16 sierpnia 2011

10 sierpnia 2011, środa ( katastrofa )

Dziesiątego kwietnia 2010 roku rozbił sie samolot z prezydentem i resztą osób - załogą i politykami oraz wojskowymi kombatantami itd. od tej pory chcą znaleźć winnego i go karać. PiS się uwziął na rząd. Po się kręci i nie jest zdecydowane. A ja na mój ograniczony ludzki i chłopski rozum sobie myślę że i prezydent i premier i szef MON i ci co szkolili pilotów i ci tam w wierzy w Smoleńsku są winni temu. Winni nie jednakowo ale ich wysiłki zamierzone czy nie spowodowały katastrofę. Największą jednak winę za sytuację ponosi zmarły prezydent i premier Tusk - to ich wojna na górze spowodowała ta sytuację. Nastepnymi w winie sa szef MON a potem obsługa lotniska w smoleńsku a na końcu piloci samolotu. Zmarłych sie nie powinno krytykować ale to jest tez wina prezydenta i naszej konstytucji. Konstytucja daje sie czytać wieloznacznie zamiast konkretnie, natomiast konflikt Kaczyński - Tusk to juz wina obu tych panów i natury ludzkiej a raczej tego że któraś ze stron nie chciała współpracy. Zrzucanie na Rosjan głównej winy nie jest sposobem. Wina jest równa zarówno po naszej jak i ich stronie - i my i oni nawalili. Tylko z natura Rosjan jest inaczxej oni maja uwrażliwioenie na swoim punkcie ale nie mówią tego wprost tylko przekazują to w gestach i decyzjach. My oczywiscie musimy to wykrzyczeć na całą Polskę i świat aby znów sie śmieli ze Polaki sobie sami robią źle i do gardeł skaczą. Wstyd troche że sami nie umiemy sie dogadać w takiej sprawie...




Regulamin | Polityka prywatności | Kontakt

Copyright © 2010 truml.com, korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.


kontakt z redakcją






Zgłoś nadużycie

W pierwszej kolejności proszę rozważyć możliwość zablokowania konkretnego użytkownika za pomocą ikony ,
szczególnie w przypadku subiektywnej oceny sytuacji. Blokada dotyczyć będzie jedynie komentarzy pod własnymi pracami.
Globalne zgłoszenie uwzględniane będzie jedynie w przypadku oczywistego naruszenia regulaminu lub prawa,
o czym będzie decydowała administracja, bez konieczności informowania o swojej decyzji.

Opcja dostępna tylko dla użytkowników zalogowanych. zarejestruj się

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1