13 april 2012

Tomik, czyli moje rymowanki

Pragnę jeszcze raz podziękować wszystkim trumlowskim przyjaciołom, którzy tyle razy inspirowali mnie w pisaniu kolejnych wierszy.
Tomik został wydany, a dzięki nowej opcji na Trumlu, można go już zobaczyć w moim profilu. Życzę także tym, którzy jeszcze nie zdecydowali się na podjęcie kroków w celu wydania własnych utworów, żeby powiodło im się równie dobrze.
Wszystkiego dobrego, kochani.


list of responded items:

 

choose your artistic answer

 


number of comments: 31 | rating: 0/0 | report | add to favorite

Comments:

Bazyliszek,  

kto bedzie moje bla bla czytal, gratulacie i buzki :)

report |

Miladora,  

Dzięki, Bazylku. :))) Z krakowskimi cmokami jak zwykle. :)

report |

Szel,  

GRATULUJE bardzo goraco :) widzialam juz okladke tomiku Miladoro, ale tylko okladke jak narazie, a co z utografami od ciebie i szanownego malarza Ivo dla mnie? _ dobrego :)

report |

Miladora,  

Nie ma sprawy, Szeleczko. :))) Jak w banku. ;) I jak dopełnisz formalności, bo gdzieś tam między zdrojami trudno szukać w ciemno. ;) Buziaki bluesowe i dobrego. :)

report |

Szel,  

jak tu dopelniac formalnosci jesli nie podalas swojego meila? ja to maly pryszcz bo nie sprzatam poczty i napewno go odnajde, ale inni chetni ? :)buziak toze z bluesem...oczywista dla obojga :)

report |

Miladora,  

Maila mojego miałaś, Muszelko. ;) Ale jeżeli zgubił Ci się, to podam na pw ponownie. :))) Zresztą masz rację, mogę umieścić go pod tomikiem. Dzięki i buźki z Krakowa posyłam. :)

report |

Szel,  

wlasnie o to mi chodzilo, bo poczta jednak jest pewniejsza niz wiadomosci, ktore nie zawsze na nia stad docieraja :) wiec jesli ktos bedzie chcial skorzystac, to nawet nie bedzie musial sie logowac tu, jesli mu nie pasuje :)

report |

Szel,  

dziekuje Mila za fotki stron, przyznam sie szczerze ze takiego przepieknego wydania sie nie spodziewalam, no i te ilustracje ehhhh pozadroscic tylko dziela...juz sie nie moge na niego doczekac !!!! morskie calusy dla dwojga :)**

report |

Miladora,  

Zaraz po niedzieli wysyłam, Szeleczko, a Ty możesz sobie jeszcze wybrać, jaką wersję okładki wolisz, bo właśnie zmieniłam fotkę przy tomiku. :) Krakowskie cmoczki posyłam na razie. :)))

report |

Szel,  

ktora okladke bym wolala ? zdecydowanie ta bezowa jest taka ciepla w barwie...i dziekuje na zapas :)

report |

Miladora,  

No to zaklepuję Ci beżową. :))) Nawet już dedykację wymyśliłam. ;) Najwyżej mnie zabijesz. :)))

report |

Szel,  

ojjjojjjj poptrz nie pomyslam o moim mlodym, przeciez i on z arturem przy tym suficie harowal, bylo by mu moze przykro zo o nim nie wspomnialam proszac cie o dedykacje :)

report |

Szel,  

mam ja!!!!!!!!!!dzisiaj pan listonosz doreczyl mi kolorowa przesylke w eleganckiej lnianej bezowej oprawie...dzieki Mila...za dedykacje dla Artura i mlodego tez, chociaz jeszcze jej nie widzieli :)buzzzzzzzzz wielgasny, bardzo :)*********

report |

Miladora,  

Cała przyjemność po mojej stronie, Szelmutko. :))) No i ufff, że mi za dedykację głowy nie urwałaś. :) Buziaki masz jak stąd nad morze. :*)))))

report |

Szel,  

hahah za co mialabym ci urwac glowe, za koty czy za blusy? zgrabnie ja napisalas, a ilustracje w ksiazce bajeczne :)

report |

Miladora,  

To się cieszę, Muszelko Nadmorska. :)))

report |

lajana,  

:) Zaczytałam się, świat się wcisnął w tło i umilkł, pewnie słucha, bo czytam na głos. Cieszę się! :)

report |

Miladora,  

Jak mi miło, Kocia. :))) Buziaki :)

report |

Darek i Mania,  

konspiracja - macie tomik a ja nie mogę go kupić:(

report |

Miladora,  

Już go możesz - dostałam pw, Dareczku. ))))) Jeszcze w tym tygodniu dojdzie. :) Buziaki i serdeczności. :)

report |

Darek i Mania,  

i się cieszę Mila :))

report |

Darek i Mania,  

i doszedł .. i dał mi się z przyjemnością przeczytać, a wiesz że to nie są wcale banalne rymowanki -dopatrzyłem się w wierszach dużo więcej -w treści o ważnych sprawach terażniejszych i z historii a i o swoim mieście Krakowie no i blusy i wilanelle .. i "tango na jeden oddech" też jest, ba nawet mogłem się zapoznać z Iwem i jego obrazami - i tak mi się nasunął pomysł żeby zacząć produkować "klatki " tylko z namalowanymi głowami "zasłużonych" w uprzyjemnianiu życia ludziom - dziękuję pięknie ( Mania i Damian też czytają ;))

report |

Miladora,  

Dziękuję, Dareczku. :))) Miło mi, że się spodobał. :) Buziaki na szczęście w nowym domu posyłam. :)

report |

Stefanowicz,  

GRATULACJE!!! KOGO, JAK KOGO, ALE CIEBIE WARTO CZYTAĆ. JA JUŻ ZAMÓWIŁEM.

report |

Miladora,  

A ja już odłożyłam dla Ciebie, Pawłuś, ze stosowną dedykacją. Niebieski. :))) W piątek dostaniesz. :) A na razie buźka :)

report |

kamyczek (Chinita),  

Czytam i czytam, i czytam... i ciągle mi mało. Twoja poezja jest jak narkotyk, Milu. Gratulacje.

report |

Miladora,  

Dzięki, Kamysia - i Ty wiesz, na co ja czekam, prawda? ;))) Buziaki serdeczne :)

report |

Małgorzata Krupińska-Nowicka,  

Miladoro, dawno mnie nie było, a tu niespodzianka. Gratuluję! Sadząc po profilu, jest co poczytać :)

report |

Miladora,  

Dzięki serdeczne, Małgosiu. :))) Ja też ostatnio mało bywałam, ale sądzę, że to się teraz zmieni. :) Dobrego dnia :)

report |

zuzanna809,  

Serdecznie gratuluję, Miladoro!:)))

report |

Miladora,  

Dzięki, Zuzanko - już Ci odpisałam. I powodzenia życzę. :)))

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register