27 august 2011

z historii Adama i Ewy II

Raj! a cóż to za raj, przemknęło przez głowę Ewy. Plątający
się po ogrodzie Adam - phiiii - parsknęła na samą myśl, dobrze
że choć - fi - ma jakie takie.
Idę na skargę do starego, stworzył nas niech kombinuje
co dalej, użyje starych sprawdzonych metod
- Boże jak mogłeś mi to zrobić - i tu włączyła lawinę pretensji
Adam się spóźnia i ogląda za innymi
ja nie mam co na siebie włożyć
woda letnia
słońce opala za wolno
w lecie gorąco
w zimie zimno
- Moment, ale jesteście przecież w raju; jesteście sami - udało
się Bogu wrzucić coś od siebie
- no właśnie?, a nie mówie o tym! nawet nie mam z kim
poplotkować
ani pokłócić
Adam ciągle coś robi
a ja co ? biedna;
Jej modre oczęta spojrzały tak żałośnie, zatrzepotała rzęsami.
Bóg wstrzymał oddech, zamyślił się i odparł
- nie martw się kobieto jesteś ostatnią która blefuje, następnym
będą wierzyć na ładne oczy


number of comments: 28 | rating: 8 |  more 

Miladora,  

A niech Cię licho, Sławeczku!!! :))))))))))))))))))) Aleś mnie ubawił! Pointa jest kapitalna. Masz dwa duże buziaki za taką interpretację. Aha - trzeci dla Twojej Imaginacji. :D

report |

Slawrys,  

:) miło mi, dzięki; licho takich jak ja nie bierze:)))))) cóż się nie robi dla tych słów ”aleś mnie ubawił” to najlepsza zapłata

report |

Miladora,  

Cholernie Szybki Bill z Ciebie. :)))))

report |

Slawrys,  

też i Twoja zasługa, podsunełaś mi pomysł - taki mały odwet do Twej historii :)))

report |

sergiusz juriev,  

Ech dostala twoja Ewa Stwurce swymi zachciakami ze on musial ja z mazem wyprowadzic z raju na ziemie. a do wszystkich mowie ze waz powinien w tym. smiejesie

report |

Slawrys,  

i w tym sedno żartu by pośmiać się z pewnych ludzkich zachowań; wielkie dzięki :)

report |

Ustinja21,  

Ciekawie ;D

report |

Slawrys,  

ot taka próba żartu

report |

Małgorzata Krupińska-Nowicka,  

Ciekawski pomysł, fajny żart, ale sporo błędów. Wszystkie z możliwych. Popraw koniecznie, bo to psuje efekt.

report |

Slawrys,  

:)) dzięki, coś spróbuje ale nie jestem pierwszy co ma tu dziwne zdarzenia z edycją, przestawianiem liter itp itd, może jakiś chochlik na serwerze lub błędy własne, co w moim przypadku raczej normalne; już tu kilka osób zauważyło że mam pomysły i drobne zdolności i wrzucają mi errate; za co się nie gniewam znam swą niemoc ortograficzną i poprawiam z podziękowaniem

report |

kama,  

fajne...a część I ?, apetyt rośnie w miarę czytania....

report |

Slawrys,  

to ta oryginalna.....ta jest II wersja :)) a nie cześć, choć żartując można coś pomyśleć nad tym

report |

kama,  

no to pomyśl, chętnie poczekam...

report |

Slawrys,  

:)) nie motywuj mnie - nie mam chęci do życia, znowu mnie paraliżuje i nic mi się nie chce - no po za śmiercią, to bym już chciał

report |

Monika Joanna,  

pomysł bardzo fajny, ale błędy, błędy... i to nie tylko literówki, ale ortograficzne... ech, ale nie jestem jędzą :))))

report |

Slawrys,  

sorki za lenistwo i brak chęci do dopracowania tekstu, proszę zwalić na męski typ "olewus pospolitus" :)) i tak mnie cieszą wasze komentarze -dzięki

report |

Monika Joanna,  

nie mów sorry, takich gości jest od groma, a Ty z tym tekstem jesteś jeden :)))

report |

Slawrys,  

no to teraz posłodziłaś wow, dzięki :) fatalnie się czuje, jak to przeżyje to napisze jeszcze coś za to :))

report |

Monika Joanna,  

ja nie słodzę, ja stwierdzam fakt... chętnie poczekam na coś innego, masz coś do powiedzenia i to się chwali :)))

report |

Darek i Mania,  

nie jest tak żle popraw -pokłócić *i niech resztę Ewa zje z Adamem :))

report |

Monika Joanna,  

Darku, musisz mi odbierać tę przyjemność męczenia biednego chłopca? ech Ty, niedobry :)))))

report |

Slawrys,  

ok, poprawione - biedny ale nie kradnę :)) i szczęśliwy umrę :)

report |

oczy jak pustynia,  

dobrze Ci w takiej formie i temacie:-))

report |

Slawrys,  

dzięki, temat może i tak, ale z forma to tu się o walczyłem i poddałem

report |

Małgorzata Krupińska-Nowicka,  

slaw, naprawdę zabawny tekścik wykroiłeś, chociaż upieram się, że interpunkcję i zapis mógłbyś jednak poprawić. Ale tekst iście terapeutyczny, nie sposób się nie uśmiechnąć :)

report |

Slawrys,  

no to dzięki, zgadzam sie z Tobą jednak edytor tekstu ma tu własne nieodgadnione ścieżki zapisu i tak coś pozmienia - wiec to nie ma sensu, trzeba to traktować jako żart od początku do końca :)

report |

Małgorzata Krupińska-Nowicka,  

slaw, dawno mnie nie było, nie wiedziałam, może zapomniałam, ze masz problemy ze zdrowiem... Nie poprawiaj, zwłaszcza, że faktycznie edycja tutaj jest dość trudna. Pisz, pisz i pisz, ilekroć będzie coś Ci chodzić po głowie. A historia, którą tu opisałeś, urocza... Slaw, buziaki, trzymaj się, nie poddawaj...

