16 may 2011

16 may 2011, monday ( Poniedziałkowe refleksje )

Jak to zaśpiewała kiedyś Beata Kozidrak "Poniedziałek jest jak uciekająca przystań " . Tylko czemu tak trudno ją złapać , dogonić i odetchnąć .
  A za czym gonię  ? Za tą przystanią gdzie odpocznę ? Za sławą ? Pieniędzmi ? Łatwym wygodnym życiem?  Może? Ale czy na prawdę w życiu ważne są tylko rzeczy materialne.
  Może to zabrzmi moralizatorsko i górnolotnie, ale dla mnie najważniejsze jest moje własne szczęście i radość z każdego dnia i najmniejszej rzeczy jaka przyniesie mi chwilowe bo chwilowe , ale szczęście .
 Ale w życiu nie jest jak w piosenkach. Nie wszystko można mieć , ale wszystkiego można chcieć . Ja nie mam rąk których mógłbym się chwycić ( następny wers piosenki "Chwytam się twych rąk , chcę być drogą w twoich myślach ") .
 A kto ( lub co ) jest tą droga w moich myślach ? Tak się zastanawiam. Co jest moim celem ? Czy może żyję bezcelowo ? O co chodzi w tym życiu ??
 BUM i tak zrodził się mój problem egzystencjalny  ( Teksty piosenek to często grafomania, tak jak zresztą moja pisanie  ) Cholera tyle pytań . Ale to dopiero poniedziałek, mam cały tydzień na zastanowienie się nad tym . Chociaż to nie są przemyślenia na jeden tydzień .
Jeden wyciągnę wniosek jestem zagubiony i muszę się odnaleźć ."Bo ja jestem proszę państwa na zakręcie"( Gdzie ja siebie odłożyłem , zagubiłem ??)
 Jak ja "Nie Lubię Poniedziałków" . Ja każdy statystyczny Polak . Ale pociesza mnie myśl że zostało mi kilka tygodni do wakacji . Tylko 7 bądź 6 takich poniedziałków z obolałymi od biegania( za różnymi sprawami ) nogami , z bolącą od hałasu głową, z przekrwionymi oczami i nieprzespanymi nocami ( zarwanymi przez naukę) . 
 Ale każdy musiał przeżyć taki okres w życiu, jakim jest szkoła. To oznacza że nie jestem nikim wyjątkowym. Jestem jak każdy inny człowiek , czasem swych błędów nieświadomy . Wniosek jestem człowiekiem , i nic co ludzkie nie jest mi obce ( do tego po przecinku się nie przyznaje, bo ciągle pojęcie "ludzkość" mnie zaskakuje, tak jakbym go nie znał)  Chociaż później szkołę się miło wspomina . Chyba też będę ją miło wspominał . 
 Ale to dopiero poniedziałek , mogę po marudzić do piątku na szkołę.
 Wasz na zakręcie, (nie) ludzki
Jasiu




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1