30 october 2012

30 october 2012, tuesday ( Uzupełniony Regulamin Konkursu Poetyckiego )

Ponieważ widzę, że jest spory oddźwięk, postaram się podsumować pewne sprawy gwoli większej jasności.
 
Regulamin Konkursu:
– dwójka Organizatorów, którzy wymyślają hasło przewodnie Konkursu – słowa kluczowe, które powinny być zamieszczone w tekście tylko jeden raz. Ponieważ wolno przysyłać po dwa wiersze, będą dwa zestawy słów-kluczy, żeby uniknąć powielania ich w wierszach jednego Autora. Każdy z Organizatorów podaje dwa dowolne słowa (w sumie będą więc cztery), które połączone ze sobą stworzą hasła. 
– Autorzy przysyłają wiersze na adresy mailowe Organizatorów.
– wiersze publikowane są anonimowo pod kolejnymi numerami.
– każdy zarejestrowany Użytkownik portalu, który do końca trwania Konkursu będzie miał na swoim koncie trumlowskim  przynajmniej 10 obojętnie jakiego rodzaju dzieł, ma prawo przysłać dwa, nigdzie dotąd niepublikowane wiersze. Uprasza się o unikanie błędów i literówek.
czas trwania Konkursu – od 1-go listopada do 30-go listopada 2012.
– zwycięzców Konkursu wytypuje 5-osobowe Jury wyłonione spośród Użytkowników portalu, przydzielając każdemu utworowi punkty od 0 do 6 (wolno posługiwać się rozszerzonymi ocenami, czyli np. 5,5 czy 4,25). Jurorzy ocenią je jako anonimowe i dopiero po skończeniu Konkursu Organizatorzy zamieszczą nicki Autorów przy numerach wierszy.
– liczą się trzy pierwsze miejsca w Konkursie, a w przypadku remisu Jury może ponowić ocenę odnośnie tych utworów lub uznać wynik ex aequo.
– jednocześnie od 1-go do 14-go grudnia odbędzie się tajne głosowanie Użytkowników na pw Organizatorów w celu wyłonienia zwycięzcy do Nagrody Publiczności – liczą się również trzy pierwsze miejsca.
– każdy Użytkownik ma prawo do oddania dwóch głosów, ale Autorom nie wolno głosować na siebie. „Podwójne nicki” proszone są o zachowanie zasady fair play, czyli jednoosobowości, gdyż inaczej wszystkie ich głosy ulegną unieważnieniu. W przypadku głosujących także obowiązuje zasada posiadania na portalu przynajmniej 10-ciu opublikowanych dzieł.
– ogłoszenie wyników odbędzie się 16-go grudnia i wtedy Organizatorzy ujawnią zarówno Autorów, jak i dokładną listę głosujących.
– Organizatorzy nie biorą udziału w Konkursie i nie wolno im głosować, natomiast mają prawo do przyznania dodatkowej Nagrody Organizatorów. Jednocześnie zobowiązują się do dyskrecji odnośnie Autorów wierszy.
– nagrodami w Konkursie będą ofiarowane przez Was tomiki wierszy oraz rękodzieła, jeżeli ktoś będzie skłonny przeznaczyć je na ten cel.
 
Organizatorzy:
– Miladora
– Ania Ostrowska

Słowa-klucze:
Pierwszy zestaw:
barwność/alembik
Drugi zestaw:
amarant/egreta

Jury:
1. Laura Calvados
2. Jarosław Jabrzemski
3. Voyteq H. von Borkovsky
4. Florian Konrad
5. Paganini

Propozycja, by dołączyła do Jury również Ośla Figa.
 
Nagrody:
– Miladora – obie książki i szkło artystyczne
– Florian Konrad – rysunek
– Bożena Brzozowska – dwa tomiki swoich wierszy
– Hossa – książka-niespodzianka
– Ania Ostrowska – własnoręcznie upieczone pierniki świąteczne
– Istar – słój kiszonej kapusty świątecznej własnej roboty
– Szel – sok malinowy z własnoręcznie zebranych malin
– Rzeźba – tomiki wierszy: "Dwoisty kaprys" i "Winogrona przemian"
– An – tomik wierszy "Pierwsze loty"
– Dorotaruda – nagroda-niespodzianka dla IV miejsca w Konkursie
 
Adresy mailowe, na które można przysyłać wiersze (podpisane nickiem, jako potwierdzeniem autorstwa):
– Miladora – miladora9@interia.pl  
– Ania Ostrowska – ania_ostro@interia.pl
 
Ze strony Administracji otrzymałam właśnie zapewnienie, że w tym celu przywrócona zostanie opcja konkursowa – najpóźniej do niedzieli 4-go listopada.

