25 march 2014

25 march 2014, tuesday ( pacnięcie pacana putina )

pacnięcie pacana putina

co sam sobie żyły podcina
a wybić ruskich tych z Krymu i wszystkich
do nogi

Ci z Krymu, niech pomną, że ich dzieci za chwilę
spoczną gdziekolwiek włożeni w jedną mogiłę
bo gdy pójdą mordować za wlada - drakulę
łatwo mogą dostać w łeb zabłąkaną kulę 
 
bo wszystkie ruskie som śmierdzącymi leniami
co rozglądają się za innych ropami i gazami
nowinki ściągają zewsząd - i nic sami nie wymyślą
a innym śmierć, zniewolenie i rozpacz przyślą

także dopomóż nam boshe drogi ,
Ty bądź z nami
a wybić wszystkich ruskich
tych co przeżyją do łagrów  
i do nogi    

tak pomiędzy prozą a smażeniem kotletów
nie trawię ruskich pierogów i tych ... sowietów
a choć strugają od lat wielkich świata panów
wydają się być stadem dwunogich baranów
 
putin putin grubasku

a ja sam będę rżnąc głupa :(


number of comments: 107 |  more 

Wieśniak M,  

jeszcześmy tam nie zginęli / putin! - my żyjemy!/ co nam bratnią pomoc niesiesz?/ przeca jej nie chcemy!;)

report |

mua,  

no wiem...a kotlety mię siem przypalili / przeż tę putinowska niemilli nie vanilli

report |

Wieśniak M,  

Ciesz się z kotletów / tak szybko mogą odejść/ jak przyjdą/ przyjdzie się obejść/ zamieniając dietę na bardziej akuratnie/ powszechnie dostępne/ mięso armatnie;)

report |

mua,  

jak przyńdom , to ponoć przykryją nasz czapkami ( bo ni majom broni - prócz oczywiście nuklearnej niby, i nie wiadomo w jakim stanie ) , a my im będziemy czapkować ( bo równiez jej nie mamy ) ;)

report |

Ananke,  

pierwszy raz odkąd jestem na trumlu daję minusa Mua :(

report |

mua,  

Putinowi ??? z próbę zmiany porzekadła z " puti, puti " na putin, putin grubasku ??

report |

Ananke,  

nie za Putina, dobrze wiesz za co jak się troszkę zastanowisz coś napisał

report |

mua,  

teraz obieram ziemniaki do kotletów- to nad czym siem mam zastanawiać ? ;)

report |

mua,  

PS czyli zaprawdę , za prawdę ???

report |

issa,  

"Zabijaliśmy każdego, kogo udało nam się namierzyć [schowanego] w papirusie. Nie mieliśmy powodów» by kogoś szczególnie wybierać, oczekiwać lub się obawiać. Byliśmy rzeźnikami znajomych, rzeźnikami sąsiadów. Po prostu rzeźnikami”.

report |

issa,  

"Wiedzieliśmy, że nasi sąsiedzi Tutsi nie byli niczego winni, ale uważaliśmy, że generalnie Tutsi są odpowiedzialni za nasze ciągłe problemy. Nie patrzyliśmy już na nich jak na jednostki, przestaliśmy postrzegać ich takimi, jakimi są, nie widzieliśmy w nich nawet kolegów. Stali się zagrożeniem większym niż kiedykolwiek doświadczyliśmy, ważniejszym niż nasz sposób postrzegania spraw we wspólnocie. Tak właśnie rozumowaliśmy, jednocześnie zabijając".

report |

issa,  

"Kiedy wytropiliśmy Tutsi na bagnach, nie widzieliśmy już w nich istot ludzkich. Chodzi mi o osoby takie jak my, dzielące podobne myśli i uczucia. Polowanie było dzikie, łowcy byli dzicy, zwierzyna była dzika". - dzikość zawładnęła naszymi umysłami”.

report |

issa,  

Skąd cytaty? "Francuski dziennikarz, Jean Hatzfeld przeprowadził wywiady z 10 członkami bojówek militarnych Hutu, siedzącymi w więzieniu za zabicie maczetami tysięcy cywilów Tutsi.. Zeznania tych zwykłych ludzi - w większości chodzących do kościoła farmerów oraz jednego byłego nauczyciela [...]".

report |

issa,  

Całość cyt. za: Philip Zimbardo, Efekt Lucyfera..., 2008.

