19 august 2011

Shorty... króciutkie opowiadanko

W pomieszczeniu panował półmrok. Gdzieniegdzie w nikłym świetle ściennych lamp pobłyskiwały hełmy zgromadzonych. Wojownicy szeptali cicho między sobą. Powoli, z cichym szelestem munduru bojowego na wzniesienie wystąpił dowodzący.
- Żołnierze ! Zebraliśmy się tutaj, aby zaradzić problemowi, jaki zagraża nam od ponad pięćdziesięciu lat ! Wyruszyliśmy na podbój galaktyki z bardzo przemyślanym planem. Wszystko było dopięte na ostatni guzik. - na sali rozległ się szum aprobaty. Zebrani zaczęli kiwać przytakująco głowami. Ten i ów wzniósł rękę w geście zwycięstwa.
- Pokonaliśmy jedną cywilizację. To było bajecznie proste ! Zgodnie z planem przyczailiśmy się, gotowi na pokonanie ostatniej, największej z ras w tej galaktyce ! - Szmery zaczęły narastać. Ktoś podniósł się z miejsca sycząc przekleństwa !
- Któż mógł przewidzieć, że jedna, mała, niepozorna istota, na dodatek słabszej płci może rozgromić całą armię przeszkolonych
wojowników !! - Władczy głos przemienił się w skrzek rozpaczy. Dowodzący schronił głowę w szponiastych rękach. Zamilkł. Sala wstrzymała oddech.
- Proszę o slajdy - powiedział dowódca podnosząc głowę - ona - powiedział wskazując ręką na ekran. Na płótnie pojawiła się kobieta, miała kręcone długie włosy i posępną twarz. Ubrana była w wojskową skórzaną kurtkę. W dłoni trzymała dymiący karabin
maszynowy.
- Jej współplemieńcy nazywają ją "RIPLEY". Jest tylko jeden sposób, aby ją pokonać ! Podrzućmy jej królową matkę !! - sala
zawrzała ! Dowódca zadowolony z pomysłu uniósł górną wargę, ostre jak igły zęby rozszerzyły się. Wewnątrz ukazała się druga, mniejsza szczęka.


number of comments: 3 | rating: 2 |  more 

Magdala,  

gniazdo os! wymaluj: gniazdo os, albo innych pszczół :)))))))) fajne, pomysłowe, nie powiem.

report |

ApisTaur,  

oj Magdala/ a Obcego oglądała, a?/:)))

report |

zaczęłosięodjabłka,  

hmmm.... a skąd obcy w dodatku o strukturze społecznej takiej jak u mrówek, gdzie królowa jest największą władzą, niemający takiego jak ludzie pojęcia płci, mogą wiedzieć że Ripley nalezy do płci słabszej??

report |

ZGODLIWY,  

Bo owi obcy mieli już doczynienia z naszym gatunkiem, mają inteligencję (zapewne zbiorową), skoro potrafią rozrużniać zagrożenie w postaci uzbrojonego człowieka, potrafią przewidzieć zastawiane na nich zasadzki itd. Potrafią (skoro w ich gatunku istnieje chierarchia - robotnice, wojownicy i królowa, oparta na budowie ciała) rozpoznać róznicę w budowie ciała innych gatunków i ocenić według swoich kryteriów - te drobniejsze z wypustkami na klatce i częściej bez broni są słabsze. To taki przykładowy tok rozumowania :) może być ich więcej.

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1