Uwaga na temat pracy Jury:
Jurorzy oceniają teksty anonimowe, nie konsultując się ze sobą. Wyniki przysyłają do Organizatorów, którzy podliczają punkty i ogłaszają zwycięzców Konkursu.
Punktacja Jury nie będzie podana do publicznej wiadomości.
Jurorom, jeżeli zechcą, wolno brać udział w głosowaniu o Nagrodę Publiczności i w zgadywance dotyczącej autorów wierszy.

Przy dużej ilości zgłoszeń Organizatorzy mogą podnieść limit głosów przypadających na jednego Użytkownika z dwóch do trzech.

Propozycja dodatkowej zabawy w odgadnięcie jak największej liczby autorów wierszy konkursowych:
http://truml.com/profile/diary-detail/136031


number of comments: 154 | rating: 8 |  more 

Miladora,  

Zapraszam do przeczytania uzupełnionego regulaminu Konkursu Poetyckiego. :)))

report |

Florian Konrad,  

Mateńko ... tylko żartowałem z tym rysunkiem, kto by chciał coś takiegojQuery171026925770354260725_1351612977484? Ode mnie? Gdyby to jeszcze ŚP. Szymborska narysowała, albo choćby jakiś Pasewicz, Sendecki, czy inny znany człek... To byłaby nagroda, ale moje bohomazy? Ani tym w piecu napalić, ani się podetrzeć... :)))))

report |

Miladora,  

No toś się wkopał, Florek. :))) Teraz będziesz musiał zacząć rysować na poważnie albo główkować w inny sposób. ;)))

report |

Florian Konrad,  

mogę zrobić niezliczoną ilość bohomazów, żaden problem

report |

Miladora,  

Ja bym nie miała nic przeciwko temu, żeby dostać Twój bohomaz na pamiątkę, Floruś. :))) Najgorsza kosa na Trumlu to też coś. :)))

report |

Florian Konrad,  

JA kosa? Nie znacie mnie, jestem naprawdę miłym facetem. tylko na ,,dziełach" lubię się poznęcać :) Przesłać jeden rysunek?

report |

Miladora,  

Zrób zdjęcie i wrzuć do galerii. :)))

report |

Monika Joanna,  

Przeczytałam i jako drugiego organizatora proponuję Dorotę (dorotaruda) :)))

report |

Monika Joanna,  

a jednym z jurorów niech będzie Wieś :)))

report |

Miladora,  

Wieś niech lepiej wiersze pisze. :))))) Chcecie go pozbawić szansy na wygraną? ;)))

report |

Monika Joanna,  

Mila, jak na razie to tylko ja go proponuję :))))

report |

deRuda,  

bardzo przepraszam, że zrzekam się funkcji organizatora, ale organizacja to jest ostatnia rzecz jaką powinnam robić :))

report |

Monika Joanna,  

to ja już nic nie proponuję, bo jak nie zrobię, tak niedobrze.. :>

report |

deRuda,  

oj Moniko spokojnie, po prostu ja się nie nadaję, a Twoja propozycja była bardzo miła i dziękuję za zaufanie :))

report |

Miladora,  

Spokojnie, kochane. :))) Organizator w zasadzie nie ma nic specjalnego do roboty, oprócz pilnowania pewnych spraw, jak przyjmowanie wierszy, głosów użytkowników, a potem podliczania ich i ocen jurorów. Pestka, Rudasku. :))) Ja nie mam nic przeciwko temu, żebyśmy się razem pobawiły. :)))

report |

Monika Joanna,  

a bawcie się, ja siebie nie proponuję, bo ja pisać będę :)))

report |

deRuda,  

bardzo dziękuję :))) ale jednak nie :)

report |

Miladora,  

Nie przejmuj się, Rudasku - nic na siłę. :)))

report |

Wieśniak M,  

dziękuję Moniko za zaufanie:))Mila ma rację, moje przygotowanie merytoryczne jest zerowe, ale sądząc po propozycjach jury poziom laureatów będzie naprawdę wysoki:))

report |

Laura Calvados,  

Czemu według was służą takie konkursy? Udział w tym to jak wstępowanie/ niewstępowanie do partii. Kto, dlaczego i na jakiej podstawie ma decydować o wartości/ braku wartości jakiegoś tekstu? Widzimisię, zdajemisię, czy jakieś inne misię jury?

