25 august 2013

25 august 2013, sunday ( życie to nie teatr. )

Świat jednak nie jest taki cudowny, jak nasza wyobraźnia. Uciekamy przed odpowiedzialnością. Uciekamy od problemów. Uciekamy przed rzeczywistością. Boimy się prawdy. Tak wygląda świat ludzi – jest zakłamany i enigmatyczny. Rzadko kiedy wiadomo o co chodzi. Jest jak gra – pełen niebezpieczeństw i niedozwolonych ruchów. A mimo to ciągle trwa. Trwa od wielu już lat. Trwa od kiedy człowiek pojawił się na tej ziemi. 


number of comments: 50 | rating: 6 |  more 

issa,  

"Świat jednak nie jest taki cudowny, jak nasza wyobraźnia". Tak samo możliwe, że jednak jest.

report |

kim167,  

wszystko jest możliwe :)

report |

jeśli tylko,  

świat nie wymaga człowieka.. tylko świat człowieka go wymaga..

report |

Presumpcja,  

Świat jest obojętny na człowieka, to tylko drobina, która pojawia się i znika przez mngnienie oka. Człowieka wymaga tylko drugi człowiek, wręcz go wymusza, jak to w stadzie :)

report |

kim167,  

zależy co rozumiemy przez pojęcie "świat". Świat to przyroda, świat to nasze otoczenie, świat to ludzie. Chyba każdy ma swój mały świat, który jest dla niego wszystkim. Czym jest dla każdego z nas - to już inna sprawa.

report |

Wieśniak M,  

Świat jest piękniejszy niż nasza wyobraźnia. Ta ogranicza go do skarlałej roli jaką jesteśmy w stanie udźwignąć. Ucieczka w świat imaginacji to ucieczka przed ludźmi i nami samymi.

report |

kim167,  

Wydaje mi się, że to wszystko zależy od momentu, w którym się znajdujemy. Wyobrażenia czasami są o niebo lepsze od świata, który jest wokół nas. Ale to wszystko zależy GDZIE w danej chwili jesteśmy. pozdrawiam.

report |

Wieśniak M,  

tak, ale moment ogranicza człowieka a nie świat:)))

report |

kim167,  

bo świat biegnie swoim torem. to my często nie nadążąmy :) pozdrawiam Wieś.

report |

Wieśniak M,  

co do wyobrażeń to nie wiem czy nie istnieje granica którą wyznacza świat właśnie. Czy można sobie wyobrazić coś co nie istnieje?- Świat to dla mnie cała otaczająca rzeczywistość z nieogarniętym kosmosem włącznie:))

report |

kim167,  

można naprawdę się zdziwić do jakich absurdów mogą doprowadzić nasze wyobrażenia. nasz umysł jest niezbadany. . a co za tym idzie jest nieposkromiona maszyną ludzkich myśli i marzeń.

report |

Wieśniak M,  

hehe:))- Nasz umysł rzeczywiście przekracza granice, ale większość z nich sami wyznaczamy. Umysł dja sobie przyzwolenie na łamanie tabu:)))

report |

kim167,  

dokładnie :) przekraczamy granice na tyle, na ile sobie pozwolimy. ale wiesz, to jest bardzo ciekawe, bo oznacza to, że każdy z nas może mieć swój własny świat. Taki, do którego nikt inny nie ma wizualnie dostępu :))

report |

Wieśniak M,  

to często bardzo mroczne światy. Granice pomagają koegzystować. to cena jaką płacimy za przyjemność uczestnictwa na planie materialnym:))

report |

kim167,  

tak. często mroczne i niezrozumiałe przez to, co nazywamy otoczeniem. dobrze, że istnieją te granice. jeszcze trochę czasu upłynie nim ludzie zaczną je łamać i odgadywać swoje własne pragnienia.

report |

jeśli tylko,  

zależy w jakim celu zaczną je łamać. I je łamią.

report |

kim167,  

Cel jest bardzo ważny. Często jednak to, co robimy z celem się mija.

report |

.,  

świat jest taki jacy są ludzie :) to lustro

report |

kim167,  

. .jak ludzie wokół nas :) pozdrawiam Marcel.

report |

.,  

ale to można zmienić :) ja jestem bardzo fajny

report |

kim167,  

można zmienić ludzi? ale że tak pstryknąć palcami? :)

report |

.,  

wystarczy zmienić siebie :))

report |

kim167,  

tak, masz rację :)) trzeba tylko mieć odwagę i siłę, by to zrobić :))

report |

.,  

trzeba mięć chęć a odwagą się sama znajdzie :)

report |

kim167,  

dokładnie! bo chcieć to móc! :))

report |

.,  

no widzisz to nie jest takie trudne :)

report |

kim167,  

"kto nie będzie miał odwagi nie będzie miał siły do walki" :))

report |

.,  

miłość wszystko pokona :)

report |

kim167,  

miłość do samego siebie czy do innych ludzi ?

report |

.,  

a jest jakaś inna miłość ?

report |

kim167,  

no dobrze, ale o czym teraz myślisz? o zmianie samego siebie?

report |

.,  

o czym teraz myślę - o kim kogo bardzo kocham :))

report |

kim167,  

cieszę się, że masz kogoś takiego :) i rzeczywiście TA miłość może czynić cuda:)

report |

.,  

:))

report |

kim167,  

i wszystko już jasne :)

report |

.,  

kochać to jest piękne samo w sobie :)

report |

.,  

jak ja lubię gdy kobiety mędrkują :)

report |

kim167,  

nie śmiej się Marcel:P

report |

.,  

wcale a wcale lubię wasze postrzeganie świata :)

report |

.,  

wiem :) i wiem jak pachniesz :)

report |

gabrysia cabaj,  

nie zgadzam się z tekstem i komentarzami kim!

report |

kim167,  

nie uważam, że ktoś tutaj ma albo nie ma racji. to temat do dyskusji. chętnie poznam zatem Twoje zdanie Gabrysiu :)

report |

gabrysia cabaj,  

nie bardzo mam czas, ale to co chciałabym powiedzieć jest w dużym komentarzu padme - pozdrawiam, kim:)

report |

Darek i Mania,  

jako optymista i niepoprawny romantyk jestem zdecydowanie w opozycji do tytułu ; życie to jest teatr - są aktorzy i publika ..i w opozycji do treści - życie, kocham cię w zachwycie :))

report |

kim167,  

w obecnej chwili mojego życia potrzebowałam słów takich jak te :) szczególnie to ostatnie - życie, kocham cię w zachwycie :)) dziękuję i pozdrawiam:))

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1