24 czerwca 2013

Parysz

Wczoraj mąż urodził mi śliczną dziewczynkę, podczas porodu trzymałam go za rękę, a on wydzierał się w niebogłosy. Czasami lubię jak krzyczy ale żeby aż tak to to nie. Dobrze, że przed wyjazdem zdążył obciąć paznokcie bo z prześcieradła zostały by tylko sylwestrowe dekoracje.
Jeszcze nie ochłonięta chwyciłam za telefon wydzwaniając po wszystkich koleżankach oznajmiając – będzie pępkowe. W  mgnieniu oka już przy zakrytym stole wznosiłyśmy toast za toastem za zdrowie płci silnej , choć brzydszej , ale naszej kobiecej. Niezliczone imiona padały jak moje przyjaciółki pod stołem. Ustalone, będzie Genow, a zdrobniale Genowek , Geno. Po trzeciej butelce straciłam rachubę, może nawet i grawitację. Bliskie spotkanie z terakotą dało chwilkę ochłody i oddechu, co jakiś czas cudze nie wypastowane buty masowały mi twarz. Wspinając się po lamperii (jaka ta cholera śliska) brakło artykulacji, a moje wzywanie na pomoc  sz, g, k , aaaa, uuuuuuuu… ugrzęzło pod sufitem . Zwycięstwo, wzrok powrócił , odsiecz stała pomiędzy głową Alutki , a torsem Marysi. Chaust z odkręconej butelki i kolejna Samosiera, już gorąca krew krązy , z gardła wydobywa się niech żyje sto lat.Zaćmienie.
Ranek jest gorszy od porodu, boli mnie łeb, piersi, bolę mnie cały. Co na balkonie robi zlew i telewizor nie wiem. Szczotą odmiatam drogę do drzwi, dobrze że jest bo jakoś mnie rzuca – tak narodziny to wydarzenie , które może wstrząsnąć . Wychodzę powolnie z klatki zmierzam pod sklep, kobitki spragnione tkwią po zaułkach gasząc pragnienie. Biorę wino żeby dwa razy nie chodzić , oparta o drzewo patrze jak córeczka sąsiadki opowiada chłopakowi wycieczkę po Paryżu.
-Kurwa Mietek tam wszystko jest ja pierd…, zajeb…. I kur… kur… kur…, jakie tam skurw… po ulicach jebane łażą . JA PIERDOLĘ.
Mietek zaczyna płakać – i czego ryczysz durny?
Jak Ty kurwa ładnie opowiadasz




Regulamin | Polityka prywatności | Kontakt

Copyright © 2010 truml.com, korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.


kontakt z redakcją






Zgłoś nadużycie

W pierwszej kolejności proszę rozważyć możliwość zablokowania konkretnego użytkownika za pomocą ikony ,
szczególnie w przypadku subiektywnej oceny sytuacji. Blokada dotyczyć będzie jedynie komentarzy pod własnymi pracami.
Globalne zgłoszenie uwzględniane będzie jedynie w przypadku oczywistego naruszenia regulaminu lub prawa,
o czym będzie decydowała administracja, bez konieczności informowania o swojej decyzji.

Opcja dostępna tylko dla użytkowników zalogowanych. zarejestruj się

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1