report |

Monika Joanna,  

Lauro, a nie można tego nazwać zabawą?

report |

Miladora,  

Czemu służą, Lauro? ;) Zabawie, integracji, napisaniu nowych wierszy, przy podjęciu wyzwania, jakim są słowa-klucze. ;) Po to też, żeby (być może) otrzymać wartościową pamiątkę – czyjś tomik wierszy, czy dzieło własnych rąk. ;) Listopad jest długi i dobrze znaleźć jakiś sposób na dodatkowe spędzenie tego czasu. ;) Czy to coś zdrożnego? ;)))

report |

Laura Calvados,  

W sumie można, jasne. Tylko to wzmacnia własnie instytucję saloniku wzajemności, adoracyjne koła wygranych i ich szczęśliwych jurorów. Zawsze byłam przeciwna tego rodzaju samozwańczym praktykom, to na ogół wprowadza szalenie niezdrową atmosferę. Ale, hm... może tym razem bardzo będzie to wszystko wyglądać inaczej. No cóż. Chętnie obejrzę igrzyska.

report |

Miladora,  

Skoro jest anonimowość, to właśnie w tym celu, żeby wyeliminować wszelkie TWA, Lauro. :) Jurorzy nie będą wiedzieli, czyje wiersze punktują i jak punktują inni, gdyż każdy z nich wyśle swoje typy do organizatorów i oni podliczą końcowe wyniki. :) Mam już za sobą organizację kilku takich konkursów i nie było przypadku, żeby któryś się nie sprawdził - wręcz przeciwnie, panowała uczciwość i miła atmosfera. :) Dlatego zapraszam do udziału w tej zabawie. :)))

report |

Laura Calvados,  

Ok, odpuszczam. Swoje zdanie wyraziłam. Nie polemizuję już, bo mam zwyczajnie bardzo inny punkt widzenia. Dobrego, Mila!

report |

Miladora,  

Każdemu wolno mieć swój punkt widzenia, a skoro uczciwie go przedstawia, to godne uznania. :) Właściwie po tym pożegnaniu Tekili przyszło mi do głowy, żeby w coś takiego się pobawić również na Trumlu - chyba na zasadzie "nie miała baba kłopotu", ale co tam - może akurat będzie wesoło i powstaną dobre wiersze. :) Wszystkiego dobrego i dla Ciebie, Lauro. :) A może, skoro stoisz niejako z boku, a w dodatku jesteś dobrą poetką, weszłabyś do Jury? Właśnie tacy ludzie są tam potrzebni. :)

report |

Miladora,  

Moja propozycja na członka Jury - Laura Calvados. :) Nie urwij mi tylko głowy, proszę, LC. :)))

report |

Laura Calvados,  

Stoję bardziej z boku niż ktokolwiek z Was mógłby oczekiwać. Imponuje mi rola bezstronnego arbitra, ale obawiam się że mój gust i wrażliwość poetycka są zbyt odległe od poetyckiego maistreamu...

report |

Miladora,  

A co Ci szkodzi spróbować, Lauro? :))) Przyda się ktoś, kto ma wyrobiony pogląd na poetykę. ;) Myślisz, że ja bym nie ścinała, będąc w Jury? ;)))

report |

Miladora,  

Moja następna propozycja na członka Jury - Issa. :))) Tylko jak ją wyciągnąć z zapiecka. ;)

report |

Monika Joanna,  

tu tak mówię :))

report |

Miladora,  

Następna propozycja - Jarosław Jabrzemski. :)))

report |

Florian Konrad,  

Moja propozycja- Pan Hieronimus Borkowski

report |

Monika Joanna,  

Florek, mogę się zgodzić? :>

report |

Miladora,  

Jak najbardziej - dobry wybór, Florianku. :)))

report |

Miladora,  

Następna propozycja - Florian Konrad. :))) A niech się znęca i już. ;)

report |

Laura Calvados,  

Mila, jeśli się zgodzę znaczy to, że bezecnie łamię swoje zasady, przykazania i deklaracje. Nie urwę Ci jednak głowy, tylko przemyślę;> A isse koniecznie wyciągnijcie. To jest PRZENIKLIWOŚĆ WE WŁASNEJ OSOBIE.