report |

issa,  

Dzisiaj też oglądałam akurat "In darkness" Agnieszki Holland. I wiesz co, kiedy czytam takie teksty jak ten Twój, to miewam ochotę wybić do nogi - siebie.

report |

Aśćka,  

no tak, Mua, to nie jest chyba najbezpieczniejsze dla Ludzkości Takiej Jak Ty myśleć o Krymie, Putinie i naszych Sąsiadach, przy robieniu kotletów. Bez względu na całą tę sytuację, tak słysazłam o ludziach, którzy po przeżytej w dzieciństwie masakrze (nawiasem mówiąc była to Kambodża, chłopca uratowała znajoma wioząc go pod fotelem samochodu) do końca życia nie zjadł kawałka mięsa.

report |

Aśćka,  

To po pierwsze. Ludzie stamtąd uciekają zostawiając wszystko, Tatatarzy wywożą z Krymu kobiety i dzieci.

report |

mua,  

A i ja widziałem również migawki pierwszych uchodźców z Krymu. Przyjechała miedzy innymi starsza kobieta, z córka i wnuczką – niby ze strachu przed ruskimi. Ale dwóch starszych synów tej Pani zostało tam. I ja mam bronić tej trójki tu w Polsce jak dwóch starszych synów tej pani ( z obowiązku wojskowego wobec ruskich – ruskich piszę i będę pisał z małej litery a co ? ) przyjdą , zaciągnięci do ruskiego wojska mordować moje dzieci ?? To jakaś farsa ?

report |

issa,  

Nie no, zachowajmy spokój. Zawsze jeszcze może być jak w filmie akcji o słusznych sprawach głównego bohatera, który musi przeżyć. Na szczęście mordercy czyichś dzieci zdążą między jednym a drugim kotletem usmażyć lub inaczej zamordować morderców Twoich dzieci, zanim ci zdążą między jednym a drugim kotletem usmażyć lub inaczej zamordować Twoje dzieci. Pac! I po sprawie.

report |

Aśćka,  

właściwie, to czując jak mi się słabo robi na myśl o mięsie armatnim, moich i Twoich dzieciach, ja bym sie chciała sama siebie i innych spytać, a właściwie, to co mają zrobić na ten przykład Ludzie, którym zafundowano zmianę granic wbrew ich woli, uprawiając agresję na innym poziomie. Co właściwie takie "ofiary" putinowskiego podpisu mają z zaistniałą sytuacją zrobić. Ja tę sytuację odbieram jako duszenie na oczach świata.

report |

mua,  

dokładnie Aścka - ruska mafia KGB robia co chcą :(

report |

mua,  

Issa - kotlety ( dla jasności ) były i mieone i smażone .... a?? i próbujesz mi cały czas wmówić, że powieninem być biernym " mięsem armatnim " na mielono - smażone kotlety " , zamknąć się i nie " razic sztukI " z wiekim I na koncu

report |

Aśćka,  

Ja się wciąż pytam, co mają zrobić ludzie, na których wymuszono taką historię. Zwłaszcza, że nie wygląda raczej na to, że na jednym skrawku się skończy. Nie chcę mówić za Issę, więc rozwinę (tak mi się wydaję) to, o co Jej chodziło. Wojna to idiotyzm. Nawoływanie do wojny - to głupota (stąd krytyka kotletów, symbolu mięsa armatniego i masakr). Z drugiej strony krew się burzy jak się widzi agresję, wykorzystywanie siły i czuje bezsilność. Przyńdzie może i tu. I stać będę dwunoga owca czekająca na rzeź.

report |

issa,  

Yhm. Mniej więcej o to chodzi, Aśćka.

report |

issa,  

Mua, wmówić? Ci próbuję ja wmówić? Ja tylko reklamuję maczetę. Psiakrew.

report |

Aśćka,  

Padme, jaka wina? Że duma rosyjska zaanektowała czyjeś terytorium? Może ja komuś zadecyduję sobie przywłaszczyć czyjś korytarz.

report |

Aśćka,  

Zobaczysz, co wybiorę jak mi Duma powie, że Przemyśl jest rosyjski, zaprawdę zobaczysz. Pozdrawiam Padme.

report |

issa,  

P.s. Jest jakaś niekończąca się cholerna ironia świata w tym, że podpięto smażalnię trupów do cytatu z wiersza, który płomieni się od buntu wobec niej.

