20 november 2012

20 november 2012, tuesday ( Łatwo )

Nie potrafię pisać dla tych, których kocham - zawsze nie to, nie tak, za mało. Banalnie. Tak samo dzisiaj, w ten uroczysty dzień, co można dodać w nawiązaniu do jutra? Przecież dalej nie wiem, jak wykuć z mgły tęczę, późną jesienią z niczego malwy namalować. Czy to tak łatwo napisać dobry, mądry wiersz nie dla siebie, jak urodzić i wychować człowieka?


number of comments: 15 | rating: 0 |  more 

alt art,  

ja ino bogów paru, to nie wiem..

report |

gabrysia cabaj,  

pycha przez Cię przemawia, alcie;)*

report |

alt art,  

no przecie piszem, że wiersza nie napisałem, człeka nie zrodziłem, ni wychowałem..

report |

gabrysia cabaj,  

e tam... bogów łatwiej urodzić - szast prast i już:)

report |

alt art,  

no przecie cały czas to mówię..

report |

jeśli tylko,  

nie pisałam wierszy dla moich dzieci..

report |

gabrysia cabaj,  

uf...jeśli tylko - myślałam, że to moja chora przypadłość..

report |

jeśli tylko,  

ani o dzieciach.. tyle słów wypowiadamy do nich na codzień, że takich słów brakuje

report |

Monika Joanna,  

a ja nie mam dzieci, więc piszę dla siebie i dla czytelników. tak chyba też można?

report |

gabrysia cabaj,  

można i tak, Moniko - większość mówi, moja córka, mój syn, a potem się okazuje, że figa z makiem - człowieków dla ludzi i świata trudniej wychować:)

report |

Magdala,  

nie napisałam książki dla dzieci. napisałam dla ludzi dorosłych :) "użyłam" je (dorosłe dzieci) jako typy charakterologiczne w postaciach opisanych w książce :) - to jest sposób na podobanie! :)))) a wnuczka "wystąpiła" w grafikach jako młodziutki podmiot liryczny. :)) wszyscy są zadowoleni. i tylko mąż protestował, że nigdy w życiu nie powiedział: "q..." :)))))))

report |

gabrysia cabaj,  

masz talent, Magdala, więc łatwiej ;)

report |

Magdala,  

Ty również. i niebywałą łatwość opowiadania :) to niełatwe. i inspirowania :))) a to naprawdę sztuka. :)

report |

Magdala,  

myślę ponadto, że piszesz tak jak dla ludzi, których kochasz. :)) a czy to koniecznie musi być rodzina? ja nie jestem. ;D a tak czytam. to samo jest z "Tarą" ;) mówią mi. :)

report |

Wieśniak M,  

"Nie potrafię pisać dla tych których kocham"- mogę się podpisać pod tym Gabrysiu...to bardzo trudne..:)- pozdrawiam:)))

report |

gabrysia cabaj,  

każdy kochany, to przecież temat- rzeka, Wiesiu, więc jak to uchwycić? też pozdrawiam*

report |

zaczęłosięodjabłka,  

Tak to wtedy chyba najtrudniejsze, nie patrzysz z boku, obiektywnie,nie łapiesz chwili żeby zatrzymać ją słowami, gubisz się w gąszczu znaczeń, uczuć...

report |

gabrysia cabaj,  

również, tak jak piszesz, zaczęło się...ale także i to, że wszystkie emocje wychodzą w codziennych kontaktach: i płacz i przytulanie się i pogaduchy i radości, więc o czym pisać....

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1