20 grudnia 2012

20 grudnia 2012, czwartek ( ... )

Tylko głupiec zmienia innych na wzór swój i podobieństwo swoje, mądry - daje wskazówki i szeroką przestrzeń na rozwinięcie skrzydeł, na odejście własną drogą.


Magdala,  

do tego trzeba dojrzeć, albo być skopanym prze życie. wracają proporcje :* :)

zgłoś |

filo,  

to dobrze? :*

zgłoś |

AS,  

zacna Filo, zasiadłem do napisania kolejnego odcinka szatańskich wersetów i stwierdziłem, że zgrzeszyłem prozą myślą i uczynkiem tylko dlatego, żeby moje hehe:D wiersze stały się bardziej zrozumiałe... wstawiłem w dziale "poezja" tekst pt "czwarta"; ciekawym Twojego komentarza; cienie obiektów czterowymiarowych są oczywiście trójwymiarowe, ale zasadnicze pytanie brzmi: w jakim świetle? czy światłu także możemy przypisać wymiarowość (światło czterowymiarowe), czy też ma ono właściwość rozchodzenia się w dowolnej liczbie wymiarów? za pierwszą hipotezą przemawia fakt, że Słońce może być bryłą czterowymiarową (my postrzegamy jedynie trzy z nich), ale jakie światło emituje takie Słońce w naszą rzeczywistość? okazuje się, że łatwiej wyobrazić sobie czterowymiarowy świat, niż czterowymiarowe światło... narazie tonę w przemyśleniach, a Ciebie zapraszam do "czwartej", pozdrawiam:)

zgłoś |

filo,  

chyba się wyminęliśmy, zabieram na razie ze sobą :)

zgłoś |

doremi,  

intrygujące :)

zgłoś |

filo,  

dlaczego?

zgłoś |

Wieśniak M,  

mądry człowiek ofiarował czasowi wskazówki aby wiedział w którą stronę ma się obracać:))

zgłoś |

filo,  

a czas i tak ma swoje strzałki ;)

zgłoś |

alt art,  

jeśli ktokolwiek zacznie wychodzić w samych sandałach i fedorze naślę na niego straż miejską..

zgłoś |

filo,  

i to właściwe podejście :D

zgłoś |

alt art,  

obywatelskie..

zgłoś |

filo,  

hahahahaha tysz prowda

zgłoś |




Regulamin | Polityka prywatności | Kontakt

Copyright © 2010 truml.com, korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.


kontakt z redakcją






Zgłoś nadużycie

W pierwszej kolejności proszę rozważyć możliwość zablokowania konkretnego użytkownika za pomocą ikony ,
szczególnie w przypadku subiektywnej oceny sytuacji. Blokada dotyczyć będzie jedynie komentarzy pod własnymi pracami.
Globalne zgłoszenie uwzględniane będzie jedynie w przypadku oczywistego naruszenia regulaminu lub prawa,
o czym będzie decydowała administracja, bez konieczności informowania o swojej decyzji.

Opcja dostępna tylko dla użytkowników zalogowanych. zarejestruj się

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1