29 april 2016

29 april 2016, friday ( 16. )

Nie usłyszysz o mnie w Moskwie. Nie zobaczysz mnie w Londyńskim metrze. Jestem i żyję, mam się dobrze. Nie tęsknię za gwarem Warszawy i za zachodami słońca nad Bieszczadami. Uciekłam w popłochu z wielkiego miasta. Zakotwiczyłam na suchym, schludnym i przyjaznym lądzie. Jest mi tu dobrze, ciepło, jestem szczęśliwa, oddycham czystym powietrzem. Nie przejmuje się pracą, płacą i innymi problemami przyziemnymi. Jedyne co mnie martwi - to fakt, że ktoś mnie tu odnajdzie. Uciekłam po to, by odpocząć i zapomnieć o pośpiechu, rachunkach i całej biurokracji. Nauczyłam się wstawać o wschodzie słońca i podziwiać najcudowniejsze krajobrazy, które otaczają właśnie mnie. Czuję się jak nigdy dotąd. Nie odczuwam samotności, nie narzekam na brak towarzystwa - chociaż jestem sama, mam go nad wyraz. W południe, słonecznego dnia można spotkać stado saren, cieszących się wolnością, beztroskie zwierzęta. Zazdroszczę im. Uciekłam, ale kurczowo trzymam się myśli, że przecież będzie trzeba wrócić. Nie chcę wracać, chcę tu zostać i oczyścić umysł. Me serce koi wachlarz nut przepięknych melodii. Zakochałam się w szumie drzew, szeleście liści i w kołyszących się liściach paproci. Doceniam każdą sekundę, oddech - chwila jest piękna. Każdego dnia na nowo odkrywam świat. Chcę odnaleźć siebie. Nie pamiętam, jak to jest kochać. Nie czuję żalu bo pogodziłam się z porażką. Moja ucieczka jest pokutą za głupotę. Nie jestem pesymistką. Właśnie dopiero teraz odnalazłam pozytywną stronę życia. Beztroska ucieczka, a ile może przysporzyć ci korzyści? Nie wyobrażasz sobie. Musisz to poczuć, zobaczyć i zacząć oddychać tym samym tlenem. To jest piękne, to jedno dane nam życie - chwyć je, zaciśnij pięść i trzymaj. Jeśli rozluźnisz dłoń, ucieknie i nie wróci. Nie bądź tchórzem, zaciskaj swą pięść coraz bardziej każdego dnia. Bez różnicy. Bez chwili zwątpienia. Nie zastawiaj się. Żyj.




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1