Proza

ElBa
PROFIL O autorze Poezja (11) Proza (2)


21 listopada 2012

dodaję prozę

Mam sporo tego na aukcję "nesca", o ile dobrze pamiętam.

Proszę jakoś ode mnie odebrać pięć egzemplarzy "tary".
Kupiłam w ramach promocji i zostały. Oddaję za darmo.


Magdala,  

Elu, chętnie odkupię te egzemplarze od Ciebie, bo brakuje mi autorskich z drugiego wydania. zadysponuję nimi tak, jak pewnie byś sobie życzyła: po sprzedaniu przeleję pieniądze dla Nesci. pozdrawiam serdecznie.

zgłoś |

Magdala,  

Elu, chętnie odkupię te egzemplarze od Ciebie, bo brakuje mi autorskich z drugiego wydania "Tary". zadysponuję nimi tak, jak pewnie byś sobie życzyła: po sprzedaniu przeleję pieniądze dla Nesci. pozdrawiam serdecznie.

zgłoś |

Magdala,  

zaproponuj warunki odsprzedaży. zależy mi, żebyś nie była stratna. :)

zgłoś |

ElBa,  

Niczego nie musisz odkupić. Tylko - po co od razu leci Twój adwokat???? To zabawne. Powiedz mu, że Ci nie zazdroszczę:-) Nie w tym rzecz...

zgłoś |

ElBa,  

Napisałam - odebrać! Bez pośredników;-) jeśli wolno. Jak kiedyś - od Krzyśka mojego? Pozdrawiam.

zgłoś |

Magdala,  

nie wyręczam się pośrednikami. jest taka opcja jak pw. poproszę o adres, bo nie pamiętam. może w portierni odbiorę, żeby Go nie kłopotać. pozdrawiam. p.s. dziwna rozmowa. :)

zgłoś |




Regulamin | Polityka prywatności | Kontakt

Copyright © 2010 truml.com, korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.


kontakt z redakcją






Zgłoś nadużycie

W pierwszej kolejności proszę rozważyć możliwość zablokowania konkretnego użytkownika za pomocą ikony ,
szczególnie w przypadku subiektywnej oceny sytuacji. Blokada dotyczyć będzie jedynie komentarzy pod własnymi pracami.
Globalne zgłoszenie uwzględniane będzie jedynie w przypadku oczywistego naruszenia regulaminu lub prawa,
o czym będzie decydowała administracja, bez konieczności informowania o swojej decyzji.

Opcja dostępna tylko dla użytkowników zalogowanych. zarejestruj się

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1