24 october 2024

Ostatnie słowo

Kajam się do samej ziemi i wyrzekam się wszelkiego paskudnego czynu Obiecuję, że nigdy więcej i tak mi dopomóż Bóg. To ja, Przeor Zakonu Wsteczniaków wespół z Głównym Wajchowym Ligi Obrony Plugastwa, daliśmy sygnał do ataku na zdrowy rozsądek.

To ja, szara piechota intelektualna, przy ich udziale, wykonałem podkop pod fundamenty obecnego ustroju i przełożyłem zwrotnicę z biegiem historii. Ja, szeregowy paproch wyborczy działałem wspólnie i w porozumieniu z resztą molekuł głosujących za błogosławionym Kamińskim czy innymi swołoczami.

To ja, lojalny wobec każdego, kto mi dawał więcej, stojąc w obliczu grożącego wyroku, wyznaję ze skruchą, że polityka, to nie sejmy, oraz pozostałe prezydenckie długopisy, ale prawdziwy człek, człek obeznany z tematem, orientujący się, co naród czyta i co go podkręca (teatr, film, fascynujące audycje o ciekawych postaciach), jaką mamy oświatę, czego uczą się dzieci i czy ich wiedza ograniczy się do pulpy o komputerowych grach, do czytania bryków i cwaniactwa w bezstresowym kokonie.

Teraz, po niewczasie i w bezpośredniej bliskości kary jestem za wpływem obywatela na podejmowane decyzje o przyszłości jego „późnych wnuków”. To sprawa jak najbardziej pilna, ponieważ nie kto inny, tylko z takich jak oni, powstaną przyszli nosiciele prawdziwej demokracji. Na koniec dodam, że powiedziałem, co chcieliście usłyszeć, proszę więc o łagodny wymiar kary.




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1