28 czerwca 2014

28 czerwca 2014, sobota ( Niektórzy )

Niektórzy pieką chleby, niektórzy robią muzykę, niektórzy budują domy, niektórzy leczą ludzi, niektórzy malują linie na jezdni, niektórzy gotują obiady, niektórzy mają nierówno pod sufitem, niektórzy kierują autobusami, niektórzy czytają dużo książek, niektórzy są bardzo mądrzy, niektórzy mają wszystko w dupie, niektórzy wyjeżdżają daleko i długo ich nie ma, niektórzy mają serce miękkie i przytulne, niektórzy są księgowymi.
Pomimo tego trudno czasem kupić chleb. Ale to nic odkrywczego, każdy to wie.
Ja zajmuje się moją cegiełką. Stoję najwężejsz jak potrafię, nie mówię prawie wcale. Moją malutką szczotką drucianą czyszczę ze starego tynku cegiełkę po cegiełce.
Każdy ma w swoim życiu do wyczyszczenia jakąś cegiełkę. Jedną, dwie, sto... To już ciekawsze.
Abstrakcja. A gdyby tak obłożyć się styropianem? Może zaizolował by nas przed życiem. Wkońcu taka jego rola. Czy 1300 kg kleju to dużo? To tylko dwa razy po 18 worków. Niewiele. Minut w ciągu dnia jest o wiele więcej. Szczęśliwych chwil w życiu jest niepomiernie więcej. 
Liczmy te chwile a nie kilogramy kleju. To już całkiem inspirujące.

Piosenka na dziś:  https://www.youtube.com/watch?v=Sv6dMFF_yts




Regulamin | Polityka prywatności | Kontakt

Copyright © 2010 truml.com, korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.


kontakt z redakcją






Zgłoś nadużycie

W pierwszej kolejności proszę rozważyć możliwość zablokowania konkretnego użytkownika za pomocą ikony ,
szczególnie w przypadku subiektywnej oceny sytuacji. Blokada dotyczyć będzie jedynie komentarzy pod własnymi pracami.
Globalne zgłoszenie uwzględniane będzie jedynie w przypadku oczywistego naruszenia regulaminu lub prawa,
o czym będzie decydowała administracja, bez konieczności informowania o swojej decyzji.

Opcja dostępna tylko dla użytkowników zalogowanych. zarejestruj się

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1