report |

Aśćka,  

Ja mam skojarzenia z "mięsem armatnim", wojna to się według mnie tam już zaczęła, na razie podżewają patelnię. Tu skończę, bo mi niedobrze od metaforyki kuchennej w te sprawie.

report |

Aśćka,  

Właściwie to pasowałoby mi tu: Parę myśli o bezsilności.

report |

hossa,  

wprawdzie mam taki katar, że nie mam siły stukać na klawiaturze, ale wystukam ostatkiem siły, że napisał Ci się okropny mua kaszalot. Ot, wrzuciłeś wierszem do jednego wora typowe stereotypowe myślenie o narodowościach. Normalnie poczułam się jakbym na zebraniu w pewnej znajomej wsi była, gdzie w trakcie przerwy na kawę uprawia się takie oto pogaduszki, że masoni, żydzi, murzyni, ruscy, ukraińcy, cyganie oraz komuniści i inni zielonoskórzy to najlepiej z nimi do gazu. A kawę zagryza się ciasteczkiem. tiaa . Że Ci się nawet chciało. hej mua

report |

Ananke,  

Hossa dziękuje, że to napisałaś, mnie po prostu łapy opadły jak to przeczytałam.......

report |

Aśćka,  

ja sobie ostatnio chodzę po mieszkaniu i tak sobie dywaguję z korytarzem, Drogi Korytrzu, mały, ale, żem drobina mojej przestrzeni w amfiladzie - cenny, no powiedzmy, że Wspólnota Mieszkaniowa bloku obok potwierdza, żeś cenny (miło mi) i przegłosowuje żeś jej. Ochrona budynku obok wkracza mi do korytarza, bo ich. No i co ja na to. Hm. Gdynię se wybuduję, czy co? Drogi korytarzu..

report |

mua,  

Dziewczyny ;D. Otóż jest: Wasza prawda, moja prawda, tys prawda i gówno prawda. Jest ich zapewne więcej, a ”na wojnie ponoć pierwsza umiera prawda” ;). I rozumiem, że tekst jest co najmniej kontrowersyjny, aaalleee chciałbym usłyszeć jakieś rzeczowe argumenty . I jakoś wdawało mi się, że to jest ” dziennik ” , i nigdzie nie napisałem, ze ma , lub ma mieć cokolwiek wspólnego z poezją . Lub, że należy doszukiwać się , tak jak w wielu miejscach z podstroją ” poezja ” , jednego zdania co według adwersarzy nią jest. Co to jest poezja ? Ktoś zna definicję ?? A cytat?? Cytat można umieścić wszędzie – jako cytat = tak myślałem . I to niezależnie od tego czy smaczne są te kotlety czy nie . Po pierwsze primo; napisałem toto w 15 minut między smażeniem kotletów a targającymi mnie impulsami i to nie zastanawiając się zbytnio ani nad formą ani nad poprawnością polityczną , ani czy to ma coś wspornego z „” poezją, sztuką ” czy czymkolwiek. ;) = ” mua, 25 marca 2014 o godzinie 11:29 - ;) pomyślę o tym " pacnięciu " o ile : nerwów, fajków i czasu starczy ” – to ze strony Aścki , i - ” Wieśniak M 25 marca 2014 o godzinie 12:04 - jeszcześmy tam nie zginęli / putin! - my żyjemy!/ co nam bratnią pomoc niesiesz?/ przeca jej nie chcemy!;) ”- a to pierwszy wpis który się u mnie pojawił ;). A dla mnie kotletem jest na ten przykład to. Kilkanaście dni wcześniej ( no może z miesiąc temu ) oglądałem polski film o problemach , uchodźców politycznych w Polsce z : Czeczenii, Kirgistanu, Gruzji i innych. Oglądałem pokiereszowane, twarze kobiet i kalekich mężczyzn, którzy ze łzami w oczach drżącym głosem opowiadali po raz kolejny o tym jak ruscy sołdaci mordowali ich bliskich. Kobiety jednocześnie gwałcili . Patrzyły z bezradnością jak strzelano w głowy ich mężów, córek i synów., w tym samym czasie były gwałcone, bite i dźgane bagnetami. I to bez umiaru w twarz i inne części ciała. Te same opowieści muszą powtarzać wielokrotnie mimo traumy, i to ze stojącym obok polskim Stirlitzem – biurokratą ( bo taka ponoć jest procedura = niby ), który sprawdza wielokrotnie czy czasem nie pomylą się w zeznaniach. A i tak nie dostają statusu uchodźcy politycznego na stałe, a nawet są zagrożeni deportacją . A za chwilę przyjmujemy z otwartymi ramionami ruskich uchodźców politycznych : mamę, córkę i wnuczkę. A ich mężowie , synowie i tatusiowie być może gwałcili te Gruzinki ( ktoś wie, że tak nie było ?? ) . Zresztą o tym napisałem i powyżej. To nie jest mielony smażony ??? A kotletów mielono smażonych - politycznych jest ( jak dla mnie więcej ) i o nich jeszcze napiszę jak starczy czasu. Także moja teza jest niezmienna. Ruskich wybić do nogi. Ruskich wyuczyć jak pieski i do nogi. Lub też można nadstawiać również nadal policzek, lub oba policzki, które pomiędzy maja dziurę. Zresztą wyjść zapewne jest więcej, aż do papieru toaletowego.

