8 september 2013
Ty to potrafisz zaskoczyć.
Zatrzaskuję drzwi mało nie wypadną z futryny,obrażam się czy nie jeszcze myślę.Nie odzywam się do głupka,mam swój honor,żeby prawić kazania trzeba pamiętać co się robiło wczoraj.Zachar wczoraj stracił zdolność widzenia,mówienia,ruchu,nie trzymał pionu,jego łamliwość przeistoczyła się w sztywność,a przyklejenie ciała do podłoża okazało się zbawienne.
Wieczorna impreza z poprawiaczem humoru w dawkach powyżej normy
dała mi takiego kopa,poczułam się jak Luśka,która jedyną ręką lewą,,kładzie" wszystkich bez względu na płeć.Od dzieciństwa jest mocna(jak sama mówi nie tylko w gębie),boksowała już w brzuchu.
Matka żartowała,że Leon pcha się do wylotu bo nie chce być zodiakalnym Baranem tylko Bykiem.
Praca pracą,ale jak podpadniesz,,dyrygentowi"dostajesz najgorsze kawałki do wykonania.Dlatego rano z trzecim kubkiem kawy siedziałam przy biurku i z tępym wyrazem(czytaj przenikliwie)obserwowałam muchę na monitorze komputera.Miała zielono-fioletowy połysk,nie chcę myśleć gdzie jadła śniadanie i czy po nim od razu wpadła w odwiedziny.
W nagrodę zaniosłam Zacharowi z kefirem licząc na spokojny dzień,wykończę go bronią biologiczną,skoro,,chemię"wlał sam do organizmu.Zadowolony łyknął opowiastkę i kefir wstrzymałam oddech,nic żadnej negatywnej reakcji,uśmiech na całą szerokość szczęki.
-Ty wiesz czego mi trzeba,Ewka jakbym miał taką żonę na rękach
codziennie na dziesiąte piętro bym nosił.
- przecież Ty do bloku bez windy nie wchodzisz.
-No właśnie,nie chcesz mnie i dlatego nie buduję gniazda.
Nie lubię żabich udek,ani budować,boję się wysokości.
Skok na bungee,owszem na łące gdzie pióra zamiast trawy rosną i jeszcze z zapasowym spadochronem.
21 november 2024
21.11wiesiek
21 november 2024
Światełka listopadaJaga
20 november 2024
2011wiesiek
19 november 2024
Niech deszcz śpiewa ci kołysankę.Eva T.
19 november 2024
1911wiesiek
19 november 2024
Jeden mostJaga
19 november 2024
0011.
19 november 2024
0010.
19 november 2024
0009.
19 november 2024
0008.