5 september 2014

5 september 2014, friday ( mistyfikacja za brzytwą ukryta )

Ostatnio oglądałem bose podróże – Cejrowskiego. Okazuje się, iż w krajach latynoskich Ameryki Łacińskiej  słowo macho oznacza męski, i to bez złych, pejoratywnych europejskich konotacji . Mężczyzna jest ulizany po bokach, często z kucykiem z tyłu, a strzyc go może tylko kobieta. Inny macho nie strzyże mężczyzny, gdyż mógłby być zazdrosny o jego włosy, i złośliwie coś sknocić. U fryzjerki  prócz nożyczek, cenionym narzędziem pracy jest brzytwa, która to jest równie często używana przez samego macho do golenia.    
Kobieta dla macho, to taka, która na  pierwszy rzut oka, może urodzić mu dużo dzieci. Powinna ona mieć kształty rubensowskie. Duże piersi  - kiedyś mające być pełne mleka z pokarmem dla dzieci, oraz szerokie biodra z dużą pupą  - by łatwiej  te dzieci. Żeby jeszcze te atrybuty powiększyć latynoamerykańskie kobiety zakładają specjalną bieliznę. Majtki sprzedawane w krajach Ameryki Łacińskiej mają silikonowe wkładki powiększające już i tak duże i krągłe pośladki. Zresztą podobnie biustonosze. Oczywiście to dla oka ichnich macho. Wyobrażam sobie głębokie zdziwienie macho, po roznegliżowaniu takowej kobiałki. Dwa piegi i bez pośladków ze standardową ilością otworów. A taka była przed chwilą krągła.
Jednak w społeczeństwach żyjących bliżej natury zauważa się wyraźny podział, na zajęcia damskie i męski e. Natomiast w Europe ten podział się zaciera.  Tu często słowo macho, kojarzone jest z ” damskim bokserem ”, czy molestującym kobietę psychicznie lub i fizycznie, czy również i seksualnie mężem. Obecnie u fryzjera, według niedawnych zarządzeń unijnych, strzyżenie brzytwą jest niedopuszczalne. Brzytwę  zastąpiła plastikowa golarka ( jak się wydaje z polecenia wielkich koncernów zarabiających krocie na plastikowych urządzeniach do golenia, z zamocowanymi w nich mini ostrzami ).  Gdzie te czasy gdy mój ulubiony fryzjer strzygł i golił mnie brzytwą i nożyczkami. Zresztą  nasi ojcowie i dziadowie golili się brzytwą ostrzona na skórzanym pasku, ech. Teraz w modzie europejskiej mamy metro seksualizm. Wydepilowane co nieco są trendy a z paznokietkami trzeba koniecznie pójść do manicure  i pedicure) . Ci z Gender, już trzylatkom próbują tłumaczyć, że nie musi być tatuś z mamusią. Bo może być i mamuś z mamusią, i wtedy  jajo o jajo, a gdy jest tatuś z tatusią to wtedy pałka o zapałkę. Tudzież, jeśli jest to ksiądz obiecujący zbawianie małemu dziecku przy użyciu  ”grzechomierza ”, to norma i wolny wybór. A ten pszczółek z pszczółką, lub motylek z motylką to przeżytek jak koń przy pługu.
Za chwilę być może stanie się normą kobieta - modliszka odgryzająca partnerowi po stosunku głowę. To też natura. A swoją drogą ciekawe jak smakowałby taki peklowany macho z papryką. Są jeszcze kraje gdzie w społeczeństwach pierwotnych kanibalizm to norma.  Mam na myśli, choćby  pierwotnych zbieraczy i łowców współczesnegoświata w Amazonii ( choć trudno dociec prawdy, jak to jest z tym kanibalizmem, bo sami Indianę się do tego niechętnie przyznają. I trzeba uzyskać ich zaufanie, by dociec prawdy). Ja na wszelki wypadek określam się jako normalny chłop. Choć niektóre kobiety mogły by zapewne orzec, iż przesadzam.


Aśćka,  

ojojojoj:)

report |

Aśćka,  

errata: ojojojojojojoj;)

report |

Aśćka,  

brzytwy żal, zdecydowanie, nikt nie będzie już rozumiał tylu rzeczy, taki na ten przykład cyrulik sewilski, kryminały, westerny wszystko będzie wymagało uciążliwych mini-wykładów historycznych z dziedziny: pożycie i użycie narzędzi ostrych

report |

mua,  

dokladnie Aścka, aaalee tu chodzi jak zwykle o kasę .Unija jewropejska zakazała uzywać brzytwy = jaśnie oświecona junija zarabiac na zakazie ( pewnie najwięcej ukochany nasz pseudo sojusznik Francja )

report |

Wieśniak M,  

miał żal na żel macho/ i targał on całą postacią/ bo w całym mexico city/ nie spotkał tłustej kobity/ a jeszcze do jasnej cholery/ w mieście same fryzjery/ więc kucyk sięgał mu do kolana/ normalnie kurde- maniana;)

report |

Aśćka,  

i żeby było jeszcze śmieszniej / pożyczył szpilki z zony niewieściej / zaplatał macho kłosy w kok / klnąc przy tym pnączy kołtuny rącze / aż się tak wściekł nad włosów misą / że się ogolił na całkiem łyso/ o!