report |

issa,  

Przeczytałam, mua. Wierzę bez oporu, że rzeczywiście może trwać bez zmian Twoja "niezmienna teza: Ruskich wybić do nogi. Ruskich wyuczyć jak pieski i do nogi".

report |

martini,  

wszyscyśmy "ruskie" (to tak a propos tekstu)

report |

issa,  

P.s. Sam film, z którego migawkę zaraz zalinkuję, zubaża książkę, z której czerpie, wyjąwszy może dwie główne role rodziców Liesel, no ale i tam znajdzie się sposobność do połączeń. Piwnica. Jako miejsce do chowania się znaczeń http://www.youtube.com/watch?v=qxpkwTbitpE

report |

Aśćka,  

a ja sie wciąż pytam, gdzie była Grupa Negocjacyjna jak Putin se podpisywał aneksję, swój Putinkowy Anschluss. My chyba nie mówimy o tym samym wydarzeniu. Że przepraszam jak bycie dziewczyny zareagowały jak by wam ktoś Korytarz zaanektował. Ja się o to pytam i na to nikt jakoś odpowiedzi nie ma. Że moja wina, że mój korytarz!?!?!?

report |

Aśćka,  

Ja sierota się pytam to czy ja słabymi rękami mam przywitać w sowim Korytarzu Mistrzynię Boksu walącą mnie po łbie. Niech się rozgości, ma prawo mnie pobić, zaanektować, bo jestem słabsza. aha, a jak się będę bronić, to zła jestem, bo przyczyniam się do rozlewu krwi. Tak ja to już ten mój owczy-sierocy wątek poruszałam przy Dniu Niepodległości. Ja się mesjanić nie będę, ja myślę o tym czym się będę wyrażać, jak mnie silniejszy spotka siedzącą po turecku na rynku w Przemyślu.

report |

issa,  

Aśćka, chyba mówimy o tym samym wydarzeniu. O okrucieństwie. Czyli, o wejściu w bezgraniczny asens.

report |

mua,  

hehhe i niekoniecznie sili ale cwani .tak jest ten świta i prawo skonstruane, ze liczą sie tylko prawa kata. Ma prawo do obrońcy z użedu - ofiara nie. Za każdym razem może ściemniać , ze on sie tylko bronił ( to między innymi wykorzystuje Putin ) a ofiara musi udowodnić, i to mimo widocznych ran, ze było odwrotnie. Mam kolegę po Legii Cudoziemskiej ( swoje - zakntraktowane tam odsłuzył ) . Po słuzbie ( prywatnie - nie prywatnie ) werboowani byli ldzie do elitarnej miedzynarodowej jednostki podobnej do " zboczonych, wynaturzonych esesmanów morderców "> W razie zlapania takiego gostka na miejscu zbrodni czy ludobojstwa ma mówić w swoim języku " on nie zna rosyjskiego ( mimo, ze był w rosyjskim mudurze " . On nie w wie o co chodziło . Wszyscy strzelali ( a nawet jak z przeciwnej strony nikt nie strzelał ) on ma mówić, że wydawało mu sie, że strzelali a on sie tylko bronił. A dlaczego jest tyle ofiar po przeciwnej stronie to on nie wie , bo on strzelal na ośep , bo wszyscy strzelali i tak w kółko. A w ogole to wydaje mu sie, ze on nikogo nie trzfił, bo strzelał na oślep.

