27 grudnia 2014
27 grudnia 2014, sobota ( przewrotne życzenia )
Taki czas, taka tradycja, jestem za tradycją, bo to łączy, wstępnie łączy i zastępczo łączy i daje poczucie wpólnoty.
Dużo by mędrkować, a ja ogłosiłam w tytule, że będzie przewrotnie, bo tak sobie uświadomiłam dzisiaj, że myślę o sobie jak o strażniczce tradycji, a tu kartki kupione i nie wysłane sporą już kolekcję stanowią. Zawsze mam najlepsze intencje i kiedy już mi się uda je zrealizować to czuję się jak bohaterka, kiedy dla większości to bułka z masłem. Z drugiej strony ja wszystkim życzę dobrze cały rok i nie muszę kumulować życzeń pod koniec. Zacznę więc sukcesywnie od nowego roku, każdego dnia, każdemu kogo spotkam coś dobrego pożyczyć. No to jestem wyciszona, usprawiedliwiona i mogę przystąpić do kolejnych przeżyć dnia dzisiejszego.
Kilka ostatnich dni upłynęły gospodarsko i skrzynka pocztowa zapełniła się różnymi bzdetami. W dziale "inne" oferty pracy znalazły liczną reprezentację. Wśród nich, bo takie śledzę najczęściej, dotyczące IT w szczególności propozycje zapełnienia internetu portalami, stronami i wizytówkami, utrzymania łączności internetowej, obsługi fizycznej sieci i sprzętu. I pomyślałam sobie, że wyhodowaliśmy dumni ze swego intelektu potworny organizm, potwora poprostu, który wymaga wiecznej pielęgnacji, opieki medycznej, obsługi disignerskiej, którego nie można na moment spuścić z oczu, bo zacznie słabować, dozna paraliżu, odpadną mu kończyny lub padną serca.
Jesteśmy na własne życzenie wprzęgnięci w służbę organizmu, który teoretycznie nie jest żywy, a praktycznie nas osaczył, który miał nam służyć, miał być pomocny, a tak na prawdę to składamy mu daninę ze swojego wolnego czasu, sprawności fizycznej, zdrowia, który wgryzł się w nasze życie osobiste no i na tym kończę, aby choć trochę pożyć z dala od mojego Wielkiego Brata.
Życzę więc sobie i innym też dystansu do komputera.
17 listopada 2024
1711wiesiek
16 listopada 2024
listopadowe zakochaniesam53
16 listopada 2024
na wiekiYaro
16 listopada 2024
1611wiesiek
16 listopada 2024
Brzoskwiniowevioletta
16 listopada 2024
Katastroficzny dramat...dobrosław77
15 listopada 2024
Bez zapowiedzisam53
15 listopada 2024
1511wiesiek
15 listopada 2024
Wielki BratJaga
15 listopada 2024
Słodziakudoremi