report |

Miladora,  

Wiem, dlatego ją zaproponowałam. :) Dzięki, Lauro - tak na zapas. ;))) No bo czasem trzeba coś połamać. ;)

report |

Miladora,  

Następna propozycja - Paganini. :))) Wiem, niby odszedł, ale nie tak do końca, a skoro sam nie będzie pisał wierszy do konkursu, to jako juror jest dobrym kandydatem. :) I mam powody przypuszczać, że się zgodzi. :)

report |

Monika Joanna,  

ja go nie znam, nie wiem, co to za jeden także pozostaję neutralna.. wybacz Miluś :)))

report |

Monika Joanna,  

Edziu, no konkurs na wiersz :)))

report |

Miladora,  

Na pewno pamiętasz wiersze o Mr. Mortuusie, Moniś. ;) Dobre wiersze, trzeba dodać. :)

report |

Monika Joanna,  

widocznie jak te wiersze były, mnie jeszcze na świecie nie było, bo nico nie pamiętam :)

report |

Monika Joanna,  

to spróbuj chociaż :)))

report |

Miladora,  

Robimy konkurs na wiersz, Poecia. :))) Jak przeczytasz dokładnie, to wszystko zrozumiesz, a na razie staramy się wyłonić jurorów. :)

report |

Paganini,  

Paganiniego już tu prawie nikt nie pamięta, ale on się chętnie przypomni swoim surowym acz wnikliwym okiem smutnego samouka. Kilka razy byłem już w tej roli także dołożę wszelkich starań aby było rzetelnie. Skoro mnie nie znacie tym lepiej, bo nie wiecie co lubię, także nie będzie pisania pod gusta. Pozdrawiam i zapraszam do udziału ;)

report |

filo,  

Nikt nie pamięta,m czyli pamięta ktoś, ja pamiętam, wynika z tego, ze ja to ktoś :D Uwielbiam logikę ;)

report |

Paganini,  

Ja zwłaszcza te kobiecą logikę uwielbiam Filo ;)

report |

Miladora,  

Jak to nie pamięta? Ja pamiętam. :))) Dzięki, Skrzypku - wpisuję, że wyraziłeś zgodę. :)

report |

Miladora,  

Następna propozycja - Ania Ostrowska. :)))

report |

Monika Joanna,  

bardzo, bardzo na tak :))

report |

Redcherry,  

No to powodzenia z tym konkursem;))

report |

Miladora,  

Dziękujemy i zapraszamy do udziału, Wisienko. :)))

report |

Redcherry,  

Dziękuje, ale przestałam pisać już jakiś czas temu...;)

report |

Miladora,  

Akurat. :))) To choroba z nawrotami. :)))

report |

eyesOFsoul,  

Ja to Wam zazdroszczę, że macie czas i chęci... :)

report |

Monika Joanna,  

też przecie możesz :))

report |

Miladora,  

Pewnie, Duszyczko. :))) Co tam dla Ciebie napisać dwa wiersze. ;)

report |

Monika Joanna,  

ech, baby, baby kochane :))))

report |

eyesOFsoul,  

Dwa wiersze? Bez problemu. Ale nie lubię być tak oceniana. Popatrzę na Wasze zmagania z oddala :)

report |

Miladora,  

Jeżeli Cię będą oceniać dobrzy poeci i to anonimowo, to co ma do rzeczy lubienie? ;) I tak poddajesz się ciągłej ocenie, publikując wiersze, Duszeńko. :)

report |

eyesOFsoul,  

Ty mnie tu nie manipuluj :D hehe, już nie spamuje. Swojem napisała. Pa ;*

report |

Miladora,  

Propozycja drugiego Organizatora - Rafał Muszer. :))) Bo co ma siedzieć bezczynnie, skoro może wesprzeć ukochanego Trumla. :)))

report |

Monika Joanna,  

Mila, Ty to jednak masz łeb :)))))

report |

Szel,  

podoba mi sie uzupelniony regulamin i lista jurorow tez bo kazdy z nich ma jakby inne upodobania, wiec suma summarum bedzie ekstra :) ale mam jeszcze jednego kandydata na jurora...Alt Art ! jakos czuje po kosciach ze i on wybierze obiektywnie :)

