Proza

Akne
PROFIL O autorze Przyjaciele (4) Proza (7)


5 grudnia 2012

FIZYCZNOŚĆ


Ciało jest fizycznym aspektem istnienia. Jest poparciem, dowodem na to, że wszystko kręci się wokół Człowieka. To On jest Panem Świata, to on jest częścią większej całości. I to Jego fizyczność jest tak bardzo zawodna sama w sobie.
    Cielesność widziana cudzymi oczami jest ideałem samym w sobie. Jest kwintesencją relacyjności, Ale z drugiej strony jest zmienna, i to tylko otoczka dla prawdy jaka kryje się wewnątrz. Oczy jako zwierciadła tożsamości, oddają czystość człowieka, są zdradą w nieskazitelnej postaci.
Zdradą kłamstwa jakie każdy próbuje przemycić do Świata zewnętrznego. Nieprawdy o sile, o urodzie, o statucie. O wszystkim co musi być idealne.
    Czasem przychodzi taki moment kiedy fizyczność szwankuje, kiedy człowiek poddaje się siłom natury, kiedy słabnie i wtedy tylko oczy zdradzają jak wielką walkę prowadzi sam ze sobą, jak wielki koszt musi ponieść.
    I kiedy walka trwa a zaciętość wszystkiego co wokół nie daje spokoju wystarczy zdanie o pozornej urodzie, wystarczy zdanie o utraconej inteligencji, wystarczy zdanie o ambicji... i człowiek na moment opuszcza gardę, zatraca się w słowach, chowa głowę w ramionach spokoju. To jest ten krótki moment kiedy fizyczność odchodzi na dalszy plan, a całości wszechświata ukazuje się czysty i niezmącony umysł...a potem wszystko wraca do dawnego stanu rzeczy... 
 


liczba komentarzy: 11 | punkty: 7 |  więcej 

ApisTaur,  

dzięki Akne /wiesz za co/;)

zgłoś |

Akne,  

próżność nakazuje napisać: nie wiem :)

zgłoś |

ApisTaur,  

samo przyznanie się do niewiedzy / zaprawdę próżnością nie jest/;)

zgłoś |

Akne,  

moja zachłanność informacyjna jest miarą mojej "małości". Powiedz! Proszę :)

zgłoś |

ApisTaur,  

że zostałem zaliczony w poczet droga Akne/ nic więcej /:)

zgłoś |

Akne,  

chylę się przed Twą poezją... nigdy nie umiałam wiersza zrobić wierszem...

zgłoś |

ApisTaur,  

każdy ma swoje dzieło tutaj do skończenia/ nie wiem ile ja dzieł mógłbym tak wymieniać/:)

zgłoś |

Wieśniak M,  

ja jestem i ty i on miarowo / w xxl/ nabieramy cienia im bliźej środka/ przez kolejne stany skupienia/ aż po / cel/ dalej nie można/ napierają przyrosty roczne/ ostatnie życzenie/ pal !/ pozwala iść do siebie przez chwilę/ tam odpocznę/

zgłoś |

Akne,  

podoba mi się

zgłoś |

alt art,  

chiba zbyt młody jestem, bo jeszcze nie dojrzałem w człowieku pana świata..

zgłoś |

Akne,  

każdy z nas jest Panem swojego Świata. Przynajmniej staramy się nimi być...

zgłoś |




Regulamin | Polityka prywatności | Kontakt

Copyright © 2010 truml.com, korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.


kontakt z redakcją






Zgłoś nadużycie

W pierwszej kolejności proszę rozważyć możliwość zablokowania konkretnego użytkownika za pomocą ikony ,
szczególnie w przypadku subiektywnej oceny sytuacji. Blokada dotyczyć będzie jedynie komentarzy pod własnymi pracami.
Globalne zgłoszenie uwzględniane będzie jedynie w przypadku oczywistego naruszenia regulaminu lub prawa,
o czym będzie decydowała administracja, bez konieczności informowania o swojej decyzji.

Opcja dostępna tylko dla użytkowników zalogowanych. zarejestruj się

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1