22 listopada 2012
22 listopada 2012, czwartek ( rarytas - teatr )
Nie będę opowiadać, że jestem stałym bywalcem teatrów krakowskich i pozować na intelektualną snobkę. Przyznaję jestem zbyt rzadko na przedstawieniach i mam poczucie zaniedbania i niewykorzystania szansy jaką daje mi mieszkanie w mieście kultury z wyższej półki. Od czasu do czasu za sprawą przyjaciół goszczę w Teatrze Stu. Bilet trzeba zarezerwować z dwumiesięcznym wyprzedzeniem, co przy moim niedowładzie organizacyjnym jest przedsięwzięciem niewyobrażalnym, ale jak napisałam mam przyjaciół i oni myślą za mnie. Tym razem pomyśleli nad sztuką Wariacje Tischnerowskie - Kabaret Filozoficzny wg scenariusza Artura Barona Więcka. Nie wiem jak w innych miastach, ale w Krakowie ksiądz Tischner bardzo wielką estymą się cieszył i cieszy nadal, a jak dodać jeszcze tę niezwykłą symbiozę Podhala i Krakowa, to niczego nie muszę tłumaczyć tylko smakować filozofię po góralsku całą gębą i umysłem. Spektakl tak dobrze się odbiera, że nie potrzeba nic więcej, aby nabrać ogromnej chęci do zanurzenia się w "Historii filozofii po góralsku", której fragmenty posłużyły do skonstruowania scenariusza. Jednym słowem piknie było w środę wieczorem i dudki wydane na bilety się nie zmarnowały. Hej!
17 listopada 2024
1711wiesiek
16 listopada 2024
listopadowe zakochaniesam53
16 listopada 2024
na wiekiYaro
16 listopada 2024
1611wiesiek
16 listopada 2024
Brzoskwiniowevioletta
16 listopada 2024
Katastroficzny dramat...dobrosław77
15 listopada 2024
Bez zapowiedzisam53
15 listopada 2024
1511wiesiek
15 listopada 2024
Wielki BratJaga
15 listopada 2024
Słodziakudoremi