20 june 2011

20 june 2011, monday ( Lunes, 20 de junio 2011 )

Pada deszcz... Nos w ekranie cały dzień. Wczoraj nie było prądu, skończył się w nocy z soboty na na niedzielę. Przyszedł Adam, jak na świadka Yehovy przystało głosił o cnocie roztropności, zostawił w związku z tym nawet "Straznicę" z tematem wiodącym Sześć kroków do podjęcia decyzji. Pozyczył 10 złotych na prąd, jeszcze zafundował Prince Polo. Odwzajemniłem szczodrość kawą ze słudzikiem dla diabetyków. Teraz jeszcze prąd jest. Adam, mimo, ze świadek Yehovy, nie jest nawiedzony i superhiperextraarcy poważny w swojej postawie... Wcześniej był inny Adam - Adaś F. Znam go, bo dwa razy razem w psychiatryku olsztyńskim na Wojska Polskiego 35 na Oddziale III Ogólnopsychiatrycznym, bylismy... Adas F. pije duzo piwa, jara blanty i nie łyka psychotropów, jest odleciany i zeschizowany na maxa. Ola siedzi w domu i ogląda Desperate Housewives ( Gotowe na wszystko). Coraz bardziej podoba mi się ten film, postmodernistycznie przewrotny, tak jak House, M.D. (Doktor House). Nieraz durnym gringos zdarzy sie wyprodukowac coś wartościowego, to znaczy, inaczej, nie wszyscy gringos są durniami i prymitywnymi świniami. Innym przykładem niecałkowitego skretynienia jankesów jest Twin Peaks, niestety zapomnieny dziś...., a szkoda...




Terms of use | Privacy policy | Contact

Copyright © 2010 truml.com, by using this service you accept terms of use.


contact with us






Report this item

You have to be logged in to use this feature. please register

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    Polityka Prywatności   
ROZUMIEM
1