23 september 2012

Gra

Poszukiwanie wyzwolenia poprzez seks czy alkohol. Wyzwolenia z... klatki, życia, lęku, niemocy, smutku, spod presji. Może też z pomocą wiary chce się pokonać rozpacz, beznadziejność, niepewność, słabość, wątpliwości i ograniczenie do siebie, siebie, który zmieniać się już nie potrafi, skostniał.
Bóg, seks, wiara, natura są walką w poszukiwaniu wyzwolenia, drogą wyjścia z... krainy ziemi jałowej. Wyzwolenie to dążenie mające coś w sobie z woli mocy, chce się osiągnąć inną postać, być szczęśliwym, inny stan, lepszy stan, wolniejszy, swobodniejszy oddech uzyskać, oczyścić pole świadomości.
W ręku każdy trzyma karty samego siebie. Jest w rozdaniu niepewność, nadzieja, spryt, pracowitość, przyzwyczajenia złe i dobre, pragnienia, cele, dążenia. To stan na teraz i tym gram. Życie jest grą. W kuźni nowych kart też coś się dzieje przez cały czas, słabiej lub mocniej. Wyobrażam sobie nowe karty. To umiejętności i zdobycze (pieniądze). Ale we mnie jest zapłon, podstawowe popędy i dążenia też.
Samouświadomiłem sobie siebie i wchodzę z sobą w dialog by z głębi wydobywać skarby. A w ręku trzymam karty, wynikają z tego rozdania sprzed lat, ale nie były takie na początku, będą inne za jakiś czas. Może nie wszystkie. Może strach i niepweność pozostaną. Może nie u wszystkich są podobnie silne. W każdym teraz to moja baza, moje pole manewru.
W życiu też jest wiele rozdań, sytuacji w których trzeba się narodzić (wziąść w garść karty). Małe partie w wielkiej partii. Partii wszystkich ze wszystkimi o wszystko.


number of comments: 2 | rating: 4 |  more 

filo,  

W kuźni nowych kart? Zazgrzytało, posypało iskrami i rdzą, drukarnie jednak nie mają nic wspólnego z kuźnią, bez względu na znaki i znaczenia idące za słowem kuźnia. W grze wazne też kto rozdaje karty i czy karty są znaczone, jaką talią sie gra i czy jesteśmy dobrzy w tej grze. Na początku zapomniałes o narcyzach - ci bardzo często popadają w alkoholizm, nałogi i wlasne klatki - jako zderzenie wyobrażenia o sobie z rzeczywistoscią. Miłego :)

report |

Lady Ann,  

Całkiem przystępny tekścik, ale może można by ograniczyć tę wyliczankę? Pozdrawiam L.A

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1