10 february 2014

10 february 2014, monday ( Z rozmyślań drogi )

To życie nie jest trudne, ani nie jest tez ciężkie. Jeśli tylko ma się pełną pomysłów głowę na karku i odrobinę żartu. I użyje się w odpowiednim momencie odpowiednich słów, miłych i ciepłych. Dla każdego. Aby filozoficznie nie było miejsca na agresję i ból istnienia. Emocjonalnie zgodnie z porządkiem kosmicznym i komicznym nieporządkiem. W komunikacyjnej perfekcji i perfekcyjnej komunikacji, w doskonałej niedoskonałości i jak wyżej na odwrót, to to życie nie jest trudne, ani nie jest też ciężkie. Ale może być przyjemne, ekscytujące, takie ze można je wyrzeźbić na swoje podobieństwo albo prawdopodobieństwo, zostawić odcisk, ślad o ładnych kształtach na subiektywnej ścieżce realizmu. Chociaż wiem, nietrudno zaplątać się we własne zaklęcia.


number of comments: 9 | rating: 5 |  more 

Magdala,  

:D fajne zaplątanie. optymistyczne zaplątanie. supeł mam! to spadam. po nożyczki. ;)

report |

birczin,  

Eee, proszę tam nie łazić na łatwiznę i rozplątywać palcyma :P

report |

Magdala,  

szkoda palcymów. do klawiatury muszą się nadać! :)

report |

birczin,  

Wyjść na spacer, a nie ślęczeć przed sztucznym źródłem fotonów :P

report |

Ananke,  

..."głowę na karku i odrobinę poczucia humoru" - tak chyba będzie lepiej brzmiało?

report |

doremi,  

Bardzo ładny tekst, z przyjemnością się czyta, głowa na karku i odrobina żartu- trafne :)

report |

birczin,  

dzięki, bierzcie i korzystajcie ;)

report |

birczin,  

Rzeczywiście, jakoś bardziej po polsku :)

report |

doremi,  

wszystkiego nie można ot tak poukładać/ bo gdy uśmiech na gębie myślenie odpada/i gdzie tu opowiadać o głowie na karku/ lepiej się pochylić nad pierwiosnkiem w parku/ pachnie wiosną// :)

report |

birczin,  

O tak, mało tego, umiejętność niemyślenia o niczym, jest trudniejsza od umiejętności myślenia o czymkolwiek. Chociaż chodzić po parku nie myśląc, zacieszać rogala niuchając kwiatki, trochę podejrzane.

report |

doremi,  

zapach i dotyk działa jak narkotyk/ rogal wie co robi/ gdy do tego duży/ każda piwonia lawenda i jaśmin/ odurzy oj odurzy /i choć niuchanie kwiatków trochę podejrzanie/sprężmy się pochylmy wąchajmy/ niech się ziemia niebem stanie//

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1