14 february 2015

14 february 2015, saturday ( Ach panie panowie )

ach panie
 
czego byśmy nie chciały
rycerza na białym koniu
wodza przyjaciela
hultaja na własność
 
ach panowie
 
czego  byście nie chcieli
damy w salonie
gosposi w kuchni
kurtyzany w łóżku
 
o gdybyż wystarczyło
że ona gotuje
 
o gdybyż wystarczyło
że on jest zaradny
 
moglibyśmy wreszcie
nie zachodzić w głowę
swojej

niedoskonałości


number of comments: 56 | rating: 20 |  more 

Veronica chamaedrys L,  

...ona ugotowała miłosną strawę, bo on rozpalił w piecu i przyniósł ze spaceru lubczyk...:)

report |

zuzanna809,  

... i zdowoleni, Veruś - odbierają wyrazy uznania od prezydenta miasta - w złote gody....:)))))

report |

Veronica chamaedrys L,  

...otóż to!, Zuziu...:)))...dobrze, że kocha się nie za coś, tylko wbrew...:)

report |

zuzanna809,  

... otóż to... Tylko... czy potrafimy.... Veruś?

report |

Veronica chamaedrys L,  

...podobno, to odruch bezwarunkowy, Zuziu...:)

report |

zuzanna809,  

... naprawdę? To dlaczego we mnie warunki.....?

report |

Veronica chamaedrys L,  

...no nie wiem:)...może?...może, może dlatego, że też chciałabyś być kochana?...potrzeba miłości, to przecież takie naturalne...:)

report |

zuzanna809,  

... no . Masz rację. Niestety.

report |

Veronica chamaedrys L,  

...może i mam rację, ale czy i słuszność?...chodź tu do mnie, Zuziu, przytulę Ciebie...i wcale nie tylko dlatego, że dziś Walentynki...:)))

report |

Veronica chamaedrys L,  

"Nie możemy pozwolić by skonfiskowano nam życie", pamiętasz?...:)

report |

zuzanna809,  

Idę. idę... Walentynkowo idę. Veruś, może jutro dotrę, czekaj na mnie z kawą!:):):)

report |

Veronica chamaedrys L,  

...zapraszam do Dover, idę popatrzeć na klify...zabiorę kawę w termosie...:)))

report |

Veronica chamaedrys L,  

...super, Świętuj , Zuziu...:)))

report |

zuzanna809,  

... Veruś - i Ty świętuj! :)*

report |

mua,  

a jak on jet tylko za aaalllllbo tylko radny to lipa ;))

report |

zuzanna809,  

....Muanku, a to już dramat!:)))))))

report |

mua,  

a tak poważniej - świetne. ( kurtyzana wystarczy - gotowanie zbędne = od czego jest służba ??? heheh )

report |

zuzanna809,  

... no, nie każdemu wystarczy... gotowa bym się skupić na jakimś kierunku, ale wszystkie - troszku mnie przerosły i... zaczęłam....pisać!!! :))))

report |

mua,  

i dobrze piszesz ( hm ... " pełna miłości i życia " ) ;)))

report |

zuzanna809,  

... hmm... - Muanku - to miłe.......:) *

report |

mua,  

wiesz ;)) uważam, ze raczej " zdrefiłaś" niż "przerosły" aaalee to takie moje zauważanie między literkami ;))

report |

Bogna Kurpiel,  

Cholercia ja nie gotuje, to wszystko wyjaśnia;))) Dobrego:)))

report |

zuzanna809,  

...Dal - z pewnością masz inne rozliczne talenta!:))))) Ja z gotowaniem też zbastowałam...Pozdrawiam ciepło.:)

report |

alt art,  

ależ..

report |

zuzanna809,  

.. Alcie - czyżbyś oponował.....:)

report |

alt art,  

ze względu na wiarygodność, nie napiszę, co myślę..

report |

zuzanna809,  

... no cóż, Alcie - to mnie skazujesz tym samym na moją niedoskonałą... domyślność....:)))

report |

Ewa,  

gdybyż kochać tak po prostu za istnienie :)

report |

zuzanna809,  

... o gdybyż właśnie, tak jak piszesz, Ewuś!:) -:) -)

report |

Teresa Tomys,  

dawno Ciebie nie czytałam, a tu taki fajny tekst! Pozdrawiam Te.