report |

Slawrys,  

:)) ja nie zapomniałem, zrobili mi operacje ale zero kontynuacji leczenia - mam umrzeć niedługo, albo z ich albo z własnej reki; jakoś nie rozpaczam życie wśród mend nie jest przyjemnością, nawet jak spotka się paru uczciwych ludzi to nie znaczy że jest wszystko ok. Dzięki za dobre słowo, pomysły mam w głowie - ale bardzo źle się czuje wiec nie będę pisał po prostu jestem zmęczony.

report |



other prose: Raj dla pedofilek!-część druga/rozdział drugi/, Raj dla pedofilek!/część druga/rozdział pierwszy/, Raj dla pedofilek/część pierwsza/rozdział trzeci, Raj dla pedofilek! - część druga: bez wybacz!, Raj dla pedofilek! część pierwsza, Głos nieboskiej naiwności! - część trzecia, mieszalnia genów - część czwarta!, Głos nieboskiej naiwności! - część druga, mieszalnia genów - część trzecia, Głos nieboskiej naiwności! - część pierwsza, mieszalnia genów - cześć druga, mieszalnia genów -, Gdy umierają uczucia!, fala dziadów - niewypał umysłu! (rozdział piąty), fala dziadów - niewypał umysłu! (rozdział czwarty), fala dziadów - niewypał umysłu! (rozdział trzeci), fala dziadów - niewypał umysłu! (rozdział pierwszy i drugi), nibygwałt na sumieniu! - rozdział piąty, nibygwałt na sumieniu! - rozdział czwarty, nibygwałt na sumieniu! - rozdział trzeci, nibygwałt na sumieniu! - rozdział drugi, nibygwałt na sumieniu! - rozdział pierwszy, sutenerzy z bożej łaski! ~ piąty rozdział, dno bez widoku na niebo!, sutenerzy z bożej łaski! ~ czwarty rozdział, sutenerzy z bożej łaski! ~ trzeci rozdział, sutenerzy z bożej łaski! ~ drugi rozdział, sutenerzy z bożej łaski! ~ wstęp i pierwszy rozdział, bilet do ich prawdy! (rozdział drugi), bilet do ich prawdy (rozdział pierwszy), strefa niewiary! (rozdział VI - szósty), strefa niewiary! (rozdział V - piąty), strefa niewiary! (rozdział IV - czwarty), strefa niewiary (rozdział III - trzeci), strefa niewiary! (rozdział II - drugi), strefa niewiary! (wstęp i rozdział I), efekt alfonsa (rozdział czwarty), efekt alfonsa (rozdział trzeci), efekt alfonsa (rozdział drugi), efekt alfonsa (rozdział pierwszy), ruletka kacyków! projekt deja vu! (epilog), ruletka kacyków! projekt deja vu! (rozdział ósmy), ruletka kacyków! projekt deja vu! (rozdział siódmy), ruletka kacyków! projekt deja vu! (rozdział szósty), ruletka kacyków! projekt deja vu! (rozdział piąty), ruletka kacyków! projekt deja vu! (rozdział czwarty), ruletka kacyków! projekt deja vu! (rozdział trzeci), ruletka kacyków! projekt deja vu! (rozdział drugi), ruletka kacyków! projekt deja vu! (część pierwsza), Dżungla pełna Adminów (żart), Szyderstwo - kij zawsze z dwoma końcami., bajka o tradycji ..wersja II, i tak znajdę swój dom, "ludzkie odruchy szympansa dominującego " (żart), Szympansy i ludzie - spotkanie III stopien(żart), Szympansy też kibicują naszym, Szympansy podziwiają wyrównanie szans po ludzku, Przyjemne aspekty bycia w stadzie szympansów, Stado szympansów w ludzkiej kopalni wiedzy., w stadzie jest czas na obserwację ludzi, stado przechodzi na człowieczeństwo, w stadzie jest jak jest, w stadzie niczym w kupie - raźniej, w stadzie jest klawo, życie w stadzie., wyrwana kartka z kalendarza, czas mordowania serc, z historii Adama i Ewy II, po co ci to piekło?, kim jo jesteś - mordercą? dręczycielem?, kim jo jesteś - alkoholik?, samobójca?, podpuszczanie, sekta, palenie-nikotyna, kwiaty, poparzenie, dla morderców psychopatycznych, Dorosłość = odpowiedzialność ?, doroslosc!--odpowiedzialnosc!, grzech, smierc-wolnosc?, trans hipnotyczny, kara -czy nagroda?,

Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1