3 june 2015

Drzazgi i kruki

(na pojedynek do 100 słów nt. "Drzazgi i kruki")

    -Wtedy wokół sejmu zebrały się Orły krzycząc "Na zawsze w pamięci, Żołnierze Wyklęci!". - otarł łzy.
    -Co dalej, dziadku?
    -Propagandowe media, mówiły "Kruki rozrywają demokrację". Na nic się to zdało. Pozostały drzazgi, a z nich powstał las szubienic.
    -Dlaczego?
    -Urodziłem się w roku osiemdziesiątym dziewiątym, miała wtedy upaść komuna.
    -Tak było?
    -Nie. Farbowane Bolki i Olki, zorganizowały "Nocną zmianę", obalili rząd chcący lustracji. Dopiero blokowane latami przez główny ściek informacje, udostępnione w Internecie, otworzyły ludziom oczy. Dzisiaj, historycy całego świata, opowiadają o "Iskrze, która podpaliła stos starego porządku świata".
    -Jestem z ciebie dumny.
    -Nie ze mnie, ale z całej Rzeczypospolitej Polskiej.


number of comments: 6 | rating: 3 |  more 

alt art,  

już z aurory wystrzał padł..

report |

grove,  

Dzięki za wizytę :)

report |

alt art,  

ależ..

report |

jeśli tylko,  

Czy Orły to nazwa własna? (wtedy z dużej, a jeśli tylko określenie - to z małej. "Otarł łzy" - po myślniku z małej litery. "Ciebie" piszę się z dużej wyłącznie w listach (jako wyraz szacunku dla adresata). Rzeczpospolita Polska - Polska jest tu przymiotnikiem, więc odmienia się na Rzeczpospolitej Polskiej. Pozdrawiam serdecznie :)

report |

grove,  

Dzięki, dzięki. Miałem Polskiej ale zmieniłem :S Orły to nazwa własna, wymyślona.

report |

jeśli tylko,  

to znów zmień :))

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1