19 stycznia 2013

19 stycznia 2013, sobota ( KOCHAM )

Gdy czuję, że jesteś przy mnie zapiera mi dech w piersi. Lubię Cię czuć, na mojej Twarzy. Jestem szczęśliwy mogąc oddychać zapachem jaki rozsiewasz. Drżę gdy myślę o Tobie, chwilami z podniecenia, chwilami ze strachu. To ty powodujesz, że budzę się rano i cieszę nadchodzącym dniem. Za Twoją zasługą kwitną w mych oczach kwiaty polne i drzewa w sadzie. Każdego dnia widzę w drugim człowieku Ciebie. Nie oddał bym żadnej chwili spędzonej razem, za żadne skarby. 

Nie odchodź ode mnie, błagam.
Zostań ze mną jak najdłużej.  


    
MOJE TY
ŻYCIE


ApisTaur,  

instynkt nie pozwala / nie kochać nam życia / choć się czasem odechciewa / nam zwykłego bycia //:)

zgłoś |

ZGODLIWY,  

W naturze swej przewrotnej/ zapominamy o wartości tej pierwotnej/ i zamiast żyć całym sobą/ z wyboru stajemy nad grobem// :))

zgłoś |

jeśli tylko,  

czasem jest pełne smaku, czasem trzeba się starać szukać smaku pomimo.. czasem tek trudno powiedzieć, ze warto.. :)

zgłoś |

ZGODLIWY,  

Jak prawdziwy przyjaciel... jak przyjaciel.

zgłoś |

Redcherry,  

To Kochanie bywa okrutne... ale bywa i piękne... tak jak miłość. Daje wiele ale i wiele może zabrać. Pogratulować podejścia;)

zgłoś |




Regulamin | Polityka prywatności | Kontakt

Copyright © 2010 truml.com, korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.


kontakt z redakcją






Zgłoś nadużycie

W pierwszej kolejności proszę rozważyć możliwość zablokowania konkretnego użytkownika za pomocą ikony ,
szczególnie w przypadku subiektywnej oceny sytuacji. Blokada dotyczyć będzie jedynie komentarzy pod własnymi pracami.
Globalne zgłoszenie uwzględniane będzie jedynie w przypadku oczywistego naruszenia regulaminu lub prawa,
o czym będzie decydowała administracja, bez konieczności informowania o swojej decyzji.

Opcja dostępna tylko dla użytkowników zalogowanych. zarejestruj się

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1