Prose

Fabio79
PROFILE About me Friends (1) Poetry (6) Prose (7)


7 april 2013

Mag i pielgrzym - Woda

- Powiedz mi Magu…w zasadzie to wydaje mi się, że znam odpowiedź…
- Czasem myślimy, że znamy odpowiedź, okazuje się jednak, iż jest to tak złudne jak cienie przemykające między drzewami…pytaj Pielgrzymie, pytaj…
- Czy jeśli w naszym życiu popełniliśmy pewne błędy…decyzje, takie od których nie ma odwrotu, to czy są one ostateczne ? czy nasze życie można jeszcze odmienić?
- Czym są decyzje, których nie można zmienić Pielgrzymie ? czego nie można odwrócić ? Czy ptak, który podróżuje między jedną a drugą krainą nie powraca do swego domu ?
- Magu…życie to przecież nie lot ptaka, wszystko co czynimy zmierza do jakiegoś celu, czasem tym celem jest wielkie cierpienie, czasem nawet…
- Nie kończ… wcześniej mówiłeś, że znasz odpowiedź, pomimo to pytasz. Jest w tobie wahanie Pielgrzymie. Powiedz czy możesz poczuć na twarzy powiew wiatru spowodowany trzepotaniem skrzydeł ćmy ?
- Nie… jest zbyt mała bym mógł to poczuć.- Jednak wszystko sprowadza się do wielkości. Podobnie jest z naszymi czynami, jedne są małe a inne wielkie, takie też są ich konsekwencje. Niekiedy pewne sytuacje nie wydają się proste, pomimo to są takie…czasem jest zupełnie odwrotnie…ale wciąż nie powiedziałeś mi jaka jest twoja odpowiedź na nurtujące cię pytanie…
- Jeśli popełniliśmy zbyt dużo błędów i znaleźliśmy się na krawędzi urwiska to każdy następny błąd, każdy krok w przód spowoduje, że spadniemy. Za naszymi plecami wszystko strawił ogień wywołany przez nas samych, dokąd więc zmierzać ? Zostaje nam tylko upadek.
- Pielgrzymie…nie wszystko powinniśmy traktować w oczywisty sposób, żaden problem nie ma tylko jednego rozwiązania. Jeżeli nie możemy zawrócić a droga naprzód prowadzi nas w nicość, możemy jeszcze wznieść się ku górze. Możemy być jak woda, która zawsze znajduje dla siebie ujście, takie też mogą być nasze decyzje…
- Magu, ale woda na skraju urwiska spada w dół, jest niczym wodospad.
- Spraw więc by była gorąca, tak aby wzniosła się ku górze, tak żeby zmieniła się w chmurę. Podejmuj odważne decyzje, miej w sobie ogień który to spowoduje. Nie bój się porażki, wszyscy mogą upaść i każdy może też wzlecieć wysoko, bądź jak woda i szukaj dla siebie ujścia…nie zatrzymuj się w miejscu, nie daj się zamknąć w żadnym naczyniu. Jeśli nic cię nie będzie ograniczać …będziesz wolny…




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1