report |

hossa,  

Tak. To jest efekt Lucyfera. Fenomen jakiś. Niesamowite , że w dobrych ludziach potrafi krążyć zło sprzed pokoleń, czai się, i bywają momenty w teraźniejszości, że Ci ludzie, od nie zabijania much, potrafią zamienić się w bestie, które niczym nie różnią się od katów. Ranyjulek, ależ trzeba być czujnym, żeby w porę rozpoznać w sobie diabła. I uciąć dziadowi rogi.

report |

hossa,  

I czy to w ogóle jest możliwe, heh.

report |

hossa,  

Gdyby ludziom na ziemi wymazać z krwi jak gumką pamięć zła z przeszłości i teraźniejszości mielibyśmy tutaj raj , jeju. Ale byłoby pięknie; moczenie stóp w jeziorze, nicnierobienie, opalanie się, rozmnażanie się, ech... i rozmarzyłam się.

report |

hossa,  

i jak okiem sięgnąć poziomki.

report |

hossa,  

rozumiem padme, bardzo dobrze Cię rozumiem.

report |

Aśćka,  

poziomki i ja:) to chyba nie o to chodzi, bo przecież to, że Putin włazi i zabiera czyjeś terytorium nie wynika z tego Iwan IV Groźny był mordercą i szaleńcem. Gdyby Polskie Państwo tak się zachowało to chibabym sepuku. Wystarczy mi 1968 w Pradze i Siwiec ostatni sprawiedliwy w pamięci. Imperializm rosyjski istnieje i jest groźny bez względu na to czy mi Komuna wybiła pół rodziny, czy nie.

report |

hossa,  

Aśćka ja nie miałam zamiaru wnikać w politykę międzynarodową, a tym bardziej w to w co włazi Putin. Ja tylko poczułam nieprawdopodobną nienawiść w tekście mua. I nieźle to wszystko Lucyfer obmyślił sobie. ( jeśli to Lucyfer bo cholera wie jak mu tam na imię)

report |

hossa,  

idę medytować nad obiadem. Wrócę.

report |

mua,  

dzieki Padme ;)) i poparz ja sie tylko bronię , a kto tu atakuje i anksuje hę ???

report |

mua,  

PS Zaraz wrzucam następne kotlety ... a co dziwniejsze atakują, aaalleee nikt nie dyskutuje o faktach hehehh

report |

issa,  

"Imperializm rosyjski istnieje i jest groźny bez względu na to czy mi Komuna wybiła pół rodziny, czy nie". Ąśćka, ja Cię rozumiem. Heh. Serio. Rozumiem. Całą Twoją pozycję w tym wątku. Tyle że ja umrę maniaczką. Maniaczką twarzy. Pojedynczej. Jakież to gołe pojęcie, bez mięsa, kiedykolwiek kogokolwiek zabiło?

report |

issa,  

"Zaraz wrzucam następne kotlety ... a co dziwniejsze atakują, aaalleee nikt nie dyskutuje o faktach hehehh". Mua, a co byś powiedział na taki fakt: mua wobec polityki rosyjskiej przestaje uważać ludobójstwo za zbrodnię?

report |

mua,  

PS PS Hossa - ja tylko zadałem pytanie. Mianowicie : dlaczego mam bardziej " kochać " rosyjskich uchodźców politycznych z Krymu niż: mordowanych, napadanych przez nich i gwałconych : Czeczenów, Gruzinów, Kzachów czy innych Ukraińców ??,

report |

mua,  

Issa a co bys powiedziała na to " ręka za rekę, zab za ząb " - może ja to wymysliłem ?? lub " gwałt niech sie gwałtem odciśnie " ..... póki co nawszyscy nadstawiaja ruskim policzki , a niektórzy oba łącznie z rzeczoną dziurą = ile można ?? aż nas zmiotą ?? lub przyjdą nakryć czappkami ( bo broni ponoć mają na leparstwo i słabą ) , a my im będziemy czapkować ??? ...to nawoływanie do obrony

report |

issa,  

Mua, tak samo bez oporu, jak wyżej, wierzę Ci, że "Ruskich wybić do nogi. Ruskich wyuczyć jak pieski i do nogi" to postać "nawoływania do obrony". Faktem się też może wydawać, że w tym wątku rzeczywiście mua raczej przedstawia się jako rzetelny kopista odwiecznych wzorów niż jakiś szpetny nowinkarz :d

report |

Aśćka,  

Padme, ale co jest we mnie: bunt na takie anschlussowanie, ależ oczywiście, agresja rodzi agresję, pytanie czy ja za tym pójdę. Oni, ależ mają Nazwiska i Twarze. Nie są dla mnie bezimiennymi Onymi. Są Ludźmi, którzy anschlussują, mają Nazwiska i Twarze i są odpowiedzialni. Ja też jestem Człowiekem, który wobec tego się buntuje, co robią, mam Nazwisko i Twarz. Pytanie czy nie jestem dla nich kotletem.

