30 lipca 2014

30 lipca 2014, środa ( W idealnym mieści się idea )

Są takie dni, kiedy coś robimy, coś nam wychodzi lub nie, nie na wszystko mamy wpływ, ale pomimo tego wiemy, że tym wszystkim kieruje jakaś doskonałość. Wszystko układa się tak jak powinno, elementy pasują do siebie idealnie. W życiu takich dni mamy raz więcej raz mniej. Z pewnością zdarzają się, każdemu.
W taki dzień dziękuję porannemu słońcu, dziękuję planowi pracy, dziękuję chłodzącej wodzie, kanapce dodającej siły, dziękuję Doskonałości za opiekę.

A co mi tam, niech będzie, zapadnę się w to, najwyżej będę żałował, ale czy było tak kiedyś, że w końcu nie zaczynałem żałować.
Jak dobrze jest wrócić do czasów przedszkola. Jak dobrze powspominać. Jak dobrze, jak spokojnie.

Utwór na dziś:  https://www.youtube.com/watch?v=VkKCsCzxUGU




Regulamin | Polityka prywatności | Kontakt

Copyright © 2010 truml.com, korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.


kontakt z redakcją






Zgłoś nadużycie

W pierwszej kolejności proszę rozważyć możliwość zablokowania konkretnego użytkownika za pomocą ikony ,
szczególnie w przypadku subiektywnej oceny sytuacji. Blokada dotyczyć będzie jedynie komentarzy pod własnymi pracami.
Globalne zgłoszenie uwzględniane będzie jedynie w przypadku oczywistego naruszenia regulaminu lub prawa,
o czym będzie decydowała administracja, bez konieczności informowania o swojej decyzji.

Opcja dostępna tylko dla użytkowników zalogowanych. zarejestruj się

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1