report |

zuzanna809,  

...Tereniu, wiem jak to jest, niemniej zapraszam zawsze najserdeczniej!:):):)

report |

Damian Paradoks,  

Dwa słowa moje a kartek twoich jest tyle. Tych ostatnich parę podłapałem w locie. Jak na ruchomym piasku z jednej na drugą przeskakiwałem łapiąc w usta słowa twe i myśli z podtekstów. Lekką podróż zachęca do powrotów. Plus wielki tu jeden. Symboliczny by nie podknąć się przy stawianiu innych :)

report |

zuzanna809,  

Damianie - zachęcam do powrotów... Dziękuję za komentarz, nie potkniesz się, bez obaw - podteksty same się wykluwają, piszę prosto, najprościej, jak umiem... jeśli ktokolwiek mógłby się o moje pisanie potknąć - to tylko ja... Pozdrawiam ciepło.:):):)

report |

Damian Paradoks,  

smaczne i leciutkie jak biszkopciki a jeśli miałbym się już potknąć to tylko na swych własnych 'rozczochranych' myślach, Zuzanno :)

report |

zuzanna809,  

...hmm... Damianie, takie potknięcia świadczą o młodości i fantazji... więc... nie żałuj sobie - :)... a co tam....:):):)

report |

Damian Paradoks,  

:) Zuzanna, poczytałem sobie oczyma dużymi jak pełnie Księżyca. Twoje dzienniki są bardzo poetyczne :) i wsuwam je jak karmele w czarnej czekoladzie ;)

report |

zuzanna809,  

...hmm...jaja wielkanocne sobie chyba ze mnie robisz, Damian...:):):) Ale i za to - wielkie dzięki!:)

report |

Damian Paradoks,  

Nie mów bo się obrażę ;) Język kryje w sobie same niespodzianki :)

report |

zuzanna809,  

... masz rację, Damianie - błagam, nie obrażaj się - po prostu zaskoczyłeś mnie, ale jeśli rzeczywiście tak uważasz. to cóż... jestem dumna. Bardzo cenię swoich Czytelników, jestem ogromnie wdzięczna za czytanie i ani mi w głowie było sprawić Ci przykrość.:) Ale bywa, że coś palnę i wtedy tylko mogę... przeprosić, co też czynię, Damianie ze szczerego serca.:)*

report |

Damian Paradoks,  

nie pytam języka o zdanie, odrzucam cenzorów i konwenanse, unoszę się i opadam jak łódka na fali a gniewam się tylko na siebie, Zuzanno ;) Nigdy na Ciebie :)

report |

Damian Paradoks,  

bo cóż, dobrze czytało mi się Twoje myśli :)

report |

zuzanna809,  

... cieszę się, ale na siebie też się nie gniewaj - tak właściwie to tylko siebie mamy i po chwili refleksji najlepiej się ze sobą pogodzić... Miewam z tym problemy, ale mówię sobie: przecież jestem tylko człowiekiem... Mamy prawo do błędów, jak i do pracy nad sobą... a co do drugiego to muszę walczyć z ogromnym lenistwem....:):):)...:(

report |

Damian Paradoks,  

o błędach nie brak filozoficznych traktatów. Dla moich potrzeb dla uproszczenia: można popełniać ale żyć z nimi. W przeciwnym wypadku wypada by ktoś mi je poprawiał ;)

report |

zuzanna809,  

...ano, Damianie... - byleby tylko trafić na fachowca!:)))

report |

Damian Paradoks,  

'Love me love my dog' - mówi przysłowie angielskie, zmieniasz, co i słuszne(?), na: kochaj mnie psa mego nie musisz ;). Pomimo niezwykłości psiej przywary u nogi, czasem nie na rękę gdy budzi sąsiada :)

report |

zuzanna809,  

... mądre przysłowie, Damianie.:):)

report |

zuzanna809,  

...LadyC - :):):) Dziękuję!

report |

Damian Paradoks,  

czy pragnienie posiadanie ma więcej z tego by inni nie mieli tego co posiądę bez wielkiego przekonania ;)

report |

zuzanna809,  

...Damianie - wszelka chęć posiadania jest przypisana ludziom nieszczęśliwym... tej chęci nie ma końca...Z drugiej strony - ja na nią nie cierpię - zawsze zadawalałam się tym, co mam... ale... czegoś mi brakuje...

report |

Damian Paradoks,  

a więc jest dużo ludzi nieszczęśliwych, Zuzanno :)

report |

zuzanna809,  

... nie wiem, ale śmiem podejrzewać...Damianie....:)

report |

Damian Paradoks,  

jesteś ostrożną, Zuzanno. Od teraz możesz już z mną na całego :)

report |

zuzanna809,  

.... na całego, powiadasz? Hmmm....Pozdrawiam zarumieniona w marzeniach.....:)))))))))))))))

report |

Damian Paradoks,  

marzenia w kolorach tęczy ;)

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1