report |

issa,  

Aśćka :) a ja się próbuję buntować wobec prewencyjnej bezwzględnej odpowiedzialności zbiorowej jako kwintesencji honoru, odwagi, bezinteresowności.

report |

mua,  

jasne Issa . Tylko ja sie zastanawiam . Dlaczego ruscy mogą mordować ( i to wszędzie, do woli i bezkarnie , na całym świecie ) a odwaga całej reszty ma polegac na nadstawianiu im czterch liter ?? Czytałaś juz może zapodany przeze mnie wlinku artykuł z Newsweeka ??

report |

issa,  

Czytałam. To jak "mechanizm wypychania kieszeni kremlowskich elit i ich totumfackich" uruchamia mechanizm "Ruskich wybić do nogi. Ruskich wyuczyć jak pieski i do nogi"?

report |

mua,  

Issa ...zawszeć są dwa wyjąścia = można sie połozyć i umrzeć - można zyć . Można dać radę - lub samemu zgłosić sie do rosyjskich łagrów . Uważam, ze jesteśmy coraz bliżej . Wiekszość tęskni za dawaniem du.y :((((

report |

issa,  

Mua, dorabianie ideolo do masowej eksterminacji rzadko służy większości dup

report |

gabrysia cabaj,  

jakby co do czego, to issa mówi/pisze też w moim imieniu - pozdrawiam mua, mua:*

report |

mua,  

Osz Ty Gabrysiu - lisiczko ;)))) ..zasłona z żywego ciała ?? ;)))

report |

gabrysia cabaj,  

'Tyle że ja umrę maniaczką. Maniaczką twarzy. Pojedynczej. Jakież to gołe pojęcie, bez mięsa, kiedykolwiek kogokolwiek zabiło?'--- issa:*

report |

mua,  

;)))) jasne = Putin nie winien bo działa i morduje / ja winien bo piszę i słowem krytykuję

report |

gabrysia cabaj,  

heh, mua, mój dobry mua - masz prawo krytykować, ale świat uratuje kobieta - idź i zobacz w dziale grafika ostatnią pracę Evy T. :*****

report |

mua,  

lecę ;)))))

report |

Ananke,  

Mua do cholery! no żesz - , dorosły, zdawałoby się błyskotliwy facet - a tak pleciesz - toż nikt Ci tu nie zarzuca, że Putin nie winny, ani, nikt Ci nie mówi, że Putin robi dobrze, ani, że nie odpowiada za całe zło jakiego jest powodem. Zarzuca Ci się w tym tekście, czy też Podmiotowi pewne uogólniania, rasizm, ksenofobię, brak tolerancji. I nie ma znaczenia czy napisałeś to wierszem, prozą, czy to poemacik, oda, tren, humoreska czy haiku. Wyrażasz tak ciasne poglądy na portalu z poezją, że mi wstyd. Czy teraz wyrażam się jasno i nie kryję się za niczyimi plecami ?

report |

mua,  

nie :(((( właśnie zmenniłem = pod naporem nadstawiłem dupy i jest mi wstyd ....za Was :(((((

report |

mua,  

i jeszcze jeden " kotlecik " o nadstawianiu 4 liter przez sporą cześć Europy ( zanim ten badziew usunę ) . Zapewne wszyscy ( może nie ) wiedza o liście niejakiego Żyrinowskiego nawołującym: Polskę, Czechy, Rumunię i Węgry do mordowania Ukraińców i aneksji ich zachodnich ziem. To kuriozalne. Gdybym to ja napisał ,zapewne trafiłbym do więźnia , był ścigany na całym świecie listem gończym za podżeganie do morderstwa i ludobójstwa = a taki rusek może tak pisać . A zalecenie ogólne brzmi ” ignorować – nadstawiać du.y ” .. . żenada , a nawet od dziś powinno się zwać żyrinonada

report |

issa,  

"nie :(((( właśnie zmenniłem = pod naporem nadstawiłem dupy i jest mi wstyd ....za Was :(((((". Zmiana w tekście-źródle, bez zachowania pierwowzoru, dla kogoś, kto widzi jedynie jego drugą wersję, robi z całości komentarzy bicie piany. Zatem, odnotujmy, że w oryginale była mowa o wybiciu ruskich do nogi, a nie ruskich pierogach.

