1 may 2014

Ostatni ruch papieża. Ekstrapolująca historical science fiction.

Papież Faraon Napoleon XXV, udzielny władca Ziemi, Księżyca i sześciuset sześćdziesięciu pięciu Załogowych Cesarskich Stacji Kosmicznych Układu Słonecznego, w trzydziestym piątym roku życia, będąc w pełni sił cielesnych i władz umysłowych, nakazał zutylizować swoje ciało wraz ze wszystkimi implantami wspomagającymi i przepisać zawartość intelektualną oraz duchową jego mózgu na system niezniszczalnych kryształów będących centralnym ośrodkiem ogólnoświatowej sieci cyfrowej. Ten strategiczny ruch nie był jednak godnym jego przodków wybiegiem, mającym na celu uprzedzenie od dawna wieszczonych Rewolucji Sztucznych Inteligencji, ciągnących za sobą nieuchronność Technologicznej Osobliwości. Papieżowi Faraonowi Napoleonowi XXV znudziło się ruchanie.


number of comments: 10 | rating: 10 |  more 

Aśćka,  

podoba mi się Twe pisanie, choć jako katoliczka ma nieco inne zdanie o ruchu Ciał Niebieskich i ostatnich działaniach papieskich, antyku, antyku twych użyć bez liku nawet Siembaum się pokusił, choć w pokuszenie nie wierzy - alergię ma na papieży:) pozdro:)

report |

Waldemar Kazubek,  

Podobanie się tym bardziej cenne :) Pozdro i szacun :)

report |

alt art,  

nawet dziecko, że nie powiedział słowa ostaniego..

report |

Waldemar Kazubek,  

Bo nie ma czegoś takiego jak ostatnie słowo. Słów jest coraz więcej.

report |

alt art,  

no mówiłem, że nawet dziecko..

report |

Ananke,  

znudziło się powiadasz :))

report |

Waldemar Kazubek,  

Tak zapisano :)

report |

xyz,  

ładnie" poprowadzone zdania, no i zakończenie niepoprawne kanonicznie tak jak lubię ;p więcej takiej weny życzę Waldemar

report |

Wieśniak M,  

... ech bo to były czasy kiedy implantologia stała na niskim poziomie

report |

Jaro,  

kłamał:) od początku kłamał, no chyba, że odwykł, ale to też kłamstwo, które wyjdzie, albo wychynie, jak oliwa na wodzie, przy najbliżej lustracji stada kóz nieopodal Watykanu.Wczoraj oględałem na Planete długi film o finansach Roman Catolic Church, super mafia to pikuś:) Oczywiście poza Franciszkiem, który ich w końcu publicznie gani:)Pytanie tylko kiedy go odstrzelą.

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1