18 may 2011

18 may 2011, wednesday ( Środowe gadanie o byle czym )

Środek tygodnia znowu mnie zaskoczył . Prawie tak samo jak autobus który odjechał mi sprzed nosa . Czułem tylko spaliny i oglądałem tylną szybę , ale cóż życie. Chociaż biegłem dalej za autobusem do następnego przystanku, kierowca się nie zatrzymał . A kiedy się w końcu zatrzymał to ja tego nie zauważyłem i uderzyłem w karoserie . Czułem się jak taka Pippa ( Middletone), gdy wszyscy się ze mnie śmiali gdy wchodziłem do autobusu
 Skąd mi się wzięło to określenie ? Pippa Middletone ? Kto to w ogóle jest ?Tak w radiu telewizji i internecie. Przecież to znana osoba, Odpowiedziała mi zapytana przypadkowo koleżanka. A z czego ?? Zapytałem i odpowiedzi nie otrzymałem, znaczy sie ze to jest cele brytka  .  Czy nie ma zbyt dużo cele brytów na świecie ? Ekscytujemy się kimś kto zasłynął tylko tym że jest siostrą żony księcia Wiliama . Wow !!! Ale wyczyn ! Moja siostra ożeniła się z księciem .
Na portalach plotkarskich jest cała o niej rubryka . Na portalach w stylu plotki skandale fotki i anegdotki . Których oczywiście nie czytam . Ale aby się dowiedzieć kim jest owa osoba , musiałem się przemoc i sprawdzić stronę o nazwie popularnego grzyba leśnego lub buta na obcasie z wysoką cholewą, której nazwy tutaj nie przytoczę .
Oczywiście znalazłem miliony bezużytecznych, chamskich, pełnych wyzwisk i oburzenia komentarzy o pani Middletone. Przepraszam bardzo ale kto pisze takie komentarze ?
  Piękny obrazek Polskiego internauty szukającego sensacji i bluzgającego przekleństwami na wszystko co idzie. Do tego Homofob , nacjonalista , antysemita i rasista. Jako naród mamy wiele cech , ale szkoda tylko że są one rzadko pokazywane. Przestańmy obrzucać się błotem w internecie ( to nie jest śmietnik do którego możemy wszystko bez zobowiązań i odpowiedzialności wrzucić )
 Bierzmy za nasze słowa odpowiedzialność . Gorąco o to apeluje.  
  Mam drugie pytanie, mianowicie, kto wymyśla te głupie plotki ?( to się tyczy także gazet) Nie wiem pisarz fantasy ? Czy możne stara niedopieszczona panna , z kompleksami  wielkimi jak góra Mount Everest. Ale czego człowiek nie zrobi aby zarobić parę groszy i przez chwilę czuć że kształtuje ludzki pogląd na świat .
 Szkoda tylko że ogłupia się tym młode pokolenie , które często nie ma własnego zdania tylko zaczerpnięty z internetu pogląd kogoś niby mądrzejszego. A często młodzi ludzi w internet traktują nie jako źródło wiedzy i przydatnych informacji , tylko jako miejsce do zabawy , poznania nowych ludzi , przeczytania plotek o cele brytach . A nauka idzie w las .
Nie potrzeba naszemu społeczeństwu następnych gwiazd w stylu Pippy Middletone , Justina Biebera, Miley Cyrus ,którzy są znani z tego że są znani . Potrzeba ludzi mądrych krytycznych , umiejących odróżnić dobro od zła , prawdę od kłamstwa , ludzi z własnym zdaniem, i trzeźwym spojrzeniem , na ten jakże zwariowany świat  

Cielebryta Jan


number of comments: 6 | rating: 11 |  more 

Tina Landryna,  

dzienniki ciekawsze od Twojej poezji, ale to moje subiektywne odczucie

report |

Jan Łukaszewski,  

A dziękuję tino landryno to dla mnie wielki komplement

report |

ZGODLIWY,  

Witaj na Trumlu, tu proporcje osobowości przeważają w tą "zdrowszą" stronę w klasyfikacji którą zamieściłeś powyżej (oczywiście to też jest moje subiektywne odczucie). Zdarzają się osobowości szukające chorej sensacji i bluzgające gdzie popadnie, ale w związku z brakiem pożywienia -odchodzą... zazwyczaj.

report |

Jan Łukaszewski,  

O to opisałeś mnie w tym drugim przypadku osobowości :)

report |

ZGODLIWY,  

Który jest drugi? nie wiem gdzie stoisz :) W takim środowisku zostajesz czy odchodzisz ? Odpowiedz, to będę miał jasność :)

report |

Jan Łukaszewski,  

Zostaję jak na razie :) Ale co jakiś czas znikam :) pozwól że zacytuję "osobowości szukające chorej sensacji i bluzgające gdzie popadnie". Taki trochę ze mnie Pudelek. Ale ja swoje wiem i już nie przekazuje dalej :)

report |




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1