Dziennik

Miska
PROFIL O autorze Dziennik (1)


12 stycznia 2016

12 stycznia 2016, wtorek ( Dzień 1 )

Wstałam dziś jak co dzień rano, ubrałam się i poszłam na dolne piętro chałupy mej. Zobaczyłam że nikogo w domu niema przy tym przestraszywszy się. Na stole w pokoju gościnnym zauważyłam średniej wielkości instrument z listem. Zapisane w nim było : Moja droga Misko czas bym wyruszył w podróż z której wrócę niebawem lecz przyszedł też i czas na ciebie! Byś ty wyruszyła w podróż swojego życia. Masz tu Lutnię. Instrumęt twojej matki. Daję ci go z myślą że pójdziesz w ślad matki i zostaniesz bardem. Po przeczytaniu listu wpadłam w dylemat co teraz mam zrobić? Postanowiłam założyć płaszcz , zabrać lutnie i pójść w drogę. Kiedy już otwierałam drzwi przypomniałam sobie o sztylecie ukrytym za szafą. Postanowiłem przywłaszczyć go by był moją bronią do walki z tym złym i przebiegłym światem.Po przejściu dużego dystansu doszłam do wsi. Nie daleko była karczma w której mogłabym się pożywić i przenocować.Podeszłam do karczmarza z zapytaniem o to czy nie zechciał by koncertu a ten odpowiedział : Koncertu powiadasz? Zechciał bym lecz jak myślę nie za darmo? Za koncert oferuję za zwyczaj kolację i pokój na strychu. Wystarczy tyle? Widziałam że u niego dużo ludu nie ma ale dobre to i tyle więc się zgodziłam. Zaczełam grać jedyną znaną mi melodię i śpiewać ballady wymyślone na poczekaniu. Koniec końców publiczności się spodobało. Ja zarobiłam trochę grosza a karczmarz klientów.



pozostałe dzienniki: 12-01-2016 ,

Regulamin | Polityka prywatności | Kontakt

Copyright © 2010 truml.com, korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.


kontakt z redakcją






Zgłoś nadużycie

W pierwszej kolejności proszę rozważyć możliwość zablokowania konkretnego użytkownika za pomocą ikony ,
szczególnie w przypadku subiektywnej oceny sytuacji. Blokada dotyczyć będzie jedynie komentarzy pod własnymi pracami.
Globalne zgłoszenie uwzględniane będzie jedynie w przypadku oczywistego naruszenia regulaminu lub prawa,
o czym będzie decydowała administracja, bez konieczności informowania o swojej decyzji.

Opcja dostępna tylko dla użytkowników zalogowanych. zarejestruj się

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1