report |

mua,  

;))) a to sie cieszę - ak samo ja cieszę się, że pokiereszowanych uchodźców politycnych z : Czeczenii, Gruzji, Kazachstanu i kto wie skąd odeślemy do domu = niech ich ruskie wymorduja , a przyjmiemy wzamian ruskich uchodźców z Krymu ;))) ...cieszę się :(((( ,aaaleee jest mi wstyd za mój kraj :((((((

report |

mua,  

i dorzuciłem co wycięte było przez chwilę - niech powisi ,bo " co ma wisieć nie utonie " - to co mi wisi ;)))

report |

Wieśniak M,  

Lubię Rosjan, nie wszystkich, ale i Polaków nie wszystkich lubię.Tak sobie z perspektywy Polaka myślę że trudno jest być Rosjaninem. Choć odnoszę wrażenie że jest to naród pozbawiony kompleksów to jednak wplątany przez historię w trudny miraż z nieliczącą się z nikim i niczym władzą. Nie jestem prorokiem, lecz czuję że kiedy przyjdzie się im wstydzić za Putina, zwyczajowo machną ręką, jak wcześniej machali na tragedię jaki spowodował Iwan Groźny, Piotr Wielki, Stalin. Ot taki koszt bycia Rosjaninem. To dumni ludzie i tą dumę potrafią absolutorzy wykorzystać. Tak jak kiedyś w gułagach element przestępczy trzymał za twarz miliony zwykłych ludzi, tak teraz obok armii - straszaka na zewnątrz, tysiące kryminalistów utrzymają w ryzach wszelkie przejawy wolności, takiej do jakiej myśmy się przyzwyczaili. Utrzymują porządek wewnętrzny za przyzwoleniem władzy. Kumulując w ten sposób agresję kiboli gangów na pożytek "mocarstwowej "Rosji. Historia już nie raz sprowadzała dyktatorów na miejsce które powinni zajmować- w zbiorowy wyrzut sumienia. Prędzej czy później to ścieżka Putina. Jego karma- karma Rosji. Pewnie zdarzy się to co się musi zdarzyć- cokolwiek to ma być..., a my będziemy kończyć biografie słowami- przyszło mi żyć w ciekawych czasach...

report |

Aśćka,  

o to to:)

report |

issa,  

Do mnie raz po raz, kiedy tu rozmawiałam, podpływała końcówka jednego z esejów Herty Müller. Już ją na Trumlu cytowałam, tuż po przeczytaniu. Ale, jak się okazuje, trwa, pomimo czasu. Esej o Cyganach kończy Postscriptum: "Pojechałam do Rumunii ze słowem "Rom", używałam go początkowo w rozmowach i wszędzie spotykałam się z niezrozumieniem. "To świętoszkowate słowo - powiedziano mi. - Jesteśmy Cyganami, i to słowo jest dobre, jeśli dobrze się nas traktuje".

report |

Wieśniak M,  

bo gdyby mnie zamiast Polakiem nazywano Mieszkańcem Europy Wschodniej Rejonu Wisły, to też bym się postukał w głowę:))

report |

issa,  

boś Ty jest, niecnota, na Rezeba!, areligijny ;d

report |

Aśćka,  

dobra, ja mam jakieś fisiu misiu w głowie i Przemyśla nie oddam. Issa jak by co, to żebyś wiedziała. nie oddam Przemyśla i już!

report |

issa,  

Aśćka, okej, zapamiętam :) Aśćka Przemyśla nie odda! Wiesz, mnie niedawno ktoś powiedział, że się nadaję na odstrzał lub sama się wykończę, bo jak zwierzę przełażę przez każdą barykadę, zamiast siedzieć we własnej. Pochodzę z obłąkanej rodziny i jej nie oddam ;) Jeden z jej protoplastów udzielał pomocy medycznej wszystkim rannym, których mu po nocach i za dnia wleczono do domu: opatrywał partyzantów wszelkiej maści tak samo jak odpryski regularnych armii. Myślę, że tak naznaczona jestem w stanie przyjąć i Twoje fisiu misiu do domu. Nic to, pozdrawiam Was wszystkich i snickam :)