report |

Monika Joanna,  

Szelmo, podpisuję się pod tym.. :)

report |

Miladora,  

Nie wątpię, Szeleczko, że mógłby obiektywnie wybrać, ale co dopiero był szum z powodu jego licznych wcieleń, więc zostawimy go na razie na liście rezerwowych. ;)))

report |

alt art,  

Dziewczęta, miło, że o szatniarzu jeszcze pamiętacie, ale proszę nie brać pod uwagę mojej kandydatury; jestem skrajnie nieobiektywny i nie zamierzam się zmieniać na starość; onegdaj głosowałem na prousta, a joyce'a ściąłem jak tylko łeb wystawił; dla mnie najwyższym autorytetem jest E i KROPKA..

report |

Szel,  

wez przestan Alt...juz E kropka postara sie o to zebys jej nie rozpoznal :)

report |

alt art,  

powiedziałem..

report |

Szel,  

caly ty :)

report |

alt art,  

zapewniam, że jest mnie więcej..

report |

Szel,  

nawet tyci tyci nie widzialam :P

report |

Monika Joanna,  

zaczynam się bać, patrząc na propozycje jurorów, że to za wysoki poziom dla mnie :))))

report |

Miladora,  

Ale jakie wyzwanie, Moniś. :)))))

report |

Wieśniak M,  

a mnie się coś widzi że im więcej będziemy rozmawiać o samych niuansach regulaminu, listach itp, tym gorzej to wróży samemu konkursowi.Przy okazji - rozumiem że konkurs nie będzie tematyczny, a jedynie zawierać ma dwa słowa klucze, czy dobrze zrozumiałem?

report |

Miladora,  

Dobrze zrozumiałeś, Wuś. :) Dwa słowa-klucze, które mogą się powtórzyć w wierszu tylko raz, natomiast w jakiejkolwiek odmianie gramatycznej. :) A że rozmawiamy, to dobrze. :) I w zasadzie nie ma już nic do ustalenia, tylko uzyskanie zgody na uczestnictwo w jury - właśnie piszę pw do wytypowanych osób. :)

report |

Darek i Mania,  

zawsze można spróbować - anonimowo :)))

report |

Miladora,  

Męska decyzja, Dareczku. :)))

report |

Ania Ostrowska,  

Miladoro, Moniko, dziękuję Wam, czuję się wyróżniona i doceniona, ale zupełnie nie widzę siebie w roli oceniającej. Z przyjemnością będę śledzić konkursowe zmagania :) pozdrawiam serdecznie :)))

report |

Miladora,  

A wiesz, Aniu, że w zasadzie nie masz wyboru? ;))) Albo bawisz się w jurora, albo piszesz wiersze na konkurs. ;))) I nie mów, że nie umiesz oceniać. :)

report |

Monika Joanna,  

Aniu, popieram Milę :)) albo wóz, albo przewóz; na pewno umiesz uceniać, w to nie wątpię :)))

report |

Miladora,  

Ponieważ będzie wolno przysłać na konkurs dwa wiersze, powinny być cztery słowa-klucze, żeby nie powtarzały się - dodaję stosowną adnotację w regulaminie. :) I czekam na odpowiedź od kandydatów na jurorów i Rafała Muszera. :)

report |

Miladora,  

Dziękuję Bożence Brzozowskiej za ofiarowanie dwóch tomików swoich wierszy na nagrody konkursowe. :) Bożenko - jesteś już umieszczona na liście ofiarodawców. :)))

report |

Miladora,  

Proponuję na Organizatora Anię Ostrowską, ponieważ Rafał Muszer nie ma czasu na tę funkcję. :)

report |

Monika Joanna,  

też dobrze :)

report |

Miladora,  

Pewnie, Moniś. :))) Już napisałam do Ani. :)

report |

Monika Joanna,  

to jak tak to dobrze :))

report |

Miladora,  

Dzięki, Aniu - wpisuję Cię w takim razie już oficjalnie. :)))

report |

sisey,  

A tak liczyłem na talerz, ew. butelkę. :

report |

Miladora,  

Jeszcze nic straconego. :)))

report |

sisey,  

Tylko tak mówisz. Już widziałem swój pseudonim na liście rozstrzelanych za współudział

report |

Miladora,  

Pełną butelkę to Ty masz zawsze u mnie. :))) I jakąś zagryzkę na talerzu. ;)