report |

Wieśniak M,  

więc wybrał się taki nieowłosiony/ do kraju gdzie liczne z nadwagą żony/ i jak po kraju wieść szczęśliwa niesie/ widziano go jna Pradze jak bryluje w dresie;)

report |

Aśćka,  

macho łysy zenek jestem/ korpulentne mi tu nieście / nie chcę kości, ani ości / przy nich człowiek się wypości / w każdym razie jestem zuch / bakchus rubens to mój druh / dziś jest moda całkiem inna / ja mam swoją blondidyllę / bum ta ta ra ra czuwaj wiara etc itd:)

report |

mua,  

a gdy był już całkiem ogolony / spostrzegł, że diabli wzieli brzytwę / więc jako metro miał rózne żony / by zadowolić pewną sitwę

report |

Wieśniak M,  

machał macho czpką z daszkiem/ wodził pląsem tłustą baśkę/ na żołędzie i orzechy / miał i z żubrem swoje grzechy/ kiedy wreszcie na stalowej/ chciał fryzury zażyć nowej/ idąc środkiem do fryzjerki/ to z gazrurki dostał w nerki;)

report |

mua,  

Aśćka, Wieś ;)) .. pytanie jest inne . Kto zarabia miliardy jewro na zakazie używania brzytwy w jewropie ???- chocby http://info.wyborcza.biz/szukaj/gospodarka/gillette

report |

mua,  

Wieś jestem zdecydowanie za dłuzszą fraszka w temacie machu picccu heheh

report |

Wieśniak M,  

naprawdę ktoś zabronia ich używania?. Myślałem że ludzie sami odeszli od ich stosowania po wprowadzeniu żyletek. Wiąże się to też z zanikiem golibrodów. Jeszcze kilka lat temu widziałem jednego fryzjera z brzytwą:))

report |

mua,  

a pomyśl tylko ile by stracił taki concern Gilette z Proctorem

report |

Wieśniak M,  

hehe:)))- Tym rynkiem żądzą dwa koncerny, Gillette i Sword. Powrót do brzytwy byłby mniej więcej takim postępem jak przesiadanie się z samochodu na konia, jak zamiana komórek na gołębie pocztowe:)

report |

jeśli tylko,  

a wiesz, jakie konie teraz modne? ekskluzywne wręcz :)

report |

jeśli tylko,  

Prawdziwego maczo to trzeba wódką natrzeć i za tylne nogi powiesić, żeby skruszał (to taki naturalny przepis ludowy :)

report |

mua,  

jeśli ;)) słabo doczytałaś. Męskość ma skruszeć ??? MODLISZKA !!! hehehh

report |

jeśli tylko,  

:)) poczytałam trochę WC i o WC. Nawet lubię jego programy o egzotach (tak jak nie cierpię jego poglądów.. wielu ;)

report |

mua,  

i swoje uprzedzenia w stosunku do niego przelewasz na mnie ?? Ja zadałem pytanko - czemu ktos zakażał używania brzytwy w Europie i kto a tym zarabia ( i to krocie ) ... a poglady właściwie moje tutaj

report |

jeśli tylko,  

a czemu to tak osobiście odbierasz? deklarowałeś się jako normalny chłop, a ja o maczo :)) z tego tekstu wnosiłam, ze to nie synonim :))

report |

mua,  

Jakie osobiście ?? Na wszelki duch pana boga, powiem, ze z ta modliszką żartowałem,aaalee zeby wieszać w celu skruszenia ?? Czarna wdowa ?? heheh

report |

jeśli tylko,  

dzierzba (ale to chyba samce :))

report |

Veronica chamaedrys L,  

...no to parzę yerba mate...hej, mua...:)))

report |

mua,  

poproszę dokładny adresssse ;))

report |

Veronica chamaedrys L,  

...tuż za rogiem, mua...moje prawo...:)))

report |

Veronica chamaedrys L,  

...no i już nie wie, może jednak lewo...Twoje lewo...:)))

report |

mua,  

to siem zdecydować prszę ;), bo błądzę i błądzę O Pani ;))

report |

Veronica chamaedrys L,  

...słuchaj dzieweczko...ona nie słucha...wstawiona chyba...nie, chyba głucha...:)))

report |

zuzanna809,  

... normy unijne mnie przerażają...Obawiam się, że niebawem ustalą częstotliwość naszego oddychania....:)...:((((((

report |

mua,  

Zuzanko ;)) - kasa . To po prostu kasa . Na niby smiesznym " prostowaniu bananów " Francja zarobiła miliardy dolarów . po prostu w unii sprzedawano banany z ich stref wplywów , a zarabiały ich konverny. A taka troska aby niktsie u fryzjera nia zaraził jakąś chorobą od wielorazowej brzytwy?? Dla producentów maszynek jednorazowych to wielomiliardowe zyski. Dla producentów brzytew = bankructwo heheh

report |

zuzanna809,  

...I co Una jeszcze wymyśli?!?:((( Wszędzie nos wtyka , a pomysłowa bezgranicznie....:(

report |

mua,  

wiesz teraz jest Tusek I Korwin - może rozwalą heheh

report |

Eva T.,  

hahah, Mua, nie usne teraz ;) ten tekst Ci sie udal, usmialam sie, od ucha do ucha ;))) dobranoc :) https://www.youtube.com/watch?v=hCUgkUUufBo

report |

mua,  

powiedziała Ewa - uciekając do innego .... kobiety ;))) dobrej nocki heheh

report |

Eva T.,  

zycie jest brutalne, Muanku ;) wiesz, dobrze, ze nie wpadli na pomysl aby scinac wloski tym plastikowym urzadzeniem do golenia brwi...to bylby dopiero business ;)))

report |

mua,  

;))

report |

mała_czarna,  

co kraj to obyczaj...:)

report |

mua,  

nie no tak heheh ,aaalee chodzilo mi raczej o konotacje ;))

report |

dracena,  

peklowany macho z papryką łooo matko ! przeraziłam się smaku:))

report |

mua,  

uuu !1 a innych już próbowałaś ??? heheh

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1