21 october 2013

21 october 2013, monday ( odkrycia archeologiczno - filozoficzne Mani )

Niecierpliwość i furia to przywilej młodości, z czasem coraz mniej dziwne są rzeczy a furia i niecierpliwość zanika. Patrzę i słucham  jak dzieci żywiołowo reagują kiedy znajdą błyszczący kamyk - o tato a ten kamyk to z pioruna jest ? Pyta mnie  Mania . To krzemień odpowiadam, poszukaj drugiego to wieczorem rozpalimy ognisko . Przynosi kamyki o innych kolorach. O ten zielony to mus być z marsa, czy marsjanie nic nam nie zrobią ?  Zbierała kamyki, najpierw ze mną a później zawołała koleżankę i jej braciszka. Na polu pojawiało się coraz więcej dzieciaków- o ten z Saturna jest a ten z Jowisza . Proszę pana a możemy zabrać je do szkoły? Ciekawe w jakim celu - pomyślałem i ujrzałem powybijane szyby oraz trafienie w oko.  Ja zbierałem te największe a dzieciaki te, które im się podobały i tak opowieściom i odkryciom nie było końca.
Niedawno znalazłem kamyki w maszynce moulineks, która stanęła z wrażenia i były dziwnie podobne.
Ziemia zna lepiej ich historie, może podobnie jest z ludźmi.


number of comments: 27 | rating: 18 |  more 

deRuda,  

prawdziwe tworzenie swiatów :)

report |

Darek i Mania,  

a to Snuj mnie zaraził i mgła - zamiast weny znalazłem kamienie ;.)

report |

deRuda,  

z kamieni ciekawe rzeczy można zbudować, ale i przy tym zabawy :)

report |

Darek i Mania,  

kamyki są jak ludzie różnie postrzegani i inaczej odbierani -i to jest brakująca myśl filozoficzna ;) dobrego

report |

Darek i Mania,  

hehe moment ją ścięło jakby posłuchała ;)

report |

Jaga,  

światy kolorowych kamieni, kosmiczne światy :)

report |

Hania,  

no każdy kamyk musiał skądś być :) najlepiej z daleka:)

report |

issa,  

(Darek, napisałam na pw)

report |

Damian Paradoks,  

jakim to kodem jest "pw" bo nie rozumiem

report |

issa,  

[pw=wiadomość prywatna; poinformowałam, bo kiedy ktoś jest zalogowany, nie widzi, że przybyła nowa. przepraszam uprzejmie za bałagan]

report |

Darek i Mania,  

no patrzcie a ja nawet nie wiedziałem - powinno u góry "Konto" świecić na czerwono jak napisałaś wiadomość .

report |

issa,  

yhm, ano, D i M, bo to tak właśnie działa. znaczy, nie działa

report |

Darek i Mania,  

Damian klikasz na "więcej " pod awatarem i póżniej "wyślij wiadomość " i możesz sobie prywatnie wyjaśnić to co byś chciał utajnić -możesz nawet umówić się na spacer w celu omówienia pracy lub na kawę itd..O)

report |

Damian Paradoks,  

issa, uczę się co i jak na Trumlu. Wiem teraz co oznacza "pw". Zawsze myślałem że to jest "password". Nie znoszę skrótów ale przyznam że czasem ulatwiają ;)

report |

issa,  

[fajny Dziennik, Darek]

report |

Darek i Mania,  

w sumie to był komentarz i słowa u mgły "niecierpliwość i furia " a że jej znikają prace to na wszelki wypadek (trzeba nosić ze sobą trumnę ), wpisałem do dziennika . Mania potrafi zaskoczyć - dzisiaj pojechała na pierwszą wycieczkę szkolną do skansenu - i czekałem aż się wymacha rączkami i wypłacze za szybą -kierowca też stał i nauczycielce podkówki się zrobiły , a jeszcze rano uczyłem jej piosenki ..panie szofer gazu .. i się śmiała ..

report |

issa,  

:) wiesz może, że to, co mówisz tutaj, w swoim komencie, to czysta liryka? coś w rodzaju diariuszowej prozy poetyckiej. najlepszego dla Ciebie i dla Was Darkowych

report |

Darek i Mania,  

a bo ja poetycko pisać nie umiem jak mam coś napisać ale za to "poetycko" żyję i czasami o tym wspomnę ;)

report |

issa,  

yhm, yhm. zdaje się, że im dłużej Cię tu w tej postaci z liter widuję, tym jaśniej mogę rozumieć, o czym teraz mówisz :)

report |

Darek i Mania,  

rano z Manią panie szofer deska bo wymija nas wu-eska a teraz sam do siebie a ty tato tam siedzisz i patrzysz na krzesełku Piotrowym dwa lata. zgarbiony zmęczony przysypiasz . czekolady kupiłem dzieciakom i Beacie dobrą gorzałę, papierosy chowają jak chciałeś, klicki biega do Ciebie się śmieje. Mania dzisiaj płakała za szybą. teraz w ręce ma z wosku świece i kiełbaski z ogniska w skansenie.

report |

issa,  

:) może warto to zanotować, Darek, żeby rozproszyło się raczej później niż wcześniej, heh [to tu miało być, ale mi przekicnąłeś przez koment ze swoim komentem :d] no dobra, to ja tędy pójdę całkiem w real. znaczy, kic :)

report |

Darek i Mania,  

zbyt jakiś posłuszny jestem i szybko w dziennik wkleiłem :)) a teraz trochę poeedytuję i lecę po Manię i z tatą pogadać ..

report |

sisey,  

Chyba pierwszy raz czytam Maniu twoją prozę i podoba mi się. Pzdr.

report |

Darek i Mania,  

tutaj kogiel mogiel Sisey; ja z Manią razem -no ale dałeś pomysła ; powiem jej może nam coś sama napisze prozą - jak wróci

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






wybierz wersję Polską

choose the English version

Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1