5 września 2012

5 września 2012, środa ( DDA? Przecież w tym kraju wszyscy piją. )

'Jestem tylko człowiekiem i nie jestem doskonała. Ludziom zdarzają sie pomyłki i upadki.'

Ale ja chyba nie umiem afirmować. I jakieś mam watpliwości do tej terapii. Nie było miejsc na grupie i czekają mnie spotkanie idywidualne. Zgodziłam się, ale jakoś tego nie czuję. Pani psycholog zaaprobowała dziennik, pracę z poradnikiem i poleciła pierwsze ćwiczenie.

Godzina była urwana i w sumie niewiele wyniosłam, cały czas odpływałam gdzieś myślami. Chyba za bardzo oczekiwałam konkretów. Jak się czuję? Czuję się świetnie, ale to wcale nie zasługa afirmacji, bynajmniej psychologa.


agnieszka_n,  

Nie mam tego typu doświadczeń, ale chyba najtrudniej pokonać swoje własne granice i powiedzieć samej sobie: " tak, mam z tym problem", a tego nie zrobi za nikogo psycholog... Popraw: "Godzina była urwana i w sumie niewiele* wyniosłam". Ogólnie czyta się :) Pozdrawiam!

zgłoś |

Nesca,  

Ja swoje granice juz poznalam, wiecej siedze w swojej glowie niz faktycznie zyje:) i wiem co mi we mnie przeszkadza i co chaialabym zmienic, ale ta pani psycholog jest jakas trefna..

zgłoś |

agnieszka_n,  

im więcej specjalistów, tym trudniej o dobrego...

zgłoś |

Nesca,  

racja

zgłoś |




Regulamin | Polityka prywatności | Kontakt

Copyright © 2010 truml.com, korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.


kontakt z redakcją






Zgłoś nadużycie

W pierwszej kolejności proszę rozważyć możliwość zablokowania konkretnego użytkownika za pomocą ikony ,
szczególnie w przypadku subiektywnej oceny sytuacji. Blokada dotyczyć będzie jedynie komentarzy pod własnymi pracami.
Globalne zgłoszenie uwzględniane będzie jedynie w przypadku oczywistego naruszenia regulaminu lub prawa,
o czym będzie decydowała administracja, bez konieczności informowania o swojej decyzji.

Opcja dostępna tylko dla użytkowników zalogowanych. zarejestruj się

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1