report |

hossa,  

Mila:) powinnaś zostać zatrudniona w ministerstwie podczas przeprowadzania konsultacji społecznych - stanowisko - główny moderator;d

report |

Miladora,  

Najwyżej w ministerstwie dziwnych kroków, Hossia. :)))

report |

hossa,  

rzadka umiejętność:)

report |

Miladora,  

Wszystkich twórców, którzy chcieliby przeznaczyć jakieś własne dzieło czy książkę na nagrody w Konkursie zapraszam do wyłożonego kapelusza. :)))

report |

hossa,  

chętnie się dorzucę, mam tylko nadzieję, że nie musi być to własne dzieło?

report |

Miladora,  

Najlepiej, gdyby było własne, ale nie stawia się tamy dobroczynności, Hossanno Anielska. :)))

report |

hossa,  

dobrze, że nie ma tamy, mam fajne książki, byłoby miło którąś z nich przekazać na szczytny cel rozwoju ducha i ciała ;d

report |

Wieśniak M,  

książka dla ciała?- hm.... Miałem kiedyś encyklopedię trzynastotomową;)))

report |

hossa,  

ojej, już widzę te bicepsy;d

report |

Miladora,  

Mamy już zgodę następujących jurorów - Jabrzemskiego, Floriana Konrada, Paganiniego i wstępną Laury Calvados. Czekam na odpowiedź Wojtka Borkowskiego, a gdyby odmówił, proponuję kandydaturę Oślej Figi. :) Issa niestety wyjechała i jest nieuchwytna.

report |

hossa,  

Ośla to bardzo dobry pomysł:)

report |

Miladora,  

Zapytam, czy będzie chciała zostać uzupełniającym jurorem. Jeżeli się zgodzi, to rozszerzymy jury do 6 osób - na wszelki wypadek, gdyby komuś coś wypadło. :))) Chyba że woli wiersze pisać. :)

report |

Miladora,  

Uzyskaliśmy właśnie zgodę Wojtka Borkowskiego i tym samym czekamy już tylko na ostateczną decyzję Laury Calvados. :)))

report |

Miladora,  

Pierniki Ani Ostrowskiej zostały wciągnięte na listę nagród - mnie już ślinka leci. :))) Czy ktoś ma ochotę jeszcze coś podarować? :)

report |

Paganini,  

Swoją drogą konkurs wygląda bardzo fajnie, nagrody przyjemne, cała atmosfera wokół raczej pełna optymizmu, jury dobrze dobrane (no może poza jednym gadem na P). Myślę, że to dobra odmiana od codzienności. Mila gratuluje pomysłu i zainteresowania ogółu, oby było co wyróżniać teraz.

report |

Miladora,  

Za chwilę podam słowa-klucze i Konkurs zostanie oficjalnie otwarty. :))) Dzięki, Skrzypku, za przyłączenie się do zabawy. :)

report |

Szel,  

jasne! tez moge dorzucic bonusa w postaci malinowego soku :)

report |

Miladora,  

Jeżeli własnej roboty, to jasne, Szelcia. :))) Przyda się na grudniowe wieczory. :)))

report |

Szel,  

oczywiscie ze sama maliny zbieralam , ale procenty zwyciezca musi dorzucic sam :)

report |

Miladora,  

Pewnie dorzuci. :))) No to wpisuję Cię na listę darczyńców, Szelcia. ;) Tylko zadbaj potem o porządną plastikową butelkę, żeby nie stłukła się w drodze. :)))

report |

Szel,  

mam takowa pod reka, wlasnie ja oproznilam...tylko czy ktos bedzie chcial taka watpliwa w artystycznym sensie nagrode ? watpie..ale nic lepszego nie mam :)

report |

Miladora,  

Przecież sok malinowy to naprawdę dobra rzecz, Szeluś. Ja bym na przykład chciała. :)))

report |

Szel,  

o! przypomnialam sobie, mam jeszcze malenki sloiczek soku z trzesni ..tak to by sie lepiej nadawalo:) ale czy taka ociupke bys chciala ?

report |

..,  

perspektywa jest piękna, nawet dorobiłem się dziesiątki ;))

report |

Miladora,  

Oby piękna perspektywa zwiastowała równie piękny finał, Hess. :))) A czego dziesiątki? :)

report |

..,  

o to się nie martwię, dziesiątki wierszy oczywiście :D mam jeszcze pytanie - czy nienagrodzone wiersze będą gdzieś do poczytania dla zwykłych wyjadaczy?

