5 july 2014

5 july 2014, saturday ( Bóg Honor Ojczyzna w ujęciu Fobiana Siembauma )

W Ojczyźnie, w której Bóg wylewa się z dusz rodaków jak szambo, apostazja zaczyna mi się jawić kwestią Honoru*.

* Fobian Siembaum, Wypaść z gniazda - rozważania o Polsce, Publiczne Wydawnictwo Nielot, Gniezno 2014, s. 777.


number of comments: 13 | rating: 5 |  more 

Wanda Szczypiorska,  

Będzie trudno, bo ponoć wiara w siły nadprzyrodzone jest zakodowana w ludzkiej psychice,

report |

Waldemar Kazubek,  

To pewnie dlatego, że człowiek pochodzi od małpy.

report |

gabrysia cabaj,  

najpierw skalać gniazdo, bo z góry lepiej widać, a potem co? wypaść:)

report |

alt art,  

pozwoliłem sobie zacytować na innym portalu..

report |

Waldemar Kazubek,  

Z ciekawości zapytam gdzie. Jako egzegeta Wielkiego Siembauma chciałbym mieć pełne archiwum jego publikacji i cytowań.

report |

issa,  

:) Julian Siembaum Apostata podchodzi właśnie pod mury Honoru i opiera o nie drabinę - powiedział nasz reporter (ksywa "Tolkien") ze śmigłowca, który wysłaliśmy dla Państwa, i z którym właśnie straciliśmy łączność. Tolkien krzyczał: Mury Honoru się trzęsą! Panie stamtąd trzepią rzęsą! Żadna z naszych researchynek nie wie, czy tam był przecinek.

report |

issa,  

P.s. Wiesz, W., chyba trochę zazdroszczę Ci poczucia rzeczywistości.

report |

Waldemar Kazubek,  

Sądzisz, że mam takie coś?

report |

issa,  

Tak. Masz. Tyle że u mnie od widzenia do wyroku drogę zasypało. Śniegiem, cząstkami elementarnymi czy czym tam; diabli może wiedzą. Wskazana jest zatem wobec tej odpowiedzi daleko idąca ostrożność.

report |

xyz,  

i odcięcia pępowiny

report |

Aśćka,  

Che Guevara przedstawia Polskę poznaną z modlitwy balkonowej w Dniu Świra, bien, i z opinii krytycznych poznaje się podmiot poznający i miotający opinią oraz przedmiot omotany pewną treścią.

report |

Jaro,  

Jako,że nie mam rodaków, bo oni bywają w czasach "wielkich", a ich poziom w "zwykłych" jest irytujący,ostatnio z wyjątkiem siatkówki, już dawno wychyliłem kilka kielichów apostazji, czyli zgodnie z powyższą tezą, namaściłem się kilkukrotnie.Niestety, przez brak produkcji cydru z nietargowanych jabłek, które gniją pod płotem, nie mogę nadal patrzeć w lustro, bo jak zobaczyć tam patriotę:)

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1