19 października 2013

18 października 2013, piątek ( Granica czy Nirwana? )

chciałbym przekroczyć granicę
tą ostatnią bezpowrotną (?)
aby wreszcie poznać prawdę
czym warte było klękanie


liczba komentarzy: 32 | punkty: 9 |  więcej 

Bazyliszek,  

Apisku:)))

zgłoś |

ApisTaur,  

Smoku / 'co' warte... / lub- czy warto było klękać /:-)

zgłoś |

ApisTaur,  

może po drugiej stronie / tak się niestety stanie / że nieistotne już będzie. / tak zwanej prawdy poznanie? //:-)

zgłoś |

Bazyliszek,  

byczku to pytanie, ciesze ze jestes, byczku:))a klekanie no wiesz przy keyboard:))))))

zgłoś |

Damian Paradoks,  

a jeśli nie ma tego czegoś po drugiej stronie nawet rozczarowania nie będzie ;)

zgłoś |

Bazyliszek,  

who knows:))))

zgłoś |

Bazyliszek,  

Apisku juz widze te dni wschody i zachody, a my rozmawiamy:))))

zgłoś |

ApisTaur,  

przy 'czarnej dębowej' oczywiście' //:-)

zgłoś |

Bazyliszek,  

ty lobuzie jeden oki choc od 30 kat nie tykalem, z Toba, no polewaj:))

zgłoś |

ApisTaur,  

to wypijemy wódkę z colą / Ty colę / ja wódkę //;)

zgłoś |

Bazyliszek,  

hahaha zawsze mowilem Apis wariat i gdyby ktos nie zrozumial, smok najwiekszym wariatem, byczku warjacie jeden, ciesze ze jestes:)))))

zgłoś |

ApisTaur,  

ja tez. Smoku się cieszę ze swojego bycia //:-)

zgłoś |

Eva T.,  

Bazyliszku, sluchalam dzisiaj fajnych nutek...no i nie moge sobie przypomniec nazwy, a pasowalyby tutaj :) a o czym Ty tu w ogole piszesz? czuje, ze mi sie nie podoba...

zgłoś |

Bazyliszek,  

Evciu ty kochana nutko i zapominalska, Evciu ja tu no tak i inaczej, buz Tobie najwspalniszy notesiku:))))))

zgłoś |

Eva T.,  

Bazyliszku, czasami duzo slucham, duzo czytam...i czesto tak z doskoku, bo to i tamto...i nagle metlik w starej glowie ;))) Takie zyczenia, o ktorych tu napisales, po prostu sa dla mnie przerazajace i przypominaja mi osobiste wydarzenia. Moze kiedys o tym do Ciebie napisze...ale juz to kiedys na Trumlu pisalam, u Slawrysa.

zgłoś |

Bazyliszek,  

a ja ze cie mily warjacie, nie zmierniaj sie byczku nigdy i wcale, apisku;(((((

zgłoś |

ApisTaur,  

za późno na zmiany / to wrosło we mnie jak paznokieć Smoku /:-)

zgłoś |

Bazyliszek,  

Evciu ach starucho, Evciu bo na goly,:))) Ty nie masz lat. masz tylko notesik, buz Ci "stara" Evciu:)))))

zgłoś |

Eva T.,  

Bazyliszku, doskonale pamietam kiedy mi piedziesiatka na karku ciezko usiadzie ;))) ale to nic, zaczne wreszcie kremiki uzywac, ktore maja magiczna sile i po ich uzyciu kilka Pickel mi na nosie sie pokaze ;)))

zgłoś |

Bazyliszek,  

gdy ja cie kopne i gdy za co nazywasz kolnierzyk, byczkiu nie w...aj smoka, z Toba i ta czarna:))))

zgłoś |

Bazyliszek,  

hej czarna:)))

zgłoś |

Eva T.,  

Starucha Ewa lubi jak Wy chlopcy sie kochacie ;)))

zgłoś |

Bazyliszek,  

Evciu Ty kochany lobuzie jeden, tak Evciu, buziak Tobie:))))

zgłoś |

Bazyliszek,  

Evciu Evciu a co to 50, to liczby tylko Evciu bylas jestes i bedziesz piekna, no starszna tylko, Evciu, siarka mi sie gotuje;))))))Evciu nie przesadzaj, bo ja juz smokiem, Evciu:)))))))buz starej:)))))

zgłoś |

Eva T.,  

no nie rozumiem wszystkiego, ale czy chciales wyrazic, ze jako o 10 latek starszy tylko juz kostkami trzesiesz? ;))) I mnie to tez czeka??? :))) Nie wiem...czasami mi te liczby przeszkadzaja...a tak sie cholernie, glupio urodzilam, ze ciagle mi rok za duzo przypisuja ;D Pamietam jak bylam z moja starsza w ciazy...liczylam juz wtedy, ile bede miala lat, gdy ona bedzie miala 15. no nic, corki trzymaja mnie na biegu i przez nie jestem mloda dziewczyna, ktora nawet je potrafi zaskoczyc...a tak tylko i nawet znajomoscia muzycznych ciekawostek ;)))

zgłoś |

Eva T.,  

BBazyliszku, nie odnalazlam tamtej nutki, zostawiam inna :) milego :) http://www.youtube.com/watch?v=s2ZyL1YSImg

zgłoś |

Bazyliszek,  

Evciu dziekuje, kazda Twoja nutka i tak piekna:))))))

zgłoś |

Bazyliszek,  

Evciu chcialem i Tobie nutke ale cos youtube nie dziala, pisza cos o malpach???????? wiec When I'm 64:))))))))))))

zgłoś |

Eva T.,  

o malpach mi jeszcze nigdy nie pisali :))) no nic, poszukalam sama :))) dziekuje, Bazyliszku :))) http://www.youtube.com/watch?v=fDt26gJYVB4

zgłoś |

Jaga,  

nie śpiesz się tak z przekraczaniem granic, czas, zanim się dojdzie, niech trwa jak najdłużej, tu można dotknąć, posmakować, tu można się jeszcze nauczyć kochać... :) Bazylku

zgłoś |

Darek i Mania,  

jaki nadgorliwy i ciekawy

zgłoś |




Regulamin | Polityka prywatności | Kontakt

Copyright © 2010 truml.com, korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.


kontakt z redakcją






Zgłoś nadużycie

W pierwszej kolejności proszę rozważyć możliwość zablokowania konkretnego użytkownika za pomocą ikony ,
szczególnie w przypadku subiektywnej oceny sytuacji. Blokada dotyczyć będzie jedynie komentarzy pod własnymi pracami.
Globalne zgłoszenie uwzględniane będzie jedynie w przypadku oczywistego naruszenia regulaminu lub prawa,
o czym będzie decydowała administracja, bez konieczności informowania o swojej decyzji.

Opcja dostępna tylko dla użytkowników zalogowanych. zarejestruj się

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1