18 february 2024
Gadka
- Świat to wzrok, słuch - i resentyment.
- Przyśpiewka: tak kochają tylko Balwierze!
- Życiodajny tłuszczyk.
- Plum Told No More Beer.
- Pieszczotliwie: mój Herodzik!
- Imię Neo-Staropolskie: Jegofazy.
Spidy:
- Osiem mocnych kaw sypanych - cios w serce, zdrada, Apokalipsa. (Moja Ty bezmyślna neurozo szczytująca niegdyś na ulicach miast!)
- Osiem mocnych kaw rozpuszczalnych z cukrem i z mlekiem - paranojka, labilność, jakieś takie zimno w żyłach, umysłowe rozwodnienie, podróbki Pink Floyd.
Ezoteryk - człowiek, nad którym władzę przejęła wyobraźnia i brak krytycyzmu. Czyli w sumie ja.
Jeśli Nietzsche za wszelką cenę pragnął być Polakiem, to chyba znaczy, że jednak jest w nas coś choć odrobinę złego...
Żart to zmiękczenie.
Ludzie przywiązują się do pewnych rzeczy przede wszystkim dlatego, że stanowią one jakiś element ich filozofii życiowej. Zaś zasadą filozofii w sensie logiki jest rozpatrzenie doniosłości jego roli. Brak tej umiejętności jest powodem neurotyzmu.
Niezrozumiany artysta to jak odrzucona miłość. Dlatego też nadmierna wsobność nie służy nikomu - mizantropiczni, struci charyzmatycy.
(Shitty Szalik -jakaś postmodernistyczna szansonistka)
17 november 2024
1711wiesiek
17 november 2024
Too PrudentSatish Verma
16 november 2024
1611wiesiek
16 november 2024
Collective LossSatish Verma
15 november 2024
1511wiesiek
15 november 2024
Wielki BratJaga
15 november 2024
In Your Own TempleSatish Verma
14 november 2024
0005.
14 november 2024
0004.
13 november 2024
Słońce w wielkim mieścieJaga