzała ! Dowódca zadowolony z pomysłu uniósł górną wargę, ostre jak igły zęby rozszerzyły się. Wewnątrz ukazała się druga, mniejsza szczęka.


Magdala,  

gniazdo os! wymaluj: gniazdo os, albo innych pszczół :)))))))) fajne, pomysłowe, nie powiem.

zgłoś |

ApisTaur,  

oj Magdala/ a Obcego oglądała, a?/:)))

zgłoś |

zaczęłosięodjabłka,  

hmmm.... a skąd obcy w dodatku o strukturze społecznej takiej jak u mrówek, gdzie królowa jest największą władzą, niemający takiego jak ludzie pojęcia płci, mogą wiedzieć że Ripley nalezy do płci słabszej??

zgłoś |

ZGODLIWY,  

Bo owi obcy mieli już doczynienia z naszym gatunkiem, mają inteligencję (zapewne zbiorową), skoro potrafią rozrużniać zagrożenie w postaci uzbrojonego człowieka, potrafią przewidzieć zastawiane na nich zasadzki itd. Potrafią (skoro w ich gatunku istnieje chierarchia - robotnice, wojownicy i królowa, oparta na budowie ciała) rozpoznać róznicę w budowie ciała innych gatunków i ocenić według swoich kryteriów - te drobniejsze z wypustkami na klatce i częściej bez broni są słabsze. To taki przykładowy tok rozumowania :) może być ich więcej.

zgłoś |




Regulamin | Polityka prywatności | Kontakt

Copyright © 2010 truml.com, korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.


kontakt z redakcją






Zgłoś nadużycie

W pierwszej kolejności proszę rozważyć możliwość zablokowania konkretnego użytkownika za pomocą ikony ,
szczególnie w przypadku subiektywnej oceny sytuacji. Blokada dotyczyć będzie jedynie komentarzy pod własnymi pracami.
Globalne zgłoszenie uwzględniane będzie jedynie w przypadku oczywistego naruszenia regulaminu lub prawa,
o czym będzie decydowała administracja, bez konieczności informowania o swojej decyzji.

Opcja dostępna tylko dla użytkowników zalogowanych. zarejestruj się

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1