Dziennik

Brittany
PROFIL O autorze Forum (1) Poezja (10) Dziennik (4)


28 października 2013

27 października 2013, niedziela ( Life truly sucks )

I am struggling with life. I need a job, like I want to do something with my life. Why does life seem to be so hard. I can't seem to find what I need to survive in the present lifetime. Life sometimes trult sucks.


Jonathan Fix,  

Sometimes it is a matter of viewing the world from a different point of view. Not getting a job, being unable to act as you please... for every view there is a opposite one. When I feel this way, as I often do at time... I give myself a different view, and I work with it. I don't believe our local government is doing a good job... so I find out more about why that is, who is trying to be elected. Life is a crossroads Brittany, and no matter which road you choose... you will always have a choice.

zgłoś |

Brittany,  

I don't know what to choose. i feel like every time i choose its the wrong one.

zgłoś |



pozostałe dzienniki: 17-01-2015 , 31-10-2013 , 27-10-2013 , 12-10-2013 ,

Regulamin | Polityka prywatności | Kontakt

Copyright © 2010 truml.com, korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.


kontakt z redakcją






Zgłoś nadużycie

W pierwszej kolejności proszę rozważyć możliwość zablokowania konkretnego użytkownika za pomocą ikony ,
szczególnie w przypadku subiektywnej oceny sytuacji. Blokada dotyczyć będzie jedynie komentarzy pod własnymi pracami.
Globalne zgłoszenie uwzględniane będzie jedynie w przypadku oczywistego naruszenia regulaminu lub prawa,
o czym będzie decydowała administracja, bez konieczności informowania o swojej decyzji.

Opcja dostępna tylko dla użytkowników zalogowanych. zarejestruj się

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1