16 lutego 2014

16 lutego 2014, niedziela ( sen? )

Śniło mi się, ze mnie zostawiłeś. Tak jak zostawia się wiernego, ale juz niepotrzebnego psa. Przywiązałeś do drzewa pełnego wspomnień, pełnego Ciebie, Twojego zapachu i głosu. Oparta i wycieńczona na sznurze chwil mogłam jedynie się szamotać. Śniło mi się, ze odszedłeś.

A potem się obudziłam zlana potem, z rozpaczą na ustach.
 
I to nie był, kurwa, sen.


ApisTaur,  

myślisz / obudzę się i po sprawie / a tu nic z tego / bo to sen na jawie //:)

zgłoś |

Blodeuwedd,  

Albo tak jak kiedyś Calderon pisał, że "życie jest snem"...

zgłoś |

ApisTaur,  

widać za dużo spał//:)

zgłoś |

Blodeuwedd,  

gorzej jeśli przespał swoje życie... // sam :)

zgłoś |

ApisTaur,  

można przegapić tak swoje życie / kiedy za wielkim snem wciąż gonicie //:)

zgłoś |

alt art,  

śniłem młodą matkę i dziecko ledwie uczące się mówić, trzymane na rękach, mówiło szawłem z tarsu: z trzech ona największa i wieczna jak step..

zgłoś |

Nesca,  

wow, też tak kiedyś pisałam. chyba coś zagubiłam po drodze, muszę poszukać... o snach pisze się najlepiej :)

zgłoś |

Blodeuwedd,  

sny, złe chwile (dobre rzadziej), trochę pustki i pełno melancholii może otworzyć nam umysły do pisania. .. niestety, nie umiem już pisać wierszy, choć dalej mieszka we mnie poezja.

zgłoś |




Regulamin | Polityka prywatności | Kontakt

Copyright © 2010 truml.com, korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.


kontakt z redakcją






Zgłoś nadużycie

W pierwszej kolejności proszę rozważyć możliwość zablokowania konkretnego użytkownika za pomocą ikony ,
szczególnie w przypadku subiektywnej oceny sytuacji. Blokada dotyczyć będzie jedynie komentarzy pod własnymi pracami.
Globalne zgłoszenie uwzględniane będzie jedynie w przypadku oczywistego naruszenia regulaminu lub prawa,
o czym będzie decydowała administracja, bez konieczności informowania o swojej decyzji.

Opcja dostępna tylko dla użytkowników zalogowanych. zarejestruj się

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1