6 marca 2014

6 marca 2014, czwartek ( Potrafię czarować, czynić, tworzyć... )

Uczę się pilnie. Tak, potrafię już stworzyć obraz siebie w Twoich oczach. Sprawnie używam zaklęć w słowach. Tworze nimi pieśń łagodną dla twych uszu, pieśń jaką pragniesz słuchać.
Potrafię spojrzeniem, uśmiechem, mimiką pobudzić twoje oczy by widziały to co chcą zobaczyć. Nauczyłem się ruchem, gestem i postawą ciała stać się definicją męskości. Twoją definicja męskości. A każde kolejne czarowanie jest coraz wprawniejsze, szybsze i przepełnione większą mocą. Moje zaklęcia są doskonalsze. Tak, nauczyłem się rozkochać. Umiem zachwycić, przyciągnąć i osiągać cel. Zazwyczaj osiągam cel.
Cóż z tego, skoro mija czas, czar słabnie i coraz trudniej jest Ci jest pojąć jak do tego doszło. Opada magia zauroczenia. Ja wciąż czaruję, ale słowa, uśmiech, gesty nie wystarczają by utrzymać Ciebie. Odwracasz się i potrząsasz głową cicho mówiąc „Co się ze mną działo”. Odchodzisz.
 
Chciałbym znać czary dzięki którym mógłbym ciebie zatrzymać, dać Ci stabilność, pewność i bezpieczeństwo. Ale ty już odeszłaś...
Nie pozostaje nic innego jak zakasać rękawy i zacząć na nowo tą magię w której jestem coraz lepszy. Znajdę nową ofiarę.


liczba komentarzy: 13 | punkty: 4 |  więcej 

alt art,  

prymus..

zgłoś |

mała_czarna,  

ofiara... Zgodliwy, czasami to działa w obie strony. A czasami można się zdziwić, bo "zabawa" się kończy a zauroczenie nie mija... i wówczas powstają pytania. w jednym ze swoich wierszy napisałam - tchórzostwem (tu powinno być skur..wem) jest obudzić miłość w kimś, kogo nie zamierza się kochać. I wierzę w te słowa, gdyż to co napisałeś... działa w dwie strony. Nie tylko faceci tak mają, kobiety również. I tu nie chodzi nawet o premedytację. Ot taka natura. Można to w sobie zwalczać... można.

zgłoś |

mała_czarna,  

a najważniejsze to móc spojrzeć samemu sobie w oczy... i nie wierzę w brak sumienia. gdyby go nie było nie zauważalibyśmy tego złego co się mogło po drodze wydarzyć. tylko zwyczajnie można mieć większy poziom tolerancji swoich większych, mniejszych świństewek:)

zgłoś |

ZGODLIWY,  

Ale jakże inaczej teraz wygląda ten wpis gdy pojawił się następny o "problemie". Przecież tu napisałem, że chciałbym umieć zatrzymać to, żeby trwało... ale mija... mija, bo jest jakaś dysfunkcja, problem leżący gdzieś w zaburzonej osobowości... nie piszę tego z punktu widzenia wyrafinowanego manipulanta ale kogoś kto chciałby a nie potrafi pokochać...

zgłoś |

mała_czarna,  

ja to doskonale rozumiem

zgłoś |

ZGODLIWY,  

Ni zauważ, że zauroczenie nie moje a jej mija... tragedia bardziej moja - zdobywam i chciałbym zatrzymać, a nie umiem dać więcej niż tylko owo zauroczenie... więc ofiara jest tu ona, która z czasem zauważa że ponad zauroczenie nic więcej nie potrafię dać... ofiara własnych oczekiwań.

zgłoś |

mała_czarna,  

hmm, bo dałeś nadzieję. Myślę, że w takiej sytuacji ofiary są zawsze dwie.

zgłoś |

ZGODLIWY,  

"bo dałeś nadzieję" - sedno i cholernie trafne. Prawda, która najbardziej boli i przez którą najczęściej z "kochających" rodzą się "wrogowie"... to też powód dla którego chcę to zmienić, coś co przeszkadza w szczęściu.

zgłoś |

mała_czarna,  

szczęście jest pojęciem subiektywnym. nie ma złotego środka, ale można próbować. życzę aby Ci się udało

zgłoś |

jeśli tylko,  

na głębokość skóry..

zgłoś |

ZGODLIWY,  

naskórka bardziej...

zgłoś |

jeśli tylko,  

wahałam się :)

zgłoś |

ZGODLIWY,  

Niepotrzebnie, toć przecie trafniejsze :)

zgłoś |




Regulamin | Polityka prywatności | Kontakt

Copyright © 2010 truml.com, korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.


kontakt z redakcją






Zgłoś nadużycie

W pierwszej kolejności proszę rozważyć możliwość zablokowania konkretnego użytkownika za pomocą ikony ,
szczególnie w przypadku subiektywnej oceny sytuacji. Blokada dotyczyć będzie jedynie komentarzy pod własnymi pracami.
Globalne zgłoszenie uwzględniane będzie jedynie w przypadku oczywistego naruszenia regulaminu lub prawa,
o czym będzie decydowała administracja, bez konieczności informowania o swojej decyzji.

Opcja dostępna tylko dla użytkowników zalogowanych. zarejestruj się

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1