report |

..,  

aaa, co do pytania to już doczytałem ;)

report |

Miladora,  

Wszystkie wiersze będą do poczytania w temacie konkursowym, a po zakończeniu Organizatorzy przy każdym numerze wiersza umieszczą nick autora. :) Myślę także, że nic nie stoi na przeszkodzie, żeby autorzy opublikowali je potem na stronie, by widniały w ich profilach. Nie wiem, jak wygląda taki temat konkursowy, bo nie było mnie jeszcze wtedy na Trumlu, gdy akcje tego rodzaju się skończyły, więc trudno mi powiedzieć, czy da się tam komentować poszczególne utwory, ale sądzę, że opcja komentarzy również istnieje. Zobaczymy w sobotę, gdy zostanie uruchomiona. :)

report |

..,  

i stała się światłość :)

report |

Miladora,  

Konkurs otwarty - możesz zacząć dumać nad wierszami w takim razie, skoro iluminacją Cię napadła. :)))

report |

Paganini,  

Z tego co pamiętam była opcja komentowania oraz dawania łapek.

report |

Miladora,  

Mamy następną ofiarodawczynię nagród konkursowych - Rzeźba przeznacza na ten cel dwa swoje tomiki poetyckie - "Dwoisty kaprys" i "Winogrona przemian". :) Dzięki serdeczne, Rzeźbko - już wpisuję Cię na listę darczyńców. :)))

report |

Monika Joanna,  

ja 'Dwoisty kaprys' posiadam, polecam, świetne wiersze :)

report |

Monika Joanna,  

Rzeźbko, ale też pisz, cały miesiąc masz :))

report |

Miladora,  

Rzeźbko - a dlaczego nie ma drugiego tomiku w "moje książki" (tzn. Twoje książki)? :) Może byś zrobiła zdjęcie lub skan i wrzuciła do osiągnięć? :)))

report |

Miladora,  

Ale masz tomik, to zrób skan i wrzuć. :)))

report |

Miladora,  

Dzięki, Rzeźbko - w razie czego skopiuję sobie. :)))

report |

Miladora,  

Mamy następną ofiarodawczynię - An dorzuca do puli nagród swój tomik wierszy. :))) Dzięki serdeczne, An. :)*

report |

Ania Ostrowska,  

ale fajnie :)) jeszcze trochę i uzbiera się niezła pólka na długie zimowe wieczory :) dziękujemy An!!!

report |

lajana,  

:)) Ja mocno niekonkursowa, bo z zasady nic a nic nie rozumiem, co ma być i jak, ale słowa: pierniczki i słoik kiszonej kapusty - zabrzmiało bosko! Miłego, trzymam kciuki!

report |

Miladora,  

No to powalcz, Kocia, o te pierniczki albo kapustkę. :))) Bo nie sądzę, żebyś miała jakiekolwiek problemy z wymyśleniem wierszy - jeszcze dobrze pamiętam Twoje gałązki ostrokrzewu. :)))

report |

lajana,  

Miladorko Kochana, ależ ja już zupełnie zapomniałam, niesamowite, tak było! Była Gałązka Ostrokrzewu; co też z człowiekiem robi przepracowanie, a co dopiero z poetycznością, bo z pamięcią, jak wyżej. :( Co prawda pierniczki piekę najlepsze na świecie ;), a kapustkę mogę kupić na Polnej, ale może zdarzą się, chociaż raczej nie, jakieś wagary, ech, piękne słowo. Po-pokombinuję! ;))

report |

Miladora,  

Możesz powalczyć o inne rzeczy, Kocia. :))) A słowa-klucze powinny pasować do Twojej poetyckiej natury - jestem przekonana, że coś Ci odblokują w wyobraźni. :)))

report |

Miladora,  

Następna ofiarodawczyni - Dorotaruda funduje nagrodę-niespodziankę dla czwartego miejsca w konkursie. :))) Dziękujemy, Rudasku. :)))

report |

damian,  

Chyba i ja się dołączę Milardoro;)

report |

Miladora,  

Męska decyzja, Damianie - jak najbardziej - dołączaj. :))) Bardzo nas to ucieszy. :)

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1