report |

Wieśniak M,  

Żyjemy na wielu planach. Na planie narodowym na planie ludzkim zawodowym, rasowym religijnym etc. Czasem któryś wybija się z szeregu i zaczynamy przykładać do niegomszczególną wagę. Wydaje się nam że bez naszej ingerencji gotów się "niezaplanować":)))

report |

mua,  

siem czujem pozdrowionty jako " Mieszkaniec Europy Wschodniej Rejonu Wisły "

report |

mua,  

he heh Wieś ... no co ja pocznę - niektóre kotlety dla mie sa niestrawne . Znam Rotę i taki nie przymierzając Żyrinowski nie bedzie plul mi w twarz, a mam prawo wstydzić sie za mój kraj , że uchodźców politycznych z : Czeczeni, Gruzji i Kirgistanu chce wydalić = niech ich ruski mordują a przyhołubić ruskich z Krymu = bo biedactwa i " uchodźcy polityczni " ;)))

report |

Wieśniak M,  

Taki no Żyrinowski jako rasowy antysemita i polakożerca jest z pochodzenia Polskim Żydem:))))

report |

mua,  

czyli, że złamas kwadratus ?? ;))

report |

hossa,  

wróciłam, przeczytałam.

report |

mua,  

;)))

report |

hossa,  

i co mrugasz mua, he? nie lubię wojen ani wojenek, ani podjudzania do wojen i wojenek, hossa pokojowa jest i kropka;)

report |

mua,  

Ja tylko siem do Cię uśmiechnąłem ;)) i sraza wojenka podjazdowo zaczepna ??? ;P

report |

hossa,  

ojtam ojtam;p

report |

mua,  

;))

report |

Aśćka,  

Mua, dziękuję za podpięcie, wynikła autentyczna dyskusja. Dla mnie ważna. Pozdrawiam.

report |

mua,  

no przeca i mi o to chodziło ;))) aaa i mam jeszcze kilka " kotletów " ;)))

report |

Aśćka,  

Mua, Mua, Niereformowalnym Mięsożercą jesteś:)

report |

mua,  

no sorki Aśćka , aaalllee no wkurza mię na ten przykład,że w świat idzie informacja ruskie komisji MAK w sprawie katastrofy smoleńskiej. O tym, że tak właściwie to wina Polaków, bo wszyscy na pokładzie byli pijani, łącznie ze śp. Lechem Kaczyskim i najwyższymi oficerami . A teraz ogladałem jak po ekschumacji i " ponownym przebadaniu " rodziny ze lzami w oczach dementują to ( zamiast drzeć sie na cały swiat nasza jaśnie prokuratura ) że to było ....ruskie oszczerstwo !!! ( nie przepadam za Maciarewiczem, aaalleeee potrafi zawalczyć o Polske i jej imię - i to w Nim cenię )

report |

Aśćka,  

Drogi Mua, problematyka Katastrofy Smoleńskiej przenosząc to na mój grunt prywatny ma taki wpływ, że ja wolałabym w żadnej nie zginąć, bo się nią pies z kulawą nogą porządnie nie zajmie. Proponuję pogadajmy o tym za 50 lat, może do tego czasu dowiemy się czegoś prawdziwego i sensownego:)

report |

mua,  

okij ...aaallee wiesz ja nie o tym " nie będzie obcy plul nam w twarz " - niezależnie od tego kto to jest . Naród bez godności i szacunku do samych siebie - to Naród upadły - a właśnie przykładem są ruscy ;)))

report |

Aśćka,  

Muanku:) że tak się wyrażę, najbardziej udręczonym przez swoją władzę są Rosjanie. a że miałam okazję mieć z takimi kontakt, to wiem, że godność i szacunek do siebie zachowali.

report |

mua,  

wiesz i ja miałem z Nimi do czynienia ...sporo rozmawiałem i mam inne zdanie - ja stawiałbym na " próżną godność " ;))

report |

mua,  

PS Może raczej na taką...zadufaną w siebie ?? w przesłość ;)))

report |

ApisTaur,  

zacytuję tylko / "ideałem dla narodu jest taki przywódca / który zawsze chciałby źle / i by mu "nie wyszło" " / nasi "ojcowie narodu" chcą zawsze naszego dobra / i też im nie wychodzi // taka luźna dygrasja //:-)

report |

mua,  

a bo wiesz ;))0 - to stara prawda, żże " Monarchowie " - znają się dobrze tylko na jednym . Wymyślają bez przerwy , jak przechwycić ( wyłudzić, wyssać ) i wydać pieniądze zarobione przez prostych prostaczków ;))

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1