1 lipca 2012

1 lipca 2012, niedziela ( Przypuszczenia S )

Wiele ograniczeń daje nam życie.
Wolność która polega na tym, że wolno nam  kochać mimo iż to i tak los nas wybrał nie my.
Determinizm, by ani kropelka tego uczucia nie była poza nami.
A wybory polegają  jedynie na tym, ile siebie oddać nawzajem.


liczba komentarzy: 15 | punkty: 14 |  więcej 

Emma B.,  

łapka za ostatnie zdanie :)

zgłoś |

Drwal,  

a ja za łapkę dziękuję "ostatnie" sprawdziłem stosuje bo prawda.

zgłoś |

filo,  

Wierzę, że nie ma przypadków, przypakowych spotka, przyoadkowych miłości. Czy lostakdo końca zanas? To nasze działania, może właśniete niewielkie możliwości wolnego wyboru dość często przesądzają o tym przypadku, wyborze losu. I to co piszesz - ile siebie oddać nawzajem u niektórych czy w ogóle cokolwiek dawać...

zgłoś |

Drwal,  

wiesz jakie to ważne, jeśli jest komu dawać.

zgłoś |

filo,  

ja wiem, nie o sobie pisałam, ogólnie... Nie wszyscy dają, nawet jeśli mają komu...

zgłoś |

filo,  

dobija mnie taklawiaturamoja - powinno być: ile siebie oddać nawzajem, a u niektórych - czy w ogóle cokolwiek dawać...

zgłoś |

Drwal,  

dosłownie ci którzy boją się siebie uszczknąć, są ubodzy bo i nie wiedzą jak brać.

zgłoś |

filo,  

:))) a sąi tacy, którzy tylko biorą... czy to też wybory, czy brak umiejętności? Albo brak...?

zgłoś |

Drwal,  

brać można tylko to co się dostaje, reszta to kradzież, więc nadal "nie biorą bo nie dają"

zgłoś |

filo,  

yhmmm, chodzi mi o sytuację, którą rozumiesz jednak - otrzymywanie bez dawania, w końcu następuję zmęczenie - i tak przy Twoim wpisie o wyborach przyszła myśl, zastanowienie - dlaczego nie dają, czy to wybór tylko, czy niemoc? Skąd owo ubóstwo? Czy trudniej jest kochać?

zgłoś |

Drwal,  

już kiedyś tu pisałem " mówimy nawet "kocham się w tobie" czyli kocham siebie, to sam czysty egoizm i dajemy tę swoją miłość by jak w lustrze odbitą zabrać. Miliony dywagacji jak i motywów do nich. tak naprawdę bardziej chcemy być kochani niż kochać. Gotowi jesteśmy nawet wierzyć w kłamstwa ! (bierzemy co dają)

zgłoś |

filo,  

tak, pamiętam to niezwykle trafne spostrzeżenie - niektórzyjednak mówią: "kochamcię/ciebie" rozumiejąc doskonale kwestię dawania. Takich ludzi też spotykam... Chcemy być kochani, to prawda, ale gdy pojmuje się znaczenie kochania - to dawanie nie jest sztuką, a przyjemnością, tym bardziej, jesli jest ono - wzajemne.

zgłoś |

Drwal,  

i to właśnie "TCBDU" ( to co było do udowodnienia) Dziękuję za świetną zabawę

zgłoś |

filo,  

Ukłon Drwalu :)

zgłoś |

Magdala,  

piękna myśl i przepiękna dyskusja. za jedno i za drugie dziękuję. :D lubię dawać. :*

zgłoś |

Drwal,  

Myśl jest jedną z wielu życiowych obserwacji. Sprawdzam czy tylko mnie to nurtuje, ale daleki jestem od wskazywania trendów ,,,bo dziedzina mocno, mocno śliska, jak wszystko czego nie da się sprawdzić w pojedynkę.:))))

zgłoś |




Regulamin | Polityka prywatności | Kontakt

Copyright © 2010 truml.com, korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.


kontakt z redakcją






Zgłoś nadużycie

W pierwszej kolejności proszę rozważyć możliwość zablokowania konkretnego użytkownika za pomocą ikony ,
szczególnie w przypadku subiektywnej oceny sytuacji. Blokada dotyczyć będzie jedynie komentarzy pod własnymi pracami.
Globalne zgłoszenie uwzględniane będzie jedynie w przypadku oczywistego naruszenia regulaminu lub prawa,
o czym będzie decydowała administracja, bez konieczności informowania o swojej decyzji.

Opcja dostępna tylko dla użytkowników zalogowanych